فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق از بازگشایی مقرهای کنترل (بازرسی) در ۴ گذرگاه مرزی برای تامین امنیت زائران حسینی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول قوه قضائیه گفت: در خصوص فساد اقتصادی به دنبال این هستیم تا همه خبرنگاران و رسانه‌ها وارد سامانه ویژه‌ای شوند تا متوجه اقدامات انجام شده قوه قضائیه در این زمینه شوند.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت:خروجی جلسات مهم‌تر از تعداد برگزاری آن‌ها است. باید تغییرات ارزشمند از برگزاری جلسات و اقدامات انجام شده، احصا و گزارش شود.
فرزین گفت: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده اجرای برنامه تثبیت اقتصادی بوده که اساس آن، کنترل ارز و پول است و معتقدیم اگر این دو کار به درستی انجام شود آرامش در بازار‌ها ایجاد می‌شود.
غریب آبادی تصریح کرد: آمریکا بزرگترین دشمن بشر و حقوق بشر است شاید کمتر کشوری را سراغ داشته باشیم که چنین جنایاتی علیه بشریت انجام داده باشد از دخالت در امور سیاسی کشور‌ها تا نقض حقوق بشر از جمله اقدامات آمریکا است و امیدواریم این روشنگری از مرز‌های ایران فراتر رود و باید این جنایات در سطح بین‌المللی نمایان شود.
وزیر خارجه عراق گفت که دولت عراق درصدد مبارزه با انواع تروریسم و تقویت ثبات در مناطق آزاد شده از لوث داعش و بازگرداندن آوارگان است.
اخیراً مادر یک وکیل سیرجانی که سال گذشته در پی اقدام به خودکشی جان خود را از دست داده بود، مدعی شده فرزند وی بدلیل «وصل سرم» در زندان فوت کرده است که این ادعا توسط سازمان زندانها تکذیب شد.
مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر به‌عنوان متولی اصلی بهداشت و درمان زائران در مراسم حج تمتع، در اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز اعزام زائران، آخرین اقدامات بهداشتی و درمانی انجام شده در عرب
معاون اول رییس جمهور درباره برنامه دولت برای ساماندهی بازار اجاره مسکن گفت: اقداماتی در دولت انجام شده و لایحه نیز در این خصوص در مجلس در دست بررسی است.
کنعانی گفت: دعوت رسمی از سوی پادشاه عربستان از آقای رئیسی صورت گرفته که پاسخ رسمی داده شده است. در مرحله آغازین از سرگیری فعالیت‌های نمایندگی‌های دیپلماتیک دو کشور هستیم و اقدامات اجرایی با سرعت در حال انجام دادن است. تیم ما در آنجا مستقر هستند و کار‌های اجرایی و تکنیکی با سرعت خوبی در حال انجام است و خوشبین هستیم در سقف زمانی تعیین شده شاهد فعالیت‌های کامل نمایندگی‌های دو کشور باشیم.
رئیس قوه قضاییه گفت: ما می‌خواهیم اقداماتی عملی را که در راستای خدمت به مردم و گسترش و بسط عدالت انجام می‌دهیم برای مردم تشریح کنیم و به افکار عمومی پاسخگویی داشته باشیم.
هویز- رئیس جمهور، کار نیروهای متخصص در صنعت نفت کشور را ماندگار دانست و گفت: در دولت تأکید شد که نسبت به میادین مشترک اقدامات خوبی انجام شود چون ثروت و حقوق ملت ایران هستند.
صحبت‌های پاک آئین سخنگوی وزارت بهداشت را در خصوص اقدامات این وزارت خانه در خصوص جلوگیری از سقط جنین در کشور را مشاهده می‌کنید.
بررسی آخرین اقدامات به عمل آمده در تدوین برنامه هفتم توسعه در دستور کار هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
پرایس گفت: ما مهم‌تر از همه از ایران انتطار داریم اقداماتی سریع و ملموس در راستای بیانیه انجام دهد. ما قبلا بار‌ها شاهد وعده‌های مبهمی از سوی ایران بوده‌ایم. ما و شورای حکام به وضوح گفته‌ایم که ایران باید به طور کامل و بدون تاخیر با آژانس همکاری کند و منتظر گزارش‌های بعدی آژانس درباره اقدامات انجام شده از سوی آژانس هستیم.
رئیس جمهور عراق امروز حمایت قوی از اقدامات انجام شده در زمینه کاهش نرخ دلار در این کشور به عمل آورد.
وزیر نفت با بیان اینکه پیشبینی ما این است که امسال از سالهای قبل سردتر است، گفت: اقدامات خوبی انجام شده تا امسال زمستان بدون چالش خصوصاً در بخش خانگی داشته باشیم.
نوری با اشاره به مطالعه‌ای که در دانشگاه استنفورد با عنوان۲۰۴۰ در حوزه حکمرانی انجام شده است، گفت: این دانشگاه پول گرفته است تا در مطالعات خود اعلام کند که فساد در جمهوری اسلامی سیستماتیک است و دیگر اینکه بگویند پیشرفت‌های جمهوری اسلامی نمایشی است، اما بعد‌ها مشاهده کردند که بسیاری از اقدامات مانند واکسیناسیون حداکثری در ایران نمایشی نبوده است سپس خواستند که با اقدامات نامناسب، مدارس و دانشگاه‌ها را به تعطیلی بکشانند بنابراین باید مراقب باشیم که چنین تفکراتی از سوی بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان القا نشود.
رییس پلیس تهران بزرگ درباره فعالیت گشت‌های ویژه پلیس گفت: در کنار انجام فعالیت‌های جاری پلیس، حدود سه هفته است که اقدامات گشت ویژه پلیس نیز آغاز شده است و اقدامات اثربخشی نیز داشته است.
انسیه خزعلی گفت: هدف‌گیری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از سوی دشمن و کار مداوم و پیوسته برای اتهام و دروغ بستن به این معاونت و ساماندهی وسیع فیک‌نیوز‌ها برای تخریب حوزه زنان و خانواده همه نشان از آن دارد که این معاونت در ریل صحیح خود قرار گرفته و به شدت دشمن را خشمگین کرده است.
همایش اقدامات انجام شده در ۲۰۲۰ محله کم برخوردار
دادستان تهران گفت: اقدامات تخصصی در حال انجام است تا عاملان به شهادت رساندن بسیجیان مورد شناسایی و دستگیر شوند.
محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به موضع گیری درباره اقدامات انجام شده از سوی این کشور در زمینه رفع نیازهای نظامی خود اشاره کرد.
گروه خودروسازی سایپا در مسیر رشد قرار گرفته است/ آینده روشن گروه سایپا با اقدامات کلیدی انجام شده
مشخص نیست اقداماتی که دیشب در خصوص ویلای علی کریمی انجام شده آیا از سوی نهاد‌های قضایی بوده و یا توسط برخی افراد خودسر صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ