شریعتمداری همیشه صحبت می‌کند، این حرف را اگر یک نفری که مال این حرف‌ها نبود می‌گفت، گفته شما درست بود، ولی شریعتمداری ادبیاتش همین است و همه دنیا هم می‌دانند. این چیز مهمی نیست و نیازی به موضع گیری و مصاحبه ندارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهروز رهبری‌فر با ادبیات جالب و منحصربه‌فردش در خصوص جدایی عیسی آل‌کثیر صحبت کرد.
بهروز رهبری‌فر با ادبیات جالب و منحصربه‌فردش در خصوص جدایی عیسی آل‌کثیر صحبت کرد.
رئیس جمهور فرانسه به این نتیجه رسیده که نفوذ کشورهای شرق اروپا در ناتو افزایش یافته و در نتیجه لحن و ادبیاتش در قبال این ائتلاف نظامی را تغییر داده تا از شرق اروپا جا نماند!
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید، حرف‌های هم دانشگاهی سابقش علیه قلعه‌نویی او را شوکه کرده است.
معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات فرمانده انتظامی مازندران درباره شکستن گردن هنجارشکنان گفت: ادبیات خوبی نبوده است. این طور نیست که او گفته باشد اگر کسی بی حجاب باشد گردنش را می‌شکنیم بلکه سخنان ایشان در رابطه باافراد شرور و کسانی که امنیت برهم می‌زنند و سرقت‌های مسلحانه بوده است. فیلم پخش شده هم تقطیع شده است.
تبریز- رئیس جمهور گفت: تشکیل بنیاد ادبیات ترکی ایرانی پیگیری شده و به سرانجام برسد.
مهاجرانی نوشت: استاد شیخ حسین انصاریان با سابقه بیش از شصت سال درس و بحث و منبر و مطالعه و... نتوانسته بود، اسلام را به درستی بشناسد و شیوه سخن گفتن با بی‌حجابان را بشناسد و بداند؛ چند جوان محترم که به احتمال قوی - از شیوه برخوردشان پیداست! ـ نمی‌توانند متون دینی را از رو بخوانند، ایشان را امر به معروف و نهی از منکر کرده بودند که «نه اسلام اینچنین نیست!»
عضو هیات علمی فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: متاسفانه مطالب کتاب‌های درسی زبان و ادبیات فارسی برای دانش‌آموزان جذابیت چندانی ندارد. باید مطالب متناسب با روحیه جوانان و سطح و پایه تحصیلی آنان باشد. اکثر دانش‌آموزان بیان می‌کنند درس ادبیات را فقط برای نمره می‌خوانند.
ستاره شماره 10 سپاهان از صحبت های عجیب داور بازی با خودش در میانه زمین پرده برداشت.
بنیان‌گرفتن زیرساخت‌هایی که ادبیات هرز را تبدیل به گفتار‌های روزمرّه در نسلِ زِد کرده، محل تأمل و تأسف است. لابد اگر نام‌ونشان آن دو همکلاسی را به بعضی ستاد‌ها پیامک کنم، امروز و فردا به جا‌هایی احضار شوند از برای امر به معروف و نهی از منکر و احیاناً تعهد بر عدم تکرار و چه و چه؛ بسیار خوب؛ این پانسمان‌های سرپایی چه میزان می‌تواند در درمان غدّه‌های زیرپوستی که در حال متاستاز به دیگر اعضای این پیکره اند مؤثر باشند؟
در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در شب ولادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام)، جمعی از اهالی شعر و فرهنگ و اساتید ادبیات فارسی میهمان رهبر انقلاب خواهند بود.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه باید به مساله مغفول مانده کودکان و نوجوانان در حوزه ادبیات توجه بیشتری کرد، گفت: زنان در حوزه ادبیات و نویسندگی بسیار پیشرفت کرده‌اند.
ادبیات عجیب و تمسخرآمیز زاکانی خطاب به خبرنگار زن خبرساز شد. علیرضا زاکانی شهردار تهران در پاسخ سوال خبرنگار بابت پلاک نشدن اتوبوس‌ها با خنده پاسخ داد: ما مسئول پلاک گذاری نیستیم.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفت: شریعتمداری همیشه صحبت می کند، این حرف را اگر یک نفری که مال این حرف ها نبود می‌گفت، گفته شما درست بود ولی شریعتمداری ادبیاتش همین است و همه دنیا هم می دانند.
اگر روحانیت با این ادبیات و رویکرد با منتقدان برخورد کرده باشد، طبیعی است که باید به وضعیت کنونی رسیده باشیم. هنگامی که در یک متن به نسبت کوتاه، بار‌ها از کلمات تحقیر و توهین‌آمیزی، چون ورشکسته سیاسی، همسو با دشمن و استکبار، هم‌پیمان با غرب، مقام‌پرست، اقلیت خودباخته و واگرا و تهی از اخلاق و انصاف و معلوم‌الحال! و کلمات مشابه دیگر استفاده کنند، آن هم نه علیه کفار و بیگانگان، بلکه علیه روحانیون دیگری که در همین حوزه درس خوانده‌اند؛ دیگر چه جای بحث و بررسی و گفتگو می‌ماند؟! این نحوه گفتار نسخه دیگری از همان حکم اعدام است البته به شکل ادبیات و گفتار.
داماد روحانی به سخنرانی زاکانی در دانشگاه شریف واکنش نشان داد.
دزفول- معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ادبیات پایداری را می‌توان به عنوان یک نسخه شفابخش برای توسعه فرهنگ و امر تربیت در کشور تجویز کرد.
داستان معترضان و خواسته‌های‌شان، حکایت امروز و دیروز نیست؛ داستانی است به درازای تاریخ جنبش دوم خرداد. مردم ایران و خاصه طبقه متوسط، از سال ۷۶ خواست خود را برای تغییر سیاست‌ها به صد زبان اعلام کردند.
باهنر بر تبیین آرمانهای انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان تاکید کرد و افزود: باید ادبیات نسل‌های بعد از خود را یاد بگیریم و جهاد تبیین را با زبان مخاطبان‌ انجام دهیم. برای موفقیت در جهاد تبیین نیاز است زبان مخاطبان‌ را بلد باشیم.
عضو شورای شهر تهران گفت: شرکت آب و فاضلاب با ادبیات نامناسب و با گردن کلفتی اخطار قطع آب شهروندان را صادر کرده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: شرکت آب و فاضلاب با ادبیات نامناسب و با گردن کلفتی اخطار قطع آب شهروندان را صادر کرده است.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد :«دوره درشت گویی سپری شده»
«مهدی طارمی یکی از بهترین مهاجمان جهان است. میلان به بازیکن ایرانی که قراردادش با پورتو در ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد بسیار احترام می‌گذارد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ