آخرین آمار کرونا در ایران/ قمه کشی در تاکسی اینترنتی/ قتل به خاطر مستی/ رازی در نیم قرن سکوت!/ رهایی مرد طلافروش از چنگ آدم ربایان/ دختر ۱۲ ساله پدر قاتلش را لو داد/ مسمومیت ۵۸ دخترتیزهوش اردبیلی با گاز سمی/ ساخت پلاک‌های جعلی برای موتورسیکلت‌های سرقتی/ دوربین خانه همسایه راز جنایت را فاش کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوان عالی کشور اعلام کرد: مطابق رای دیوان عالی در خصوص حکم صادره از شعبه هم عرض با موضوع محکومیت اکبر طبری بابت هفت مورد ارتشاء به ۱۲ سال و نیم حبس و ۷۴ ضربه شلاق، ایراد و اشکالی وارد نیست و این حکم مورد تایید قرار گرفت.
مهم است که به یاد داشته باشید که در طول روز بدن ما مایعات خود را از طریق ادرار، عرق، مدفوع و سیستم تنفسی از دست می دهد. در روزهای گرم صرفا از طریق عرق کردن احتمال از دست دادن یک و نیم لیتر آب وجود دارد.
تیم ملی والیبال زنان ایران پس از ۵۰ سال راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد تا نخستین حضور خود پس از انقلاب اسلامی را در این رقابت‌ها رقم بزند.
تیم ملی والیبال زنان ایران پس از 50 سال راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد.
لورکوزن در روزی که سردار آزمون حدود نیم ساعت برای این تیم به میدان رفت مقابل یونیون برلین متوقف شد.
صخرۀ النصله نمونه‌ای عالی از نیروی خارق‌العاده‌ی طبیعت است. این سنگ غول‌پیکر طوری شکافته شده که انگار یک موجود بیگانه با سلاح لیزری آن را به دو نیم کرده است.
مهدی تارتار امیدوار است به زودی جایگاهی را که در نیم فصل نخست برای تیمش رقم زده بود را دوباره پس بگیرد.
مهاجم پرسپولیس بعد از فسخ قرارداد با این تیم، بار دیگر پیراهن قرمز بر تن کرد و اینبار البته راهی تبریز شده است.
یکی از برادران مونا می‌گوید: «مونا کلاس اول بود. اول آبان ماه ساعت ۶ و نیم صبح وقتی با یکی دیگر از خواهرنم به مدرسه می‌رفت این اتفاق برایش افتاد و یک تیر به «شاهرگ» مونا برخورد کرد. چون صبح زود بود کسی آنجا نبود. مدرسه‌شان شش، هفت کوچه با خانه ما فاصله دارد. وقتی این اتفاق افتاد خواهرم به ما خبر داد و ما هم او را به بیمارستان رازی رساندیم. مادرم فقط گریه می‌کرد. الان هم من و برادرانم کار می‌کنیم و مخارج خانه را می‌دهیم.»
آخرین دیدار نیم فصل اول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر با تساوی تیم های آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان به پایان رسید.
داور بین‌المللی فوتبال ایران معتقد است با برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی عملکرد داوران در نیم فصل دوم بهبود قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.
با برنامه ریزی سازمان لیگ، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال 29 دیماه آغاز خواهد شد.
مربی مس کرمان می‌گوید این تیم با یارگیری در نیم فصل، نقاط ضعف خود را پوشش می‌دهد و تیم متفاوتی را راهی مسابقات می‌‌کند.
دیگر به نماد محله گلابدره تبدیل شده است. سنگی عجیب در دل خانه‌های قد و نیم بالادست محله گلابدره که گزند ساخت و ساز‌های بی‌رویه در این محله در امان مانده و قلب سنگی‌اش پر از خاطرات روزگار گذشته محله است. داستان جالب این دوقلو‌های سنگی را در ادامه بخوانید.
در آستانه امتحانات نیم سال اول، آلودگی هوا در برخی شهر‌ها اوج گرفته و موجب تشکیل جلسه کارگروه‌های شرایط اضطرار هوا شده است. جلساتی که تقریبا می‌شود خروجی آن‌ها را پیش از اعلام حدس زد؛ از تعطیلی پیش دبستانی‌ها و مهد‌های کودک تا غیرحضوری شدن آموزش در مدارس و منع ورزش در فضای باز. تصمیماتی که تا چند سال قبل شامل منع تردد زوج و فرد خودرو‌ها هم می‌شد که حالا برچیده شده!
عیسی بزرگ زاده، مدیر کل دفتر برنامه ریزی کلان منابع آب، در خصوص بحران آب در ایران، گفت: ایران از گذشته یک اقلیم خشک بوده، یعنی حدود ۷۵ درصد کشور جزو اقلیم‌های خشک، نیمه خشک وحتی فراخشک است.
شاگردان تقی پور‌ قهرمانی راهی تعطیلات نیم فصل اول شدند.
سرمربی تیم مس رفسنجان می‌گوید از شرایط گادوین منشا راضی نیست و ممکن است نیم فصل تصمیم جدیدی درباره او بگیرد.
علیرضا رضایی دروازه‌بان ۲۲ ساله استقلال یکی از نفراتی است که از شرایط خود راضی نیست و احتمال جدایی اش وجود دارد.
کاپیتان سابق تیم مس سونگون راهی تیم گیتی‌پسند، رقیب مستقیم این تیم در راه قهرمانی شد.
جدی شدن مصدومیت مهاجم استقلال می‌تواند وی را تا نیم فصل و یا حتی تا پایان فصل خانه نشین نماید.
بازیکنی که به احتمال زیاد مسئولان باشگاه استقلال به سمت جذب او پیش خواهند رفت امید نورافکن است. این بازیکن اکنون در باشگاه سپاهان بازی می‌کند و گفته می‌شود از شرایط خودش در این باشگاه چندان راضی نیست و هیچ بعید نیست که در نیم فصل مسئولان باشگاه استقلال خواستار معاوضه این بازیکن با یکی از بازیکنان خود شوند
در حالی که نیم سال دوم سال چند روزی است که آغاز شده است، بررسی‌ها بیان گر روند افزایشی شاخص ارزی در شش ماهه نخست سال جاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ