این متهم گفت: من کلاس هشتم هستم و با مقتول دوست صمیمی بودم، او چند سال قبل از افغانستان ایران آمده بود و از همان موقع با هم دوست بودیم. اما چند وقت بعد پیش دوستان بدگویی کرد و حرف‌های خیلی بدی پشت سر من زد. وقتی چیز‌هایی که به دوستان دیگرمان گفته بود را شنیدم رابطه‌ام با او خراب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
گم شدن بخشی از جمجمه یک پسر ۱۴ ساله در بیمارستان جنجال بزرگی به راه انداخت.
رافینیا، ستاره بارسلونا، در مراسم آغازین بازی امشب با تاتنهام نوزاد چند ماهه خود را هم شرکت داد.
متهم در جریان تحقیقات به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت‌: حال روحی‌ام خوب نبود و بیمار بودم و مواد مخدر شیشه مصر‌ف می‌کردم. آن شب دوباره با پدرم جروبحث کرده‌ایم. از رفتارش خسته شده بودم.
یوسو سسما به همراه پسرش برای اضافه شدن به کادرفنی استقلال وارد تهران شد.
پسر رئیس‌جمهور کلمبیا به‌اتهام پولشویی و کسب درآمد نامشروع از سوی پلیس این کشور بازداشت شد.
هانتر بایدن اتهامات دادستانی آمریکا علیه خود را رد کرد و آن‌ها را ساختگی خواند.
یک سارق حرفه‌ای بعد از دستگیری گفت شکست عشقی باعث شد وارد دنیای تبهکاران شود.
تصویری عجیب و غریب از مسابقات نچرال ایران که از ژنتیک عجیب پسر ۱۲ساله رونمایی کردند؛ این تصاویری در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.
خبرورزشی نوشت: نبرد جذاب کارلوس آلکاراس و نواک جوکوویچ در فینال ویمبلدون را تنیس‌باز ۲۰ ساله اسپانیایی برد تا به دومین گرنداسلم خودش دست پیدا کند.
پسر روبرتو مانچینی، که اسطوره باشگاه سمپدوریا محسوب می‌شود، به این باشگاه ایتالیایی پیوست و ممکن است به زودی به عنوان مدیر ورزشی مشغول به کار شود.
متهم (دختر ۱۴ ساله) در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی به آتش سوزی عمدی خانواده با نفت به کمک پسر مورد علاقه‌اش اعتراف و انگیزه خود را مخالفت پدر و مادرش برای ازدواج با وی عنوان کرد.
طبق گزارش پلیس، صاحب یک پمپ بنزین در کارولینای جنوبی پسر ۱۴ ساله ای را که به اشتباه متهم به دزدی از مغازه کرده بود، کُشت.
سرنوشت دختر درس‌خوان و ساده خانواده تغییر کرده بود و مهشید دیگر نمی‌توانست درس بخواند و صبح و شب به اشتباهی که انجام داده بود فکر می‌کرد و کابوس‌های شبانه دیگر امانش را بریده بود و نمی‌دانست چه سرنوشتی در انتظارش است و اگر یک روز پدرش به اشتباهاتی که دخترش کرده آگاه شود چه اتفاقی رخ می‌دهد.
عشق مجازی دختر و پسر نوجوان عاقبت خوشی برای آن‌ها نداشت و زندگی‌شان را تباه کرد.
آخرین آمار سازمان ملل نشان می‌دهد که ۷۰ تا ۸۰درصد جمعیت مهاجران اقلیمی، زنان هستند. در یک نمونه در سال ۱۹۹۱ طوفان گورکی باعث مرگ ۱۴۰هزار نفر در کشور بنگلادش شد. تعداد مرگ و میر زنان با نسبت ۱۴ به ۱ از مرگ مردان بیشتر بود. تحقیقات در مورد سونامی اندونزی که سال ۲۰۱۱ منتشر شد نیز نتیجه مهمی داشت. نرخ مرگ، رده سنی بالای ۴۵ سال (۳۸ درصد زن و ۲۹ درصد مرد) و کم‌تر از ۴۵ سال و بالاتر از ۱۵ سال (۳۰ درصد دختر، ۲۷ درصد پسر) بودند.
«سولماز» که خودش با پسری جوان رابطه دوستی داشت، آن قدر احساسات و عواطف مرا برانگیخت که فکر می‌کردم فقط با ازدواج می‌توانم از این شرایط رهایی یابم. خلاصه با نقشه «سولماز» من هم با پسر ۲۴ ساله‌ای که از دوستان دوست پسر او بود، تلفنی آشنا شدم و بدین ترتیب روابط خیابانی من و «عظیم» به دیدار‌های پنهانی کشید و زمانی به خود آمدم که دیگر هستی و عفتم را از دست داده بودم و چاره‌ای جز ادامه این ارتباط شیطانی نداشتم تا شاید «عظیم» با من ازدواج کند.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، اظهار کرد: ساعت یک بامداد امروز جمعه دوم دی ماه، ۶ نفر (پسر۱۷ الی ۱۸ ساله) با ۲ دستگاه خودرو ۲۰۶ و با در دست داشتن اسلحه پلاستیکی (کلت و کلاشینکف) در منطقه ولنجک با حرکات نمایشی و لایی کشیدن و تیک آف زدن و... برای شهروندان این منطقه ایجاد مزاحمت کرده بودند که توسط عوامل کلانتری ۱۶۳ ولنجک دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
جوانی جاه‌طلب و فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های آمریکا «گروه پیشرو» را تاسیس کرد و مدتی بعد به «کانون مترقی» ارتقاء داد و با جذب چهره‌های متنفذ عصر پهلویِ پسر کانون را توسعه داد و به «حزب ایران‌نوین» تبدیل کرد اما سخنان، رفتارها و سیاست‌های ضد دینیش ۱۴ ماه بعد کار دستش داد و به دست یکی از چهره‌های جمعیت فداییان اسلام، اعدام انقلابی شد و در حسرت حزب و عوایدش ماند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به‌خاطر سادگی همسر/ پایان زندگی با کابوس جنایت!/ تکدی گری دختر ۱۴ ساله بعد از سرقت طلا‌های مادر/ مرگ دردناک پسر ۱۰ ساله در پارک آبی شیراز/ الماس ۱۰ قیراطی سرنخ دستگیری سارقان نقاب دار/ جنایت تبهکاران خشن در نیمه شب!/ مرد دروغ گو از اتهام قتل تبرئه شد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ادعای کشف جسد در پرواز تهران ــ فرانکفورت/ مرگ یک زن پس از عمل جراحی معده/ ماجرای پرواز تبهکار مخوف!/ مجازات قصاص برای زن کارتن‌خواب / قاچاق سوخت زیر بطری های آب معدنی/ قاتل پسر پولدار به قصاص محکوم شد/ باند گوشی قاپ های خشن متلاشی شد/ کودک ربایی برای جبران ضرر ۱۴ میلیاردی در بازار رمز ارز
دو پسر ۱۴ و ۱۸ ساله که به همراه دوستانشان برای شنا به دریا رفته بودند، به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا و بی احتیاطی، در خارج از طرح شنا غرق شدند.
کلاهبرداری با تقلید صدای خانم دکتر !
قهرمانی پسر ۱۷ساله فردین در کشتی جام تختی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ