مدیر عامل شرکت بورس تهران با بیان اینکه افرادی که در بازار سهام تصمیم عجولانه می‌گیرند، بازنده‌های اصلی هستند، گفت: با تداوم روند پذیرش شرکت‌ سهامی عام پروژه و عرضه‌های اولیه، بازار سرمایه ثبات خود را حفظ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، زمان پرداخت سود نقدی کدام شرکت‌ها مشخص شد؟،  خروج پول حقیقی چقدر بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، روسفیدی مجدد هلدینگ بافت در سه ماهه دوم | دلیل این رشد چه بود؟، نتایج مجامع بورسی در هفته دوم مردادماه | نتیجه مجمع دو نماد بانکی، با غول‌های بورس ایران آشنا شوید!؛ در بازار نزولی چه صندوق‌هایی بخریم؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با توجه به برگزاری جلسات معارفه نماد فصبا به نظر می‌رسد این نماد با سرمایه ۵۵۰ میلیارد تومان (۵.۵ میلیارد سهم) آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی در هفته آینده می‌شود.
زمان معارفه آنلاین شرکت ۲۴ میلیارد تومانی خمیر مایه رضوی مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود. مشخصات و جزییات این نماد را در این مطلب می خوانیم.
شرکت آسیا ناما از شرکت‌های تولیدکننده مخازن CNG با توجه به برگزاری جلسات معارفه طی روز‌های آینده در فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.
امروز مطالبی همچون تغییرات اندک دلار، یورو و درهم در اولین روز هفته، پیش بینی قیمت طلا فردا ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰خبر مهم بورس فردا ۲۱ خرداد، پیش بینی نیما میرزایی از بورس هفته جاری، زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام، در بانک ملت چه خبر است؟، افت سود هرسهم این نماد نسبت به مدت مشابه، افت بیش از ۲ درصدی ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز شنبه هفته آینده مورخ ۶ خرداد ماه میزبان عرضه اولیه ۱۲ درصدی سهام شرکت بهار رز عالیس چناران در نماد “عالیس” می‌باشد. ثبت سفارش از چه ساعتی آغاز خواهد شد؟
بازار فرابورس روز شنبه هفته آینده مورخ ۶ خرداد ماه میزبان عرضه اولیه ۱۲ درصدی سهام شرکت بهار رز عالیس چناران در نماد “عالیس” می‌باشد. عرضه اولیه عالیس چقدر نقدینگی می خواهد؟
معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای از عرضه اولیه سهام شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان از شنبه ۳۰ اردیبهشت به روش ترکیبی در نماد معاملاتی " زفجر ۱" خبر داد.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار سهمیه‌ای اعلام شد، قیمت کدام خودرو ۳۲۰ میلیون تومان شد، پیش بینی طلا و بیت کوین با اعلام نرخ تورم آمریکا، عرضه اولیه هفته‌ی آینده شفاف سازی می‌کند!، پیش بینی بورس فردا | کدام شرکت‌ها مورد توجه هستند؟، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۲۶ بهمن،  خبری مهم برای واریز سود سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی، پیش بینی بیت کوین با شاخص دلار، خبری مهم برای سهامداران پارسان، شاهکار دیگر از ایران خودرو، قیمت خودرو‌ها در بورس کالا شکست، صندوق سهامی «سرو» با عبور از بالاترین قیمت تاریخی به بازدهی ۸۲۰ درصدی رسید، چرا شستا صف خرید شد؟ | شستا تا کجا صعودی است؟، جزییات افزایش سرمایه ۹ نماد بورسی و فرابورسی، قیمت خودرو امروز ۱۸ دی ۱۴۰۱، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
زمان معارفه آنلاین شرکت ۶۰ میلیارد تومانی مشخص شد تا عرضه اولیه ۲۵ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود. جزییات این شرکت را در این مطلب می خوانیم.
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان ثبت افزایش سرمایه نمادی که در روزهای آینده نیز در فرابورس عرضه اولیه خواهد شد به چشم میخورد. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه ها می پردازیم.
زمان معارفه آنلاین شرکت ۱۱۰ میلیارد تومانی مشخص شد تا عرضه اولیه ۲۰ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود. مشخصات این شرکت چیست و زمان معارفه این شرکت چه زمانی است؟
امروز مطالبی همچون قیمت دلار افزایش یافت، موافقت اصولی هشتمین صندوق سرمایه گذاری تامین سرمایه دماوند صادر شد،  در بازار نزولی چه کنیم؟، تحلیل تکنیکال چهار نماد بورسی، پیش بورس از نگاه دو کارشناس بازار سرمایه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مهاجم باتجربه استقلال می‌تواند تیمش را در مصاف با سپاهان در هفته نخست لیگ برتر همراهی کند.
در صورت توافق برای کاهش دستمزد در فصل جدید، احتمالا میرالم پیانیچ برای بارسلونای تحت هدایت ژاوی به میدان خواهد رفت.
فرانکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا، معتقد است که دلیل تصمیم این باشگاه برای فروش او ورزشی نیست و همین کار جدایی را سخت کرده است.
سرویس جدید TikTok Music همچنین این امکان را به کاربران می‌دهد که لیست‌های پخش جدید ایجاد کنند، آنها را به اشتراک بگذارند، به دیگران توصیه کنند، درباره موسیقی نظر بدهند و موسیقی و ویدئو را به صورت زنده پخش کنند.
یکی از اولین و مهمترین عوارض و مضرات نوشابه برای بدن چاقی است. تنها یک قوطی نوشابه گازدار حدود ۱۴۰ کالری دارد که هیچ تأثیر روی رفع گرسنگی شما نخواهد داشت. اگر به مدت ۳۰ روز در هر وعده غذایی از یک قوطی نوشابه استفاده کنید، در انتهای ماه حدود ۱/۵ کیلوگرم به وزن شما اضافه خواهد شد.
بازارگردان‌ها برای استفاده از ظرفیت موجود در تبصره یک ماده ۱۵ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی می‌توانند درخواست خود را در صفحه‌ای که به همین منظور در سامانه فراسا طراحی شده است، ثبت کنند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت سیمان امروز با سه نرخ در بورس کالا عرضه شد.
مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار از واریز سود سهام عدالت تا پایان اسفندماه خبر داد.
با توجه به آماده بودن مدارک باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و براساس تصمیمات اتخاذ شده قرار بر این است تا نماد آنها بین ٢ هفته تا نهایت یک ماه بعد از پایان زمان پذیره نویسی بسته بماند و بعد از آن برای معامله باز خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ