اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر هوایی پیروزی باورنکردنی یک دوچرخه سوار را در آخرین لحظات نشان می‌دهد. این ورزشکار که در رتبه هشتم قرار داشت در آخرین لحظات یکی یکی از رقیبان خود پیشی گرفت و در نهایت اول شد. جالب اینجاست که نفر پشت سر این دوچرخه سوار که او نیز در رتبه نهم قرار داشت همانند او تمام تلاش خود را بکار گرفت و در رده دوم قرار گرفت.
پیروزی باورنکردنی دو ثانیه‌ای یک مبارز MMA خبرساز شده است. لوئیس هرناندز روز جمعه در مسابقه Titan FC ۸۳ در فلوریدا پای چپ خود را به سر برایان تاپ کوبید و بلافاصله حریف خود را بیهوش کرد. با این پیروزی لوئیس هرناندز رکورد سریع‌ترین ناک اوت تاریخ UFC را از آن خود کرد.
فدراسیون جهانی کشتی در صفحه اینستاگرامی خود، ویدئویی احساسی از لحظه برد میلاد ولی زاده بر احمد محمدنژاد، کشتی‌گیر ۱۸ ساله، را منتشر کرده که با واکنش کاربران مواجه شده است. فدراسیون جهانی کشتی این ویدئو را با عنوان شادی پیروی و درد شکست منتشر کرده است. این کشتی‌گیران در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقات بین‌المللی بوداپست مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند. ولی زاده با این برد، صاحب دوبنده تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی ۲۰۲۳ شد.
دورتموند با پیروزی در مسابقه امروز می‌تواند به سلطه 10 ساله بایرن مونیخ در بوندسلیگا پایان دهد.حالا هواداران پُرشور دورتموند در راه استادیوم «سیگنال ایدونا پارک» برای جشن قهرمانی احتمالی در بوندسلیگا تجمع کرده‌اند. منبع: تسنیم
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌ بزرگ دفاع مقدس است که با پیروزی قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس است که با پیروز قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
با این پیروزی، ملی‌پوش اسنوکر ایران موفق شد به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه یابد.
چالش رکاب زدن دوچرخه‌های ثابت اسپینینگ در ولز با پیروزی کاترین بر ویلیام به پایان رسید.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور آغاز شد.
ورزشکار جوان آمریکایی با وجود معلولیت موفق شد نخستین پیروزی خود در ورزش رزمی MMA را کسب کند.
حجاج مراکشی پیش از رویارویی تیم ملی مراکش مقابل تیم ملی فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مقابل کعبه برای تیم ملی خود دعا کردند.
فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدئو‌هایی از شرکت محمد ششم در جشن پیروزی تیم ملی مراکش بر اسپانیا منتشر کردند.
جو بایدن دقایقی بعد از پیروزی آمریکا برابر ایران در جام جهانی به این ماجرا واکنش نشان داد.
پیروزی دراماتیک تیم ملی برابر ولز موجی از تبریک و همدلی با تیم ملی را به همراه داشته است.
پیروزی تیم ملی ایران جو جالبی در ورزشگاه احمد بن علی الریان ایجاد کرد. حتی امر قطر هم که تماشاگر بازی بود به تشویق تیم ملی پرداخت.
کارلوس کی‌روش توانست ایران را در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی به پیروزی برساند. ایران با پیروزی برابر ولز ۳ امتیازی شد و شانس زیادی برای صعود از گروهش را دارد.
کارلوس کی‌روش توانست ایران را در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی به پیروزی برساند. ایران با پیروزی برابر ولز ۳ امتیازی شد و شانس زیادی برای صعود از گروهش را دارد.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
میلان موفق شد در دیداری جالب مقابل تیم سیلویو برلوسکونی با نتیجه قاطع ۴-۱ پیروز شود.
علی ارسلان در حالی این کشتی را با برد پشت سر گذاشت که تماشاگران آلمانی حاضر در سالن با اسم، او را تشویق می‌کردند.
بعد از پیروزی بزرگ شاگردان شمسایی، تماشاگران سنگ تمام گذاشتند و به شدت از بازیکنان تیم ملی حمایت کردند.
گرایی در این مسابقه با نمایش فوق‌العاده و اجرای فنون زیبا نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و گام به دور سوم گذاشت.
در کشتی فرنگی قهرمانی جهان محمدعلی گرایی پیروزی سخت و ارزشمندی را به دست آورد.
طبق اعلام پلیس فردی قصد خودکشی بر روی پل پیروزی بزرگراه امام علی (ع) را داشت. با حضور به موقع عوامل پلیس پیشگیری پایتخت، این فرد نجات یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ