اگر وضعیت تیم ملی امید به همین منوال بماند، هیچ بعید نیست که طلسم حضور این تیم در المپیک از ۴۴ به ۴۸ سال افزایش یابد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپاهان سر قرارداد آل‌کثیر دبه کرد؟ دنده عقب اصفهانی!
وزارت خارجه روسیه هشدار داده است که هر گونه دخالت خارجی در امور داخلی نیجر نتیجه معکوس خواهد داشت.
دانشمندان سلول‌های معده انسان را به بافت‌هایی تغییر داده اند که در پاسخ به افزایش سطح قند خون، انسولین آزاد می‌کنند و این موفقیت روشی موثر برای مدیریت بیماری‌هایی مانند دیابت نوع ۱ است.
افزودن بادام به رژیم غذایی نیم ساعت قبل از هر سه وعده غذایی اصلی در روز می‌تواند از پیشرفت دیابت جلوگیری کند. این مطالعه نشان داده که ما می‌توانیم سطح قند خون افراد پیش دیابتی را به کمک این استراتژی به حالت عادی بازگردانیم. در واقع روش مذکور به معکوس سازی پیش دیابت یا عدم تحمل گلوکز یاری می‌رساند.
محققان در این آزمایش صابون‌هایی از چهار برند Dial، Dove، Native و Simple Truth را بررسی کردند و مشخص شد که به‌جز Native، بقیه برند‌ها نه در همه شرکت‌کنندگان، اما در برخی از آن‌ها موجب جذب پشه‌ها می‌شوند. پژوهشگران حدس می‌زنند که اثر معکوس Native به‌خاطر بوی نارگیل باشد که برخی شواهد پیش‌تر از اثر روغن آن در دفع پشه‌ها خبر داده بودند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بر ضرورت نصب حسگر هشدار دهنده دنده عقب توسط تولید کنندگان تاکید کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خیلی از خودروها دارای حسگرهایی برای هشدار دنده عقب هستند که در سال‌های اخیر توسط تولیدکنندگان به قابلیت های آنان اضافه شده است.
تغییرات سبک زندگی و جراحی کاهش وزن می‌تواند وزن را کاهش داده و منجر به برگشت دیابت نوع ۲ برای برخی افراد شود.
چیرو ایموبیله، مهاجم لاتزیو پس از تصادف صبح امروز در بیمارستانی واقع در رم بستری است.
سرهنگ جوانبخت در خصوص حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها و خطرات آن گفت: حرکت با دنده عقب جزء تخلفات حادثه ساز محسوب می‌گردد که علاوه بر جریمه، اعمال نمره منفی را نیز در بر خواهد داشت.
براساس اعلام رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ نگرانی جدی پلیس از دنده عقب‌های حادثه ساز در ایام نوروز توسط مسافران نوروزی پایتخت است.
علی علیزاده در وقت‌های اضافی نیمه اول دیدار گل‌گهر و ملوان به دلیل آسیب دیدگی مجبور به ترک زمین شد.
یک اقتصاددان گفت:رشد کم اقتصادی در برخی از کشورها نسبت به دیگر کشورها دروهله نخست وجود فساد بوده و دروهله دوم به سرعت رشد تکنوژی آنها برمی گردد که آن هم به میزان آموزش داده شده بستگی دارد.
مصدومیت توماس پارتی، هافبک آرسنال، بسیار جدی به نظر می‌رسد و این موضوع باعث نگرانی کادر فنی و مدیران این تیم شده است.
گمان نکنید که با سپر شدن دین، می‌توان بار مسوولیت را از دوش آقایان برداشت. این رویکرد شما موجب می‌شود که به جای عمامه‌پرانی، دین‌پرانی هم رایج شود. این چه رفتاری است که عده‌ای خود را معادل دین گرفته و هر چیزی علیه خود را علیه دین معرفی می‌کنند؟ شما به جای آنکه دین را در جایگاه واقعی آنکه چتر است قرار دهید و خودتان را سپر آن کنید، در حال دنده معکوس هستید و دین را سپر خود می‌کنید.
گمان نکنید که با سپر شدن دین، می‌توان بار مسوولیت را از دوش آقایان برداشت. این رویکرد شما موجب می‌شود که به جای عمامه‌پرانی، دین‌پرانی هم رایج شود. این چه رفتاری است که عده‌ای خود را معادل دین گرفته و هر چیزی علیه خود را علیه دین معرفی می‌کنند؟ شما به جای آنکه دین را در جایگاه واقعی آنکه چتر است قرار دهید و خودتان را سپر آن کنید، در حال دنده معکوس هستید و دین را سپر خود می‌کنید.
نیشابور ـ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: دنده عقب راننده خودرو باعث مرگ دلخراش مرد میانسال نیشابوری شد.
برخورد شدید کریستین رومرو با هوگو لوریس در فینال جام جهانی نشان داد ستاره‌های آرژانتینی وقتی پای تیم ملی‌شان در میان باشد چیزی به نام هم‌باشگاهی نمی‌شناسند.
دانیلو پریرا، مدافع پرتغال، از ناحیه دنده دچار مصدومیت شده و مشخص نیست به ادامه رقابت های جام جهانی خواهد رسید یا خیر.
اگرچه طبق دستور رئیس جمهور باید تا پایان شهریور ماه واگذاری خودروسازان تعیین تکلیف می شد اما به نظر می رسد پس از بررسی واقعیات شرکت ها، دولت به دنبال کاهش نفوذ خود به جای واگذاری سهام است.
ضریب جینی که شاخصی از نابرابری اقتصادی است در دولت گذشته افزایش یافت که نشان دهنده تشدید شکاف طبقاتی است اما دولت سیزدهم تنها طی حدود ۷ ماه توانست روند نابرابری اقتصادی را معکوس کند.
بورس تهران بر خلاف روند صعودی معاملات دیروز، امروز با غلبه عرضه بر تقاضای سهام همسو با واگذار شدن صف خریدهای ناپایدار در سهم‌های شاخص ساز بازار مواجه بود.
حامد نورمحمدی می‌گوید بالا رفتن انتظارات از ذوب آهن ممکن است بازیکنان را تحت فشار قرار داده و نتیجه معکوس داشته باشد.
براساس اجرای رویکرد گروه صنعتی ایران خودرو در توسعه و بهبود محصولات فعلی و با توجه به درخواست مشتریان، دناپلاس مجهز به گیربکس شش دنده دستی به تولید انبوه رسید و آماده ورود به بازار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ