دفترچه انتخاب رشته جمعه چهاردهم مرداد منتشر می‌شود و داوطلبان مجاز از روز دوشنبه هفدهم مرداد می‌توانند برای انتخاب رشته اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته در همه گروه‌های آزمایشی حداکثر تا روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۵/۲۹ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد و انتخاب رشته از طریق سامانه جامع آزمون سراسری برای همه گروه‌های آزمایشی از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۵/۳۱ آغاز و تا روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۶/۴ ادامه خواهد داشت.
قرار است تغییراتی در کادر فنی تیم ملی به وجود بیاید.
فرم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم برای انتخاب رشته تحصیلی از هفته آینده توزیع خواهد شد.
نمایندگان پارلمان لبنان امروز (چهارشنبه) در دوازدهمین نشست خود برای تعیین رئیس جمهور این کشور دورهم گرد آمدند.
متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از امروز ۱۱ خرداد به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از فردا پنج شنبه مورخ ۱۱ خرداد تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام به انتخاب رشته کنند.
داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند باید از امروز سه‌شنبه مورخ ۲۹ فروردین تا روز شنبه دوم اردیبهشت ماه، نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود (تا حداکثر ۵۰ کدرشته محل) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.
داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند باید از فردا سه‌شنبه مورخ ۲۹ فروردین تا روز شنبه مورخ دوم اردیبهشت ماه نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود تا حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.
تیم ملی جوانان که برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی به ازبکستان رفته است، تمرینات خود را در این کشور آغاز کرد.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد جلسه امروز انجام داد.
در نشست بعدی هیات رئیسه به احتمال قوی نام سرمربی تیم امید هم مطرح می شود تا اعضای هیات رئیسه نظر خود را در مورد سرمربی برگزیده شده از سوی فدراسیون فوتبال اعلام کنند.
بانک ایران زمین در راستای مشتری مداری و رفاه حال مشتریان، اهدای تسهیلات به مشتریان خود با نام "انتخاب پلاس" معادل ۳ برابر میانگین موجودی سپرده را آغاز کرد.
ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش برخی از رشته های تحصیلی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی به شیوه صرفاً با سوابق تحصیلی و با ملاک معدل کتبی دیپلم آغاز شد.
جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور از دقایقی پیش آغاز شد.
رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو در حالی با درخشش جوانان با آتیه آغاز شد که کارشناسان این رشته با حضور در سالن مسابقات، استقبال خوبی از این مبارزات داشتند.
رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو در حالی با درخشش جوانان با آتیه آغاز شد که کارشناسان این رشته با حضور در سالن مسابقات، استقبال خوبی از این مبارزات داشتند.
رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو در حالی با درخشش جوانان با آتیه آغاز شد که کارشناسان این رشته با حضور در سالن مسابقات، استقبال خوبی از این مبارزات داشتند.
داوطلبانی که در کنکور ۱۴۰۱ مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، اما در بازه زمانی انتخاب رشته (۱۷ تا ۲۴ مرداد) موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته نشده‌اند، می‌توانند از روز سه‌شنبه، ۱۵ شهریور تا پایان روز پنج‌شنبه، ۱۷ شهریور ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.
طبق اعلام دانشگاه آزاد تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی) می‌توانند تا ساعت ۲۴ فردا (یکشنبه) با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ از روز دوشنبه ۱۷ مرداد ماه آغاز شد و براساس اعلام قبلی سازمان سنجش، داوطلبان تا امشب (ساعت ۲۴ شامگاه شنبه) مهلت داشتند که انتخاب رشته کنند که مهلت انتخاب رشته تا شامگاه دوشنبه تمدید شد.
مجموعا حدود ۵۳۰ هزار داوطلب در رشته‌های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، در سال جاری پذیرفته می‌شوند.
انتخاب رشته‌ای که منجر به داشتن شغل پردرآمد شود همیشه مورد توجه کاربران فضای مجازی بوده است. در روز‌های آتی شاهد آغاز فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ خواهیم بود و داوطلبان باید با نگاهی آینده‌نگر رشته‌ای مناسب انتخاب کنند.
با فعال شدن دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱، در سایت سازمان سنجش آموزش کشور از امروز، فرآیند انتخاب رشته از روز دوشنبه هفدهم آغاز می‌شود و تا روز شنبه بیست و دوم مرداد ماه ادامه دارد.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام داوطلبان رشته‌هایی که پذیرش آنها در آزمون سراسری مهرماه سال ۱۴۰۱ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می‌گیرد، از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان از روز سه­ شنبه ۱۸ مرداد آغاز و در روز یکشنبه ۲۳ مردادماه پایان می‌پذیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ