حسن یزدانی در فینال مسابقات کشتی آزاد کرواسی برابر حریف ژاپنی خود به پیروزی ۱۳ بر ۲ رسید و صاحب مدال طلا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده می کند در فینال کافا برابر ازبکستان به پیروزی رسید و قهرمان این تورنمنت شد.
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده می کند در فینال کافا برابر ازبکستان به پیروزی رسید و قهرمان این تورنمنت شد.
فیلم دور افتخار نازنین فاطمه عیدیان پس از کسب مدال نقره ماده ۴۰۰ متر با مانع رقابت‌های دو ومیدانی قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی را مشاهده می‌کنید.
ناهید کیانی با کسب مدال طلای تکواندوی قهرمانی جهان تنها مدال آور کاروان ۱۵ نفره ایران در این مسابقات نام گرفت و برای نخستین بار مدال طلای جهان را برای تکواندوی زنان ایران بدست آورد.
لحظه بالا بردن کاپ قهرمانی جام حذفی توسط امید عالیشاه و جشن قهرمانی پرسپولیسی‌ها را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فیلم تبریک خاص علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس به مدیرعامل این باشگاه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از قهرمانی گفت: همه ملت ایران معمولا پرسپولیسی هستند.
زمانی که سباستین هالر با پشت سر گذاشتن سرطان به میادین برگشت، این اتفاق را بهترین احساس ممکن توصیف کرد و احتمالا خودش هم تصور نمی‌کرد که اتفاق‌های هیجان‌انگیزتری در پیش است.
ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران که در پنج وزن به دیدار فینال سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کرده بودند، چهار مدال طلا و یک نقره را به خود اختصاص دادند.
دو گلزن استقلال در دیدار حساس مقابل فولاد خوزستان در حاشیه تمرینات این تیم گفتگوی جالبی با دوربین باشگاه داشته‌اند.
تیم ملی فوتبال ساحلی دو بر یک مقابل برزیل پیروز شد و به مقام قهرمانی‌رقابت‌های‌جام‌بین‌قاره‌ای رسید.
مراسم افتتاحیه رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی جهانی روز گذشته در ترکیه برگزار شد. در این مراسم بلافاصله پس از حضور فردی با پرچم ایران روی سکو، گوینده سالن نام رژیم اشغالگر قدس را به زبان آورد و باعث شد پرچم این رژیم در کنار پرچم ایران قرار بگیرد. این موضوع با حواشی زیادی همراه بود
الهام حسینی، اولین مدال طلای زنان ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا را درحرکت یک ضرب به دست آورد و در ادامه موفق به کسب دو مدال طلای دیگر در حرکت دو ضرب و مجموع هم شد.
فیلم وزنه تاریخی و طلایی الهام حسینی در قهرمانی آسیا
محمد حسین محمدیان در دیدار رده‌بندی وزن ۹۷ کیلوگرم ماگومدوف از آذربایجان در شرایطی که دیدار ۴ بر ۴ مساوی بود، ضربه فنی شد و از رسیدن به مدال بازماند.
در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان، بین رحمان عموزاد از ایران و جان دیاکومیهالیس از آمریکا، عموزاد با نتیجه درخشان ۱۳ بر ۸ موفق به کسب مدال طلا شد.
امیرحسین زارع در رده‌بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل آمارور دِسی از کانادا با نتیجه ۸ بر ۰ به پیروزی رسید و صاحب گردن‌آویز برنز شد.
در دیدار فینال مسابقات قهرمانی کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم برابر دیوید تیلور با نتیجه ۷ بر ۱ شکست خورد و به مدال نقره رسید.
حسن یزدانی با دو برد پیاپی ۱۰ بر صفر و ۱۱ بر صفر به نیمه‌نهایی قهرمانی جهان رسید و با عبور از یک حریف اوکراینی به فینال ۸۶کیلو با دیوید تیلور خواهد رسید
علی ارسلان مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان را به سینه زد اما با پرچم صربستان! این کشتی‌گیر ایرانی به دلیل عدم اعزام به رقابت‌های بین‌المللی مهم، مهاجرت کرد و اشک‌های او معنای خاص و دردناکی داشت
فیلم کشتی دیدنی محمدرضا گرایی در قهرمانی جهان
در چارچوب مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی والیبال کشورمان توانست با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل آرژانتین به پیروزی رسید.
فرهاد مجیدی در لحظه دریافت مدال قهرمانی لیگ از دست مصطفی آجورلو به شدت احساسی شد و اشک هایش درآمد اما این گریه ادامه دار شد و روی شانه های بیژن طاهری تداوم داشت. برخی می‌گویند دلیل گریه مجیدی تصمیم او برای جدایی است!
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ