ساعت 6 عصر روز گذشته بود که لوکاس هرناندز سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران به صورت رسمی کار خود را با قرمزپوشان آغاز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارلینگ هالند به بهانه رونمایی از مدل موی جدیدش توصیه‌هایی درباره سبک زندگی به هواداران خود ارائه داد تا نشان بدهد که لقب ربات برای او لقب مناسبی نیست.
خوسلو، مهاجم جدید رئال، در مراسم معارفه خود گفت که سبک بازی اش با کریم بنزما متفاوت است و دوست ندارد با او مقایسه شود.
مجتبی حسینی پس از دو سال حضور در پیکان، حالا در فصل جدید چالش جالبی را در اراک دنبال خواهد کرد.
کمپانی نتفلیکس داستان زندگی وینیسیوس جونیور را در قالب مستند عرضه خواهد کرد.
محزون یادآور شد: میانگین سن ازدواج ۲۴ سال برای آقایان و ۲۳ سال برای خانم‌هاست اما سن ازدواج در برخی کلان‌شهرها که نسبت به دیگر مناطق کشور رفاه بیشتری دارند متأسفانه بالاتر از میانگین کشوری است.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین پروژه نهضت ملی مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی که خرداد سال گذشته ساخت آنها آغاز شد در خرداد امسال افتتاح می‌شود.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که افراد صد ساله ممکن است تا حدودی به لطف سیستم ایمنی مقاوم‌تر و سازگارتر، ۱۰۰ سال یا بیشتر زندگی کنند.
شریک جدید زندگی پیکه، تنها بعداز چندماه به او خیانت کرده! اما کسی که این دوست دختر پیکه با او وارد رابطه شده، کیست؟ باورش سخت است اما این زن با پپ مربی سابق پیکه رابطه برقرار کرده!!
تریلر سری دوم مستند موفق «من جورجینا هستم» پخش شده و جورجینا در این سری از تجربه سه سقط جنین صحبت می‌کند. این مستند قرار است روز جمعه پخش شود.
تونی کروس در مصاحبه جدید خود و در مورد وضعیت بد ادن هازارد در رئال مادرید صحبت کرد و گفت از شرایط او احساس تاسف نمی کند.
بخشی از مستند زندگی جورجینا رودریگس پیش از انتشار رسمی به صورت عجیبی لو رفته است.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که به کووید۱۹ مبتلا می‌شوند در معرض خطر عوارض طولانی مدت سلامتی قرار دارند، اما یک سبک زندگی سالم ممکن است از ابتلا به این عوارض پیشگیری کند.
در کنار تمام هیاهوهای رسانه‌ای پیرامون جدایی جرارد پیکه و شکیرا، کلارا چیا یکی از شخصیت‌های اصلی داستان بوده است.
یک چهره جدید در تمرین پرسپولیس، با ویژگی‌های جالب، چشم‌ها را به خود خیره کرده است.
یک نشریه انگلیسی جزئیات جدید از زندگی رونالدو در عربستان را فاش کرد.
دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، پنجشنبه گذشته برای اولین بار در مسابقه فوتبالی که در زندان برگزار شده شرکت کرده است.
نتیجه یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که دلفین‌ها به دلیل آلودگی صوتی در اقیانوس‌ها مجبور به «فریاد زدن» می‌شوند.
در هفته ای که گذشت کریدورهای جدید آبی معرفی شد و این کریدورها می تواند راهی برای حضور در بازار بین المللی باشد.
به گفته رسانه های مختلف اسپانیایی از جمله استادیو دپورتیوو، یوسیپ یورانوویچ، مدافع راست تیم سلتیک و کرواسی مورد توجه باشگاه‌های لالیگا قرار گرفته است.
طبق ادعای خبرنگار رسانه آمریکایی، علی کریمی و خانواده‌اش به‌ زودی مهاجرت می‌کنند.
«پل اسمیت»، استاد دانشگاه بریستول در طرح خود به ساخت حبابی اشاره کرده که می‌تواند اکوسیستمی شبیه زمین را در خود نگه دارد. به‌عبارت دیگر، این ذخیره‌گاه طبیعی فرازمینی (ETNR) ۲۰ هکتاری قادر است علاوه بر میزبانی از انسان‌ها، غذا و مواد خام مورد نیاز آن‌ها را نیز تأمین کند.
والدین چیا از اخبار پیرامون رابطه پیکه با دخترشان خوشنود نیستند و تصمیم گرفته‌اند خود را معرفی نکنند و از همه می‌خواهند تا به حریم خصوصی آن‌ها احترام بگذارند
پرکاس سال‌ها است که در آلمان زندگی می‌کند و پرورش‌یافته فوتبال این کشور است که سابقه فعالیت در باشگاه نفت آبادن را نیز در کارنامه دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ