اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان سید سیروس پورموسوی به پیروزی مقابل پیکان دست پیدا کردند.
با پرداخت مطالبات کوین یامگا، این بازیکن در جمع آبی پوشان ماندگار است.
مهاجم فصل گذشته استقلال به تمجید از سرمربی پرتغالی خود در جمع آبی‌ها پرداخت.
ستاره بوشهری تیم ملی دلیل عدم صدور رضایت‌نامه‌اش توسط سانتا کلارا برای استقلال را عدم پرداخت مبلغ رضایت‌نامه توسط آبی‌ها عنوان کرد.
بیرانوند به قرارداد ۱۸میلیاردی‌اش قانع نیست و پول بیشتری از پرسپولیس می‌خواهد اما درویش زیربار نمی‌رود. سرپرست استقلال هم با وجود مخالفت دو عضو هیات مدیره، علنا دنبال شکستن قانون سقف بودجه است تا نزد هوادار محبوب شود. ورود دو مشتری دیگر گره را کورتر کرده
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به حمایت از دروازه‌بان ملی پوش تیمش پرداخت.
باشگاه استقلال از پرداخت بدهی این باشگاه به مدافع برزیلی سابق آبی‌ها خبر داد تا این پرونده سرانجام بسته شود.
بالاخره و پس از چند سال کشمکش و اتفاقات گوناگون، استقلال توانست پرونده استراماچونی را ببندد و مطالبات وی را پرداخت کند.
در حالی که استقلالی‌ها برای دومین سال متوالی از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم پرداخت مطالبات کنار رفتند و در این میان نقش بازیکنان و مربیان خارجی پر رنگ بود، باز هم دو پرونده دیگر مرتبط با بازیکنان خارجی روی میز مدیران آبی‌ها قرار گرفته است.
AFC با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال تاکید کرده تا آبی‌ها باید هر چه زودتر و تا زمان تعیین‌شده، طلب احمد موسوی را به این بازیکن پرداخت کنند.
باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات سه خارجی این باشگاه از جمله سرمربی ایتالیایی این باشگاه خبر داد. این سنگین ترین بدهی آبی‌ها به یک سرمربی بود که باعث محرومیت آنها از حضور آسیا شد.
خبر‌ها حاکی از احتمال تداوم حضور ژوائو فیلیکس در چلسی برای فصل بعد است، حتی اگر آبی‌های لندن تمایلی به پرداخت 89 میلیون پوند برای خرید او نداشته باشند.
سرمربی محبوب آبی‌های تهران پس از پیروزی برابر آلومینیوم اراک در مقابل هواداران استقلال به شادی تهییج‌کننده‌ای پرداخت.
برخلاف ادعای مهدی قایدی، پس از شکایت دردسرساز آندره‌آ استراماچونی از استقلال، باشگاه شباب الاهلی هم به‌دلیل عدم پرداخت مبلغ قرارداد قرضی ستاره آبی‌ها از این باشگاه شکایت کرده است.
گفته می شود که استقلال به یکی از بازیکنان خود متعهد شده مبلغ 120 هزار دلار پرداخت کند و اگر این اتفاق رخ ندهد، آبی ها جریمه ای 2 میلیون دلاری را بپردازند.
روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان یک مهلت جدید برای تامین و پرداخت بدهی‌های معوقه آبی‌ها شده بود.
با پرداخت مطالبات دو عضو خارجی پیشین تیم فوتبال استقلال، مشکل باز شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه حل شد.
بازیکنان استقلال در انتظار تحقق وعده مدیرعامل باشگاه برای پرداخت پول قبل از دربی هستند.
باشگاه استقلال هنوز موفق نشده است که مبلغ رضایت نامه محبی را به سانتاکلارا پرداخت کند.
باشگاه استقلال فقط ۷ روز فرصت دارد تا مبلغ رضایتنامه مهاجم آبی‌ها را به سانتاکلارا پرداخت کند.
یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال مدعی شد که بازیکنان تیم استقلال تا پایان هفته دهم بازی‌ها 30 تا 35 درصد دریافتی داشته‌اند.
عارف غلامی مدافع استقلال که به دلیل مسائل انضباطی و موضع گیری درباره ناآرامی‌های اخیر ، در چند روز گذشته در تمرین آبی‌ها حضور نداشت، با سکوت معناداری به تمرین پرداخت.
با وجود اینکه باشگاه شارلوا برای پرداخت مبلغ رضایتنامه امیر حسین حسین زاده به مشکل خورده است، اما این بازیکن را از دست نخواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ