لحظاتی از حضور رهبرانقلاب در مراسم تشییع شهید آوینی، انتشار به مناسبت ۲۰ فروردین سالروز شهادت شهید آوینی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل، بابیان اینکه راه مجاهدت و استقامت راهی است که ما باید برای هموار کردن آن تلاش کنیم، فرمودند: به هم ریختن خطوط توهمی بین مردم به برکت خون شهید سلیمانی بود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه به کانونی عظیم و کاملاً مجهز و بزرگ‌ترین سازمان ضدتروریستی جهان تبدیل شده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفتند.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: عمل رذالت آلود قرآن‌سوزی توطئه‌ای نه فقط علیه مسلمانان بلکه علیه بشریت است و رهبر انقلاب اسلامی موکداً با چنین اقداماتی مخالفند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درخصوص وحدت این نکته را متذکر شدند که پیشروان سیاسی و فرهنگی کشور‌های اسلامی باید هماهنگ با یکدیگر خود را آماده شرایط نظم جهانی پیش رو کنند تا امت اسلامی جایگاه شایسته خود را بازیابد و تجربه تلخ مهندسی سیاسی و سرزمینی پس از جنگ جهانی اول تکرار نشود.
رهبر معظم انقلاب در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، تاکید کردند: امروز اگرچه در راس این دو دستگاه تفاهم به طور جدی وجود دارد، اما مجاهدت واقعی این است که این همکاری و تفاهم را در همه‌ی سطوح پیاده کنند.
رهبر انقلاب در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات تاکید کردند: مجاهدت واقعی این است که همکاری و تفاهم را در همه سطوح پیاده کنید.
رهبر انقلاب در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، تاکید کردند: مجاهدت واقعی این است که همکاری و تفاهم را در همه سطوح پیاده کنید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: جمهوری اسلامی ایران توانایی این را دارد که ازبکستان را از طریق ترکمنستان و افغانستان، به راحتی به آب‌های آزاد متصل کند.
رهبر انقلاب عصر امروز در دیدار رئیس جمهور ازبکستان با اشاره به قرابت بی‌نظیر تاریخی، فرهنگی و علمی دو کشور ایران و ازبکستان گفتند: باید از این زمینه‌های مشترک برای گسترش روابط استفاده شود.
ایشان با تاکید براینکه جهاد اسلامی و سایر گروه‌های مقاومت فلسطینی کلید اصلی مبارزه با رژیم صهیونیستی را یافته اند، افزودند: اقتدار روز افزون گروه‌های مقاومت در کرانه باختری کلید اصلی به زانو درآوردن دشمن صهیونیستی است که این مسیر باید ادامه یابد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(یک‎شنبه) از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای بازدید کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) را از سرآمد تاریخ خواندند و تأکید کردند: سرآمدان را نمی‌شود حذف و تحریف کرد.
رهبر انقلاب اسلامی گسترش روابط را به نفع دوکشور دانستند و با اظهار خوش‌بینی نسبت به آینده روابط، تاکید کردند: همکاری بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان زمینه ساز ارتقاء جایگاه دو کشور در دنیای درحال تحول خواهد بود.
دبیر شورای نگهبان با بیا اینکه فتنه‌های دشمنان شکست خورده است، گفت: مقام معظم رهبری با باور مومنانه به سنت‌های الهی، انقلاب اسلامی را عزتمندانه از گردنه‌های سخت عبور دادند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، رحلت عالم جلیل القدر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مجلسی را تسلیت گفتند.
رهبر انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه تاکید کردند: کشورهایی که مورد تحریم آمریکا قرار گرفته‌اند باید با همکاری یکدیگر و با تشکیل یک مجموعه مشترک، حربه تحریم را از بین ببرند.
صبح چهارشنبه دیدار متفاوتی بین صد‌ها تن از زنان فرهیخته و فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی کشور با رهبر انقلاب برگزار شد که به گفته رهبر انقلاب این جلسه در پاسخ به گلایه جمعی از زنان کشور به ایشان به جهت دیدار با مداحان در سالروز ولادت حضرت زهرا بوده و زنان در این دیدار حضور نداشته اند.به جهت متفاوت بودن این دیدار نگاهی داریم به متن و حاشیه های آن که بسیار حائز اهمیت است.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس، پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام‌های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز با حضور فرمانده کل قوا برگزار شد.
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز (دوشنبه) با حضور فرمانده کل قوا در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) برگزار شد.
دبیر کمیسیون مشترک مجمع تشخیص گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام، رهبری را در مورد نظر‌های مشورتی سیاست‌های کلی این برنامه، مرحله به مرحله و غیر رسمی در جریان می‌گذاشت، اما ارسال رسمی نظر مجمع این هفته انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ