ویدئویی از شادی یک زوج ایرانی بعد از برد تیم ملی ایران مقابل ولز منتشر شده که نظر خیلی از مخاطبان در فضای مجازی را به خود جلب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکته قابل تامل اینکه هیچ اقدامی از سوی متولیان امر برای مسدودسازی کانال‌های تلگرامی که اقدام به انتشار این فیلم‌ها می‌کنند، نبوده‌ایم و دست کم تا آنجا که اطلاع رسانی شده، شاهد بی‌عملی در این زمینه از سوی متولیان سینمای ایران هستیم.
نکته قابل تامل اینکه هیچ اقدامی از سوی متولیان امر برای مسدودسازی کانال‌های تلگرامی که اقدام به انتشار این فیلم‌ها می‌کنند، نبوده‌ایم و دست کم تا آنجا که اطلاع رسانی شده، شاهد بی‌عملی در این زمینه از سوی متولیان سینمای ایران هستیم.
بر اساس خلاصه داستان فیلم، وقتی فرزانه (ترانه علیدوستی) مردی را در اتوبوس شهری می‌بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال (نوید محمدزاده) دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می‌کند. در آنجا، او می‌بیند که ساکنان به او سلام می‌کنند که گویی او را می‌شناسند و از خیابان می‌بیند که او وارد آپارتمانی می‌شود تا با زن دیگری ملاقات کند.
بر اساس خلاصه داستان فیلم، وقتی فرزانه (ترانه علیدوستی) مردی را در اتوبوس شهری می بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال (نوید محمدزاده) دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می‌کند. در آنجا، او می بیند که ساکنان به او سلام می کنند که گویی او را می شناسند و از خیابان تماشا می کند که او وارد آپارتمانی می شود تا با زن دیگری ملاقات کند.
فیلم مانی حقیقی در تابستان سال 1401 در جشنواره تورنتو رونمایی شد و سازندگانش چند نوبت برای اکران برنامه‌ریزی کردند و حتی سازمان سینمایی حضور‌های جهانی فیلم را قانونی دانست. فیلم از 28 تیر در فرانسه نیز اکران اما با توجه به حوادث سال گذشته اکران گسترده جهانی آن متوقف شد و اکنون زمان اکران جهانی این فیلم بود اما در نهایت «تفریق» همچون «برادران لیلا» قاچاق شد و مسیری غیر از سالن‌های سینما به دست مردم رسیدند.
هری کین بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان بالاخره به بایرن مونیخ پیوست.
عثمان دمبله رسما به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.
ابرستاره پرتغالی در فیلم تبلیغاتی جدیدش با چندین بار لکنت زبان برای اعلام این برند تجاری سوژه خنده شد.
باشگاه پرسپولیس پیام تلخی را منتشر کرد.
زهرا کریمی از قهرمانان ورزش کبدی ایران با انتشار این ویدیو نوشت: همش که نباید از موفقیت‌هام پست بذارم!
ناهید کیانی با کسب مدال طلای تکواندوی قهرمانی جهان تنها مدال آور کاروان ۱۵ نفره ایران در این مسابقات نام گرفت و برای نخستین بار مدال طلای جهان را برای تکواندوی زنان ایران بدست آورد.
در این فیلم نکته هایی درباره برهه ای از زندگی امام خمینی (ره) از آب و برق مجانی و مخالفت امام با اعدام هویدا تا واکنش امام به خبر مرگ شاه را می بینید.
علیرضا بیرانوند تصویری فیلمی از رختکن پرسپولیس منتشر کرد.
نابغه روس از رفتار حسن یزدانی بعد از کشتی حیرت کرد.
دروازه‌بان پرسپولیس دوباره مورد توجه صفحه معروف اینستاگرامی قرار گرفت.
باشگاه پرسپولیس فیلمی از رختکن این تیم منتشر کرده است.
انتشار یک ویدئو در صفحه آرات حسینی واکنش این نوجوان ورزشکار به ماجرا‌های اخیر پیرامون جدایی او از باشگاه سپاهان بود.
این دیالوگی از فیلم غریب است درباره زندگی شهید محمد بروجردی، فرمانده شهید کردستان. در این بخش، امر به معروف و نهی از منکر را این فرمانده شهید در دل جبهه روایت می‌کند. شاید بد نباشد آن‌هایی که به اسم امر به معروف سطل ماست بر سر دختر مردم می‌کوبند، این بخش کوتاه را به روایت شهید محمد بروجردی ببینند.
جورجینا رودریگس ویدیوی جدیدی در اینستاگرام منتشر کرده که نکات جالبی دارد.
در شهر زلزله زده قهرمان‌مرعش ترکیه، خانواده ای که زیر آوار مانده و امیدی به نجات نداشتند، ویدیو خداحافظی خود را ضبط کرده و به بستگان خود فرستادند. از سرنوشت این خانواده اطلاعی در دست نیست.
شوخی عجیب غریب چند جوان با انتشار ویدیویی جنجالی از بلعیدن یک انسان توسط یک مار غول‌پیکر را ببینید. این ویدیو توسط جلوه‌های ویژه ساخته شده و حسابی در شبکه‌های مجازی جنجال به پا کرده است.
تزئین قهوه به شکل خرس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
پیش از حوادث اخیر، جنبش «می‌تو» با حمله به سینمای ایران شروع شد. تهمت‌هایی زده شد اما دفاعی از سینماگران نشد. بیانیه «تفنگت را زمین بگذار» امضا شد، بیانیه سیاسی بود و ربطی به سینما نداشت. از دوستانم در صنف سوال کردم و اشاره کردم ما حزب سیاسی نیستیم. ما فراتر از احزاب و رویدادهای سینمایی هستیم. آنچه امروز رخ داده ادامه حوادثی است که پشت سرگذاشتیم. بیانیه نوشتن درمان درد سینمای ایران نیست. مشکلات معیشت و اقتصادی عده‌ بسیاری از سینماگران نباید دستاویز بازی‌های سیاسی شود.
ویدیوی معرفی بازیکنان قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ توجهات زیادی را به خود جلب کرده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ