قهرمان کشتی آزاد جهان از آمریکا بعد از پیروزی بر حسن یزدانی در فینال رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان گفت: او سخت ترین حریف من برای المپیک پاریس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
زارع پور بار دیگر در پاسخ به این سؤال که آیا بحث تغییر مدیریت برخی استارتاپ‌ها وجود ندارد، گفت: «این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.»
واکنش دیوید بکام به گل تماشایی لیونل مسی که روی یک ضربه آزاد به ثمر رسید مورد توجه قرار گرفته است.
ویکتوریا بکام، همسر دیوید بکام، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به لیز خوردن او در مراسم معارفه لیونل مسی واکنش نشان داد.
برونو فرناندس اولین هم‌تیمی داوید دخیا است که به خداحافظی او واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید لیاقت او خداحافظی در ورزشگاه پر از تماشاچی اولدترافورد بوده است.
درحالیکه شایعات زیادی درباره به خدمت گرفتن آندره اونانا از سوی منچستریونایتد مطرح است داوید دخیا با انتشار یک توییت مرموز به این شایعات واکنش نشان داد.
واکنش داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، به طولانی شدن روند مذاکرات برای تمدید قراردادش خبرساز شده است.
داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد، اولین واکنش خود مقابل برایتون را با صورت انجام داد تا به شدت مصدوم شود.
فیل جایلز، مدیر فوتبال برنتفورد، به شایعات اخیر در مورد هدف این باشگاه از جذب پسر دیوید بکام واکنش نشان داد.
دیوید برنارد، از مدیران باشگاه چلسی، به برخورد دوباره با رئال مادرید در لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به باخت این تیم برابر لیورپول واکنش نشان داد.
داوید آلابا، ستاره اتریشی رئال مادرید، با انتشار پیامی در توییترش به جنجال مربوط به آرای مراسم بهترین‌های فیفا واکنش نشان داد.
پسر دیوید بکام که طرفدار آرسنال است، بعد از پیروزی تیم محبوبش مقابل یونایتد، واکنشی نشان داد که سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.
رومئو، پسر دیوید بکام که طرفدار آرسنال است، بعد از پیروزی تیم محبوبش مقابل یونایتد، واکنشی نشان داد که سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پیراهنی که شما دیدید را من ندیدم. پیراهن را قرار است فردا رونمایی کنیم. نمی‌دانم چگونه زودتر این اتفاق افتاده است!
دیوید تیلور دقایقی بعد از فینال به پیروزی برابر حسن یزدانی واکنش جالبی نشان داد.
یزدانی همیشه بهترین رقیب و کشتی‌گیر در بهترین تورنمنت‌ها در زندگی من بوده است. برای رسیدن به اوج و طلا باید بهترین‌ها را ببرید و من از اینکه چنین ورزشکاران و کشتی‌گیران با استعداد و توانمندی سر راه من هستند خیلی خوشحالم
تیلور درباره حسن یزدانی گفت: یزدانی همیشه بهترین رقیب و کشتی گیر در بهترین تورنمنت‌ها در زندگی من بوده است
دیوید تیلور از رقابت با حسن یزدانی سخن گفت و عنوان کرد از حضور او به عنوان رقیب خوشحال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ