اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس آمریکایی با انتشار مقاله‌ای با اشاره به جنایت‌های نیروهای ناتو در مناطق مختلف جهان تأکید کرد این سازمان نظامی هم‌اکنون بزرگترین تهدید برای بقای بشریت است.
کارشناس والیبال: فدراسیون بگوید چرا ۳۰نفر را به آمریکا برده؟
اصفهان- کارشناس ثبت طبیعی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان درباره موافقت با صدور مجوز معدن جدید در محدود کوه چرخه نطنز توضیح داد.
یک کارشناس صهیونیست به ناتوانی ارتش و دیگر سرویس‌های امنیتی و نظامی این رژیم در مهار عملیات‌های مقاومتی در کرانه‌باختری اذعان کرد.
کشف معدن لیتیوم در ایران معادلات قدرت را در منطقه و جهان به نفع ایران تغییر خواهد داد و اسرائیل از نزدیک چگونگی تلاش تهران برای استفاده از این کشف به نفع خود را زیر نظر دارد.
کارشناس داوری: پنالتی پرسپولیس گرفته نشد، خورشیدی آماده دربی نبود
سلطان اللحيانی، کاپیتان سابق الوحده، معتقد است رومارینیو و تالیسکا بازیکنان تاثیرگذارتری نسبت به کریستیانو رونالدو هستند.
کارشناس داوری: هر دو پنالتی هوادار علیه پرسپولیس اشتباه بود
مرتضی خاکسار، کارشناس حوزه میراث و گردشگری گفت: این فرش‌ها ثروت ملی ماست. مگر می‌شود این مجموعه به این بزرگی مجهز به دوربین نباشد؟ به نظرم یک جوک تاریخی است. شاید در تاریخ زبانزد شویم که نتوانستم در کلانشهر تهران در این نقطه استراتژیک از ۴۸ تخته فرش نگهداری کنیم. صحبت از یک ناخن‌گیر یا دکمه لباس نیست. صحبت از فرش‌های نفیس و باارزش است.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دهه اول خردادماه ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود و پس از آن شرایط انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز اعلام می‌شود.
ترخیص سربازان حین خدمت صرفا جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی و بالاتر مجاز بوده و ترخیص آنان جهت تحصیل در مقطع کاردانی مجاز نیست.
یک کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه اگر دولت با واقعی شدن قیمت خودرو موافق نباشد و عدم صدور مجوز جهت افزایش قیمت منجر به زیان انباشته خودروسازان شود، طبیعتا بر اساس ماده ۹۰ اصل ۴۴ قانون اساسی، زیان خودروسازان باید مستهلک شود، گفت: در غیر این صورت در آینده نه چندان دور زیان انباشته می‌تواند خودروساز را از حیز انتفاع خارج سازد. بر این اساس، بخش قابل توجهی از صنعت خودرو و صنایع عظیم وابسته به آن بیکار خواهند شد که جبران آن غیرممکن است.
رافا گِرِرو، کارشناس داوری ال‌چیرینگیتو، معتقد است در ال‌کلاسیکوی دیشب، گاوی باید اخراج می‌شد و گل مارکو آسنسیو نیز در شرایط آفساید نبود.
خسوس گایِگو، کارشناس اسپانیایی، تصمیم VAR برای رد شدن گل مارکو آسنسیو را زیر سوال برد و خط‌کشی آفساید را نیز به تمسخر گرفت.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع مهم افزایش جان‌باختگان تصادفات بر حضور فعال مدیران‌کل وزارت راه و شهرسازی در نشست‌های کمیسیون ایمنی استان‌ها، تشکیل مستمر نشست‌های کارشناسی دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌ها، تولید محتوی آموزشی مرتبط با ایمنی ترافیک و لزوم برنامه‌ریزی سفر‌های نوروزی سال جاری و تلاش و همکاری همه سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول و مؤثر در کاهش تصادفات رانندگی تأکید کرد.
فولاد ایران گویا از نگاه کارشناسان قطری یک قرعه مناسب برای الدحیل خواهد بود، اتفاقی که شاید برای قطری‌ها گران تمام شود.
کارشناس حوزه شهرسازی گفت: یکی از نقاط قوت این ابلاغ ۱۹ بندی طبقه تشویقی نسبت به تراکم مجاز است چراکه علاوه بر ترغیب سازندگان از کوچ اقشار کم درآمد جامعه به حاشیه شهرها جلوگیری می کند.
کارشناس داوری: اشتباه در دو پنالتی بازی استقلال
کارشناس هندبال گفت: ملی‌پوشان مقابل مونته‌نگرو فراتر از انتظار ظاهر شدند و عملکرد قابل قبولی داشتند.
بارسلونا در دقیقه 22 بازی برابر اتلتیکو به گل رسید. گلی که شدیدا مورد اعتراض بازیکنان اتلتیکو قرار گرفت ولی کارشناس داوری مارکا با تصمیم داور موافق است.
«به عنوان یک کارشناس عرض می‌کنم توصیه‌م اینه که مردم عزیزمون تا جایی که می‌تونن از این ابزار‌ها استفاده نکنن، اما آیا استفاده از فروش فیلترشکن یا کسب درآمد ازش مجاز است یا خیر؟ بینید غیرمجازه منتها متاسفانه جرم انگاری نشده استفاده از فیلترشکن و الان داره تلاش‌هایی صورت می‌گیره که این مساله به سرعت علاوه بر غیرمجاز بودن، جرم انگاری هم بشه که به هر حال جزو وظایف بنده نیست...»
زارع‌پور گفت: درباره محدودیت شبکه‌های اجتماعی و اینکه آیا فروش فیلترشکن مجاز است یا خیر گفت: همانطور که بار‌ها کارشناسان اعلام کردند استفاده از ابزار‌های موسوم به فیلترشکن حتما آسیب پذیری جدی برای دستگاه‌ها و گوشی‌ها و لپ تاپ‌ها و رایانه اینگونه ادوات دارد، زیرا راه رخنه هکر‌ها را به گوشی‌های مردم‌تسهیل می‌کند؛ به عنوان کارشناس توصیه این است مردم تا جایی که می‌توانند، از این ابزار‌ها استفاده نکنند.
مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: نتایج اولیه در ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد و از تعداد ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۵۰ هزار و ۴۲۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.
دفترچه انتخاب رشته جمعه چهاردهم مرداد منتشر می‌شود و داوطلبان مجاز از روز دوشنبه هفدهم مرداد می‌توانند برای انتخاب رشته اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ