سرمربی جدید ذوب آهن اصفهان گفت: با بضاعتی که داشتیم تلاش کردیم که نقل و انتقالات را مهندسی کنیم. نقل و انتقالات ما تمام نشده و هنوز ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عیسی آل‌کثیر در مصاف با ذوب‌آهن به دلیل مشکلات قراردادی نمی‌تواند برای طلایی پوشان اصفهانی بازی کند.
سیستمی که در میان مردم پایگاه دارد یا همان «حکومت رضایتی» می‌تواند برای حل مشکلات کشور از مشارکت و همراهی مردم استفاده کند، ولی وقتی سیستم هدایتی با کسری اعتبار و ناکارآمدی روبه‌رو است مجبور هست برای حل مشکلات جامعه به «دروغ» و به «زور» متوسل شود. سیستم‌های غیررضایتی دائم در آماده‌باش برای دفاع از خود هستند نه ابزاری برای توسعه پایدار کشور.
رابین نوروود نیز میل به منجی بودن را یکی از ویژگی‌های زنان شیفته می‌داند. اینکه نجات دهندۀ یک مرد بدبخت و فلک زده باشی، حسی از ارزشمند بودن به یک زن شیفته می‌دهد؛ احساسی که در کودکی و نوجوانی، چندان تجربه‌اش نکرده است.
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: افراد دارای مشکلات قلبی، زخم معده و خانم‌های باردار باید از مصرف چای پررنگ اجتناب کنند.
چراغ راهنمای خیابان به طور کامل در اثر افزایش دما ذوب شده بود و گرد و غبار شدید را هم در شمال و جنوب استان شاهد بودیم صد‌ها نفر به خاطر مشکلات تنفسی راهی بیمارستان شدند.
رئیس‌جمهور افزود: نباید به مشکلاتی مثل تورم نگاه سیاسی کرد و دل مردم را خالی کرد. نباید نبش قبر کرد که در گذشته چه رخ داده و چه دولت‌هایی چه اقداماتی نکرده‌اند بلکه همه باید کمک کنیم و مشکلات را حل کنیم.
وقتی مردم امید بیشتری داشته باشند، حمایت بیشتری از سیستم می‌کنند؛ بنابراین مشارکت بیشتری در انتخابات خواهند داشت و نسبت به تحولات سیاسی و اجتماعی و... حساس می‌شوند. حل این معادلات به نام هر جناحی که تمام شود به نفع مردم و کشور است. همان‌طورکه روابط منجمد با عربستان ذوب شد و هیچ خدشه‌ای به اقتدار ملی ایرانیان وارد نشد، حل مشکلات با کشور‌های غربی به خصوص امریکا هم اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را ارتقا می‌بخشد و زمینه پایان دادن به تحریم‌های اقتصادی را فراهم می‌سازد.
کاپیتان ذوب آهن اصفهان معتقد است می توانستند جز پنج تیم بالای جدول قرار بگیرند اما بعضی مشکلات مانع شد.
استقلال روز گذشته بازی پر فشاری را در برابر ذوب آهن پشت سر گذاشت، به خصوص که مشکلات مالی هم موجب اعتراض دست جمعی بازیکنان به عملکرد مدیریت باشگاه شد.
استقلالی‌ها در شرایطی تمرینات خود را برای با ذوب آهن انجام می دهند که مشکلات زیادی در این باشگاه وجود دارد.
نفر اول تنیس روی میز کشورمان در مورد حضورش در مسابقات سنگاپور توضیح داد.
محمد سلطانی‌مهر می‌گوید بازیکنان ذوب آهن دست به دست هم داده‌اند تا از مسابقات باقی‌مانده لیگ، بیشترین امتیاز را کسب کنند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از فتح جام باشگاههای جهان، تیمش را آماده قهرمانی های بعدی دانست.
کمبود ویتامین B۱۲ می‌تواند منجر به خستگی، ضعف، کاهش وزن، کرخت شدن دست و پاها، مشکل در حفظ تعادل، سردرگمی و سرگیجه، و حافظه ضعیف می‌شود.
رئیس‌ جمهور ترکیه امروز در بازدید از مناطق زلزله زده این کشور گفت که در واکنش اولیه دولت وی به زمین لرزه اخیر، مشکلاتی وجود داشت.
هافبک برزیلی تیم الاتحاد معتقد است بازیکنان عربستانی از لحاظ بدنی پیشرفت کرده‌اند و این موضوع کار رونالدو را سخت می‌کند.
هافبک برزیلی تیم الاتحاد معتقد است بازیکنان عربستانی از لحاظ بدنی پیشرفت کرده‌اند و این موضوع کار رونالدو را سخت می‌کند.
مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در یادداشتی کوتاه به وضعیت این باشگاه پرداخت.
اعتیاد در نوجوانان و جوانان یکی از خطرناک‌ترین مشکلات اجتماعی است که می‌تواند برای جامعه تهدید کننده باشد. باید به دنبال راهکار‌هایی برای کاهش مصرف اعتیاد باشیم.
دستیار ریکاردو ساپینتو معتقد است استقلال با مشکلات زیادی از نظر فنی و حاشیه‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.
اهواز- فعال محیط زیست خوزستان گفت: احداث و آبگیری «سد چم شیر» علاوه بر اینکه محیط زیست رودهای خیرآباد و زهره را نابود می‌کنند باعث افزایش ریزگردها در کانون‌های فعال شرقی خوزستان می‌شود.
متاسفانه تجربه نشان داده است که ماشین اقتصاد ما دچار نقص فنی بزرگی است که با تغییر قطعات قابل تعمیر نیست. لذا باید به تعویض آن همت گماشت و ماشین کارآمدی را جایگزین کرد. به طور مثال با افزایش دستمزدها در اقتصاد تورمی، قدرت خرید نه تنها اصلاح نمی‌شود بلکه در تله مارپیچ دستمزد تورم می‌افتد و افزایش دستمزد در کوره تورم حاصله ذوب می‌شود. زیرا متغیرهای اقتصادی زنجیروار به یکدیگر مرتبطند و نمی‌توان به صورت انتزاعی یکی از آنها را تغییر داد و نتیجه مثبت گرفت
ذوب‌آهن باوجود مشکلات متعدد توانسته نتایج قابل قبولی را در نیم فصل اول رقم بزند.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی 4-2 منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس گفت سیتی مشکلاتی دارد. او در عین حال از درخشش ارلینگ هالند ستایش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ