لئاندرو پاردس که دیروز از پاری سن ژرمن به یوونتوس منتقل شد می‌گوید همیشه می‌خواسته با پیراهن بیانکونری بازی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نفت گفت: با بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی علاوه بر جبران ناترازی گاز سالانه بین ۴ تا ۵ میلیارد دلار درآمد خواهیم داشت.
وزیر نفت گفت: سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی نصب شده است و امید است ظرف دو الی ۳ هفته آینده شاهد بهره‌برداری از این فاز باشیم.
خزایی گفت: در تابستان نیز برای تولید پایدار برق و تأمین گاز مورد نیاز نیروگاه‌ها، به‌طور میانگین روزانه ۶۶۰ میلیون مترمکعب گاز غنی از میدان مشترک پارس جنوبی تولید می‌شود.
سجاد پورحسینی گفت: هدفم رسیدن به المپیک است و تلاشم را می‌کنم تا به آن برسم.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: ماهواره پارس ۱، ظفر ۲،طلوع ۴ در حال اجرا و در آستانه پرتاب هستند.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: ماهواره پارس ۱، ظفر ۲،طلوع ۴ در حال اجرا و در آستانه پرتاب هستند.
عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی گفت: من از ادبیاتی که در مورد خر سواری مطرح کردند نمی‌خواهم استفاده کنم ولی بعضی از این بناها تبدیل به سگدونی شده است. من در صفحه خودم جاهایی را نشان دادم که یک بنایی ۱۰۰ ساله است و یک زمانی کاروانسرا بوده یا محلی بوده در کوچه پس کوچه‌های شهرهای مختلف، درب را که باز کرده‌ایم سگها پارس کرده‌اند و مجبور شدیم برویم پشت بام همسایه و از آنجا محل را ببینیم.
وزیر میراث فرهنگی گفت: من از ادبیاتی که در مورد خر سواری مطرح کردند نمی‌خواهم استفاده کنم، ولی بعضی از این بنا‌ها تبدیل به سگدونی شده است. من در صفحه خودم جا‌هایی را نشان دادم که یک بنایی ۱۰۰ ساله است و یک زمانی کاروانسرا بوده یا محلی بوده در کوچه پس کوچه‌های شهر‌های مختلف، درب را که باز کرده‌ایم سگ‌ها پارس کرده‌اند و مجبور شدیم برویم پشت بام همسایه و از آنجا محل را ببینیم. نباید اینطور باشد مدیران ما نباید صرفاً شرایط را توصیف کنند، مدیران ما باید راه حل بدهند.
سرمربی تیم ملی دوومیدانی گفت: مسابقات قهرمانی کشور، آخرین انتخابی تیم ملی برای رقابت‌های جهانی و پاراآسیایی خواهد بود که زیر نظر IPC با حضور نماینده آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال ون پارس معتقد است که از نظر فنی اختلاف زیادی میان تیمش و سایپا وجود داشته است.
زمانی گفت: طبق برنامه‌ریزی و کسب تجربه، امید است در تعمیرات اساسی سال آینده پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، کمترین توقف و بیشترین برداشت را داشته باشیم.
مدیرعامل مدیریت طرح های صنعتی ایران گفت: همه ظرفیت فاز ۱۴ پارس جنوبی بدون مشارکت خارجی و با استفاده از نیروی ایرانی راه اندازی شد.
هافبک کروات رئال مادرید راز قهرمانی شماره 14 این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را فاش کرد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: طراحی و مهندسی، نصب و اجرا و راه اندازی فاز ۱۴ میدان گازی پارس جنوبی ۱۰۰ درصد ایرانی است که با سرمایه گذاری ۵.۲ میلیارد دلاری در آستانه بهره برداری قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران  گفت: برنامه ریزی شده تا سال ۱۴۰۸ تولید گاز کشور ۵۰۰ میلیون متر مکعب اضافه شود که ۱۲۰ میلیون متر مکعب از این میزان مربوط به توسعه میدان گازی کیش است
ملی‌پوش کشتی ایران با تایید موضوع تغییر وزن خود برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، گفت: با یک برنامه کارشناسی شده باید به یکی از وزن‌های ۸۶ یا ۹۷ کیلوگرم بروم.
مدیر عامل شرکت ملی نفت گفت: توسعه فاز ۱۱ یک اقدام کارامد، منحصر به فرد و کم نظیر بوده است و بزودی تولید از فاز ۱۱ پارس جنوبی آغاز می‌شود.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: تامین نیمی از نیازمندی‌های فناوری اطلاعات پارس جنوبی توسط دانش بنیانها نشانه عزم جدی مسولان این منطقه به منظور رونق، رشد و بهره وری تولید داخلی است.
کارشناس حمل و نقل گفت: احداث راه آهن اردبیل به پارس آباد به دلیل اینکه در پارس‌آباد قطب بار در مقیاس ترابری انبوه ندارد که از قطار استفاده شود، توجیه اقتصادی نخواهد داشت.
وزیر دفاع فرانسه گفت که این کشور و متحدانش به دنبال راهکار سیاسی و مسالمت آمیز برای پایان دادن به نزاع در اوکراین هستند.
هانیه رستمیان گفت: برای قول مدال دادن در المپیک زود است، تیراندازی اصلا قابل پیش بینی نیست.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: لیدرهای اغتشاشات و آشوب‌های روز دوشنبه تجمع مسالمت آمیز کارگران پارس جنوبی دستگیر شدند.
لئاندرو پاردس در مصاحبه با ESPN حاضر نشد در مورد کیلیان امباپه صحبت کند و گفت که در پی اس جی با او رفاقتی نداشت.
رئیس جمهور روسیه به ماکرون گفت که اتحادیه اروپا نباید در خصوص ارسال مواد غذایی و کودهای شیمیایی روسیه به آفریقا و خاورمیانه مانع تراشی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ