با توجه به اینکه تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه با تعطیلات عید سعید فطر همزمان شده است، مطابق سنوات گذشته، تاریخ اعزام به اولین روز کاری تغییر می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های لیگ یکی در مراسمی که ۲۳ مرداد برگزار می‌شود، حریفان خود را خواهند شناخت.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مرداد امسال، باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
باشگاه بایرن مونیخ با انتشار تصاویری از امضای قرارداد با کیم مین‌جائه اعلام کرد این مدافع کره‌ای را با قراردادی 5ساله به خدمت گرفته است.
ملی پوشان پاورلیفتینگ بانوان ایران در مسابقات جام بین قاره ای با کسب مدال طلا و نقره مجموع دسته های وزنی ٦٩ و ٧٦ کیلوگرم خوش درخشیدند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال ۱۴۰۲ باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ دریافت کرده‌اند باید با مراجعه به یکی از دفاتر برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت کنند.
خطوط هوایی عربستان تاریخ استقبال از زائران خانه خدا و پروازهای بازگشت آنها را اعلام کرد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا از تغییر تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه از یکم به چهارم خبر داد.
سازمان وظیفه عمومی فراج اعلام کرد: تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ روز دوشنبه یکم اسفند در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفندماه سال ۱۴۰۱ را برای اعزام به سربازی فراخوان کرد.
تیم ملی داخل سالن هاکی کشورمان که به مسابقات جام جهانی آفریقای جنوبی اعزام شدند دیروز با شکست بلژیک راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شدند.
تاریخ اعزام به خدمت مشمولان زلزله زده شهرستان خوی بنابر اعلام سازمان وظیفه عمومی فراجا تمدید شد.
تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون جودو مشخص شد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ می بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند.
هیات رییسه فدراسیون قایقرانی تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی را تصویب و به وزارت ورزش  اعلام کرد.
کادرفنی تیم ملی بوکس ایران، زمان برگزاری مسابقات انتخابی را اعلام کرد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ آذرماه سال ۱۴۰۱ را برای اعزام به مراکز آموزشی فراخواند.
سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد؛ مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ آذر ماه سال ۱۴۰۱ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ برگ معرفی نامه به مراکز آموزش را دریافت کنند.
سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه ای اعلام کرد کارکنان وظیفه متأهل فراری که بعد از تاریخ یکم آذر ۹۹ خود را به یگان خدمتی معرفی کنند، می‌توانند از کسر خدمت تأهل به مدت دو ماه بهره مند شوند.
تیم ملی بوکس ایران در تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۱ عازم مسابقات قهرمانی آسیا می‌شود.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مهرماه سال ۱۴۰۱ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مهرماه سال ۱۴۰۱ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند.
باشگاه نیوکسل اعلام کرد الکساندر ایساک، ملی‌پوش سوئدی باشگاه رئال سوسیداد را با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو به خدمت گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ