فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای به مدیران کل حفاظت محیط زیست استان‌ها بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در فصل زادآوری حیات وحش تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر چمن‌های ورزشی باشگاه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت چمن ورزشگاه نقش‌جهان توضیحاتی ارائه کرد.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت:خروجی جلسات مهم‌تر از تعداد برگزاری آن‌ها است. باید تغییرات ارزشمند از برگزاری جلسات و اقدامات انجام شده، احصا و گزارش شود.
وزیر ورزش و جوانان از برگزاری فصل جدید رقابت های لیگ برتر با فناوری کمک داور ویدیویی خبر داد.
سفیر ایران در ژنو گفت: سازمان ملل متحد از جمله شورای حقوق بشر و مکانیسم‌های نظارتی آن باید تمام اقدامات لازم برای پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی نسبت به نقض حقوق بشر را انجام دهند.
وزیر خارجه عراق گفت که دولت عراق درصدد مبارزه با انواع تروریسم و تقویت ثبات در مناطق آزاد شده از لوث داعش و بازگرداندن آوارگان است.
اخیراً مادر یک وکیل سیرجانی که سال گذشته در پی اقدام به خودکشی جان خود را از دست داده بود، مدعی شده فرزند وی بدلیل «وصل سرم» در زندان فوت کرده است که این ادعا توسط سازمان زندانها تکذیب شد.
مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر به‌عنوان متولی اصلی بهداشت و درمان زائران در مراسم حج تمتع، در اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز اعزام زائران، آخرین اقدامات بهداشتی و درمانی انجام شده در عرب
رئیس قوه قضاییه گفت: ما می‌خواهیم اقداماتی عملی را که در راستای خدمت به مردم و گسترش و بسط عدالت انجام می‌دهیم برای مردم تشریح کنیم و به افکار عمومی پاسخگویی داشته باشیم.
هویز- رئیس جمهور، کار نیروهای متخصص در صنعت نفت کشور را ماندگار دانست و گفت: در دولت تأکید شد که نسبت به میادین مشترک اقدامات خوبی انجام شود چون ثروت و حقوق ملت ایران هستند.
صحبت‌های پاک آئین سخنگوی وزارت بهداشت را در خصوص اقدامات این وزارت خانه در خصوص جلوگیری از سقط جنین در کشور را مشاهده می‌کنید.
بررسی آخرین اقدامات به عمل آمده در تدوین برنامه هفتم توسعه در دستور کار هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل هشدار داد: جمهوری اسلامی ایران حق ذاتی خود را برای دفاع از خود بر اساس قوانین بین‌المللی محفوظ می‌دارد و اقدامات قاطعی را برای حفاظت از نیروها، منافع و تأسیسات خود در برابر هرگونه تهدید یا اقدام غیرقانونی که توسط ایالات متحده یا دیگران انجام شود، اتخاذ خواهد کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی بر ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه از سوی جمعیت‌های هلال احمر استانی تاکید کرد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی در نوروز امسال اقدامات شایسته‌ای را در حوزه اسکان، راهنمایی و نظارت بر عملکرد اصناف به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران انجام داده‌اند.
رئیس جمهور عراق امروز حمایت قوی از اقدامات انجام شده در زمینه کاهش نرخ دلار در این کشور به عمل آورد.
وزیر نفت با بیان اینکه پیشبینی ما این است که امسال از سالهای قبل سردتر است، گفت: اقدامات خوبی انجام شده تا امسال زمستان بدون چالش خصوصاً در بخش خانگی داشته باشیم.
وزیر کشور بر انجام اقداماتی همچون جلوگیری از مصرف نفت کوره در نیروگاه‌ها،جلوگیری از تردد خودروهای فاقد معاینه فنی و نظارت بر توزیع سوخت بنزین،نفت و گاز استاندارد در جایگاه های سوخت تاکید کرد
همایش اقدامات انجام شده در ۲۰۲۰ محله کم برخوردار
رئیس جمهور روسیه گفت: سرویس‌های امنیتی اوکراین سه حمله تروریستی علیه نیروگاه هسته‌ای کورسک انجام داده‌اند، اما ما توانستیم از عواقب وخیم حمله به این نیروگاه جلوگیری کنیم.
وزیر امور خارجه با اشاره به اقدامات سبعانه رژیم اشغالگر صهیونیستی، این گونه اقدامات را در سایه سکوت مجامع بین المللی و برخی مدعیان حقوق بشر دانست و به شدت آن را محکوم کرد.
فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق از بازگشایی مقرهای کنترل (بازرسی) در ۴ گذرگاه مرزی برای تامین امنیت زائران حسینی خبر داد.
مدیرکل اداره کنترل تسلیحات وزارت خارجه چین گفت: واشنگتن به دلیل سفر نانسی پلوسی به تایوان با اقدامات تلافی جویانه جدی مواجه خواهد شد.
مجلس از توضیحات وزیر ورزش قانع نشد
به دنبال یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب «طوباس» واقع در کرانه باختری ۵ فلسطینی به شدت زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ