مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز با حضور فرمانده کل قوا برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر روز یک ماجرا از کربلا در بیانات رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنان رهبر انقلاب از ماجرای نحو به شهادت رسیدن حضرت قاسم بن الحسن(ع) در دانشگاه تهران را مشاهده می‌کنید.
هرج و مرج خیابانیِ گروهک تروریستی منافقین در روز‌های ۳۰ و ۳۱ خرداد ۱۳۶۰ که در اعتراض به عزل بنی‌صدر از فرماندهی کل نیرو‌های مسلح و در اعتراض و مخالفت با رای مجلس به عدم کفایت سیاسی او انجام شد، موجب دمیدن در آتش اختلافات سیاسی و دامن زدن به ناآرامی‌های ماه‌های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، شدت گرفتن موجِ ترور مردم عامی و چهره‌ها و شخصیت‌های تاثیرگذار انقلاب شد.
صحبت‌های دختر شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی از دیدارش با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
«مسئولیت‌های نظامی آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های اول انقلاب»، «ممانعت ایشان از فروش هواپیما‌های نظامی توسط دولت موقت»، «ماجرای حضور ایشان در جبهه‌ها و تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم با همراهی شهید چمران»، «ماجرای آزادسازی سوسنگرد» و... از موضوعاتی هستند که «در لباس سربازی» به آن‌ها می‌پردازد.
جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
لحظاتی از حضور رهبرانقلاب در مراسم تشییع شهید آوینی، انتشار به مناسبت ۲۰ فروردین سالروز شهادت شهید آوینی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مجید انصاری گفت: واقعا نمی‌فهمم چرا FATF همان روز‌های اول که به مجمع آمد، تصویب نشد! آن‌قدر این موضوع و احتیاج کشور برای پیوستن به سیستم بانک جهانی آشکار است که اساسا نیازی به تحلیل ندارد.
روایت جالب یک خبرنگار کوچک از جشن فرشته هایی که با حضور رهبر انقلاب برگزار شد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک کارشناس حوزه اوراسیا گفت: جمهوری آذربایجان به خوبی می‌داند خط قرمز اعلامی از سوی رهبر انقلاب در مورد عدم تغییر مرز‌های بین المللی مهمترین مانع برای تحقق کریدور زنگزور به شمار می‌رود؛ بنابراین باکو با ایجاد این قائله در خصوص سفارت و با کاهش سطح روابط دیپلماتیک با ایران به دنبال استفاده از فرصت‌ها به منظور پیشبرد اهداف خود در منطقه است.
همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا علیها السّلام، جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت علیهم السلام با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب فرمودند: خیال می‌کردند ملت ایران به خاطر مشکلات اقتصادی که وجود دارد با نقشه‌ براندازی و تجزیه‌طلبی دشمن همراهی خواهند کرد. یک محاسبه است دیگر، این محاسبه غلط بود.
کیهان: خاتمی و برخی اصلاح‌طلبان در سال ۸۸ با ادعای دروغین تقلب و بازی در نقشه آمریکایی- انگلیسی- صهیونیستی آشوب، عملا در زمین براندازان نقش ایفا کردند و این در حالی بود که خاتمی می‌دانست و در محافل خصوصی چند بار اعتراف کرده بود که تقلبی اتفاق نیفتاده است.
رهبر معظم انقلاب در جمع مردم اصفهان فرمودند: چهره‌ی واقعی صحنه‌گردانان اغتشاشات با توهین آنها به قرآن، امام حسین (ع)، پرچم و سرود ملّی ایران روشن شد.
روایت رهبر انقلاب از روند پیشرفت صنعت موشکی جمهوری اسلامی ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در این فیلم روایت رهبر انقلاب از پیش‌بینی حمله صدام به ایران را مشاهده می‌نمایید.
در این فیلم روایت رهبر انقلاب از حماسه آفرینی نسل جوان در جنگ تحمیلی را مشاهده می‌نمایید.
ویژه برنامه «مزد اخلاص» روایت حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهید همدانی است که به فاصله چند روز بعد از شهادت ایشان انجام شد.
روایت تکان‌دهنده رهبرانقلاب از شفا گرفتن استاد حسین الهی قمشه‌ای، فرزند مرحوم مهدی الهی قمشه‌ای در نوزادی را ببینید.
روایت تکان‌دهنده رهبرانقلاب از شفا گرفتن فرزند مرحوم الهی قمشه‌ای در نوزادی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بخشی از خطبه‌های رهبر انقلاب در نمازجمعه در سال ۱۳۷۹ را که در خصوص حضرت عباس (ع) بیاناتی فرمودند را مشاهده می‌کنید.
رهبر معظم انقلاب در بیاناتی شهادت حضرت علی اصغر (ع) را روایت می کند که در این فیلم مشاهده می کنید.
فعالان بازار ارز در پنجمین روز هفته شاهد تغییرات محدود دلار و یورو در صرافی های مجاز بودند.
یادگار امام گفت: مراسم بزرگداشت امام احتیاج به جلسه بسیار با شکوه دارد اما احتیاج به اسراف و تبذیر ندارد. به خصوص در سالی که هستیم، باید مراقبت کنیم که گرفتار این امر هم نشویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ