نماینده ایران در صورت برتری در مرحله چهارم مسابقات اسنوکر انتخابی قهرمانی جهان به جدول اصلی این مسابقات راه پیدا خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی این کشور بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه تأکید کرد که به‌نظرمی‌رسد آمریکا قصد دارد داعش را به‌میدان بازگرداند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه به نظر می‌رسد آمریکا قصد دارد داعش را به میدان بازگرداند.
پیشکسوت استقلال می گوید هر تیمی دربی را ببازد تا شش ماه تحت تاثیر قرار می گیرد.
پیروزی طوفانی ۱۰ بر صفر «حسن یزدانی» در مسابقات جام باشگاه‌های جهان برابر کاکوشویلی از گرجستان را در این فیلم مشاهده می کنید.
تیم‌های بانک شهر ایران و نماینده هند در دور نخست رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.
حسن یزدانی، کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان با پیروزی ۱۳ بر ۲ مقابل حریف شگفتی‌ساز ژاپنی در فینال مسابقات بین المللی زاگرب، به مدال طلا رسید.
حسن یزدانی در فینال مسابقات کشتی آزاد کرواسی برابر حریف ژاپنی خود به پیروزی ۱۳ بر ۲ رسید و صاحب مدال طلا شد.
مرد طلایی کشتی آزاد ایران با پیروزی در دیدار فینال وزن ٨٦ کیلوگرم عنوان قهرمانی مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی را به خود اختصاص داد.
مرد طلایی کشتی آزاد ایران با پیروزی در دیدار فینال وزن ٨٦ کیلوگرم عنوان قهرمانی مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی را به خود اختصاص داد.
عضو تیم ملی کشتی ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم با پیروزی برابر رقبای خود به دیدار فینال این وزن در رقابتهای بین المللی رنکینگ اتحادیه جهانی کرواسی راه یافت.
سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت سومین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی آغاز شد.
تیم پتروپالایش تاکستان با پیروزی میلیمتری مقابل تیم بانک شهر و در امتیاز شماری به عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد دست یافت.
تیم بانک شهر مقابل تیم ستارگان ساری در هفته چهارم لیگ برتر کشتی آزاد به پیروزی دست یافت.
تیم کشتی آزاد بانک شهر در روز رونمایی از حسن یزدانی در ترکیب خود موفق به شکست حریف خود شد.
دیوید تیلور دقایقی بعد از فینال به پیروزی برابر حسن یزدانی واکنش جالبی نشان داد.
قهرمان کشتی آزاد جهان از آمریکا بعد از پیروزی بر حسن یزدانی در فینال رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان گفت: او سخت ترین حریف من برای المپیک پاریس است.
دیوید تیلور برای گرفتن انتقام و جبران شکست پارسال به تشک آمد و با برنامه و آمادگی کامل حتی اجازه یک بار خاک به یزدانی نداد. فاصله دو نابغه امشب آنقدر زیاد بود که باخت یزدانی چندان باعث ناراحتی نشد، بلکه درسی شد برای فینال المپیک پاریس.
دیوید تیلور برای گرفتن انتقام و جبران شکست پارسال به تشک آمد و با برنامه و آمادگی کامل حتی اجازه یکبار خاک به حسن یزدانی نداد. فاصله دو نابغه امشب آنقدر زیاد بود که باخت یزدانی چندان باعث ناراحتی نشد بلکه درسی شد برای فینال المپیک پاریس.
در چارچوب رقابتهای مسابقات کشتی قهرمانی جهان حسن یزدانی در نیمه نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم برابر ماکوئف نماینده اسلواکی با نتیجه ۱۰ بر ۰ به پیروزی رسید و راهی فینال شد.
حسن یزدانی در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر سباستین جزیرزانسکی از لهستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
حسن یزدانی مثل همیشه مقتدرانه استارت زد
در وزن ۸۶ کیلوگرم که با حضور ۳۰ نفر برگزار می‌شود، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ایوان ایچیزلی از مولداوی کشتی گرفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز و راهی یک چهارم شد.
حسن یزدانی و محمد نخودی ملی پوشان ۸۶ و ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد ایران مسابقات خود را در رقابتهای قهرمانی جهان با پیروزی آغاز کردند.
در یکی از سکانس‌های این سریال که علی شادمان بازیگر نقش جاوید موفق شده حریفش را شکست دهد، او به سبک خوشحالی حسن یزدانی پس از پیروزی مقابل تیلور آمریکایی به شادی می‌پردازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ