نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای تحریمی باید با انعقاد پیمان‌های پولی، دلار را از معاملات خود حذف کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل امروز رشد حداقلی را ثبت کرد تا تردیدها در بازار سرمایه همچنان ادامه دار باشد.
فرزین گفت: موضوع نرخ ارز، همه را نگران کرده، البته در هفته‌های اخیر کاهش یافته است. نوسان نرخ ارز به سایر بازار‌ها علامت می‌دهد و باعث بی‌ثباتی می‌شود.
امام جمعه موقت تهران گفت: وابستگی اقتصاد به دلار و نفت باید با برنامه‌ریزی، بودجه‌ریزی، تقنین قوانین و اجرای درست دولت قطع شود.
خطبه‌های حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه آغاز شد.
عضو شورای ائتلاف جبهه نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه اقتصاد کشور را باید از وابستگی به دلار نجات داد، گفت: صدمه دیدن معیشت مردم، سبک زندگی اسلامی ایرانی را نیز مخدوش می‌کند.
دبیر کل سابق کانون صرافان با اشاره به نابسامانی‌های بازار ارز گفت: مردم در معاملات خود صاحب اختیار هستند اما فرض را بر این بگذارند که ممکن است با تغییر ناگهانی قیمت‌ها دچار ضرر و زیان شوند.
بانک رافدین عراق اعلام کرد: این بانک به مسافران محترم اعلام می کند که از روز یکشنبه برابر با ۵ مارس ۲۰۲۳ فرایند واریز دینار عراقی در باجه بانک در فرودگاه بین المللی بغداد متوقف می شود.
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: تثبیت چندین ساله نرخ ارز و چند نرخی بودن آن دو عامل کلان بی ثباتی بازار ارز است.
حاتمی یزد گفت: برای کنترل قیمت دلار دولت باید هزینه های خود ر مدیریت کند زیرا هم اکنون بیش از آنکه درامد داشته باشد هزینه دارد.
بازار سرمایه در هفته گذشته ریزش هیجانی را داشته و این هفته می تواند ریزش ها ادامه دار باشد.
با توجه به چشم‌انداز صعودی نرخ تورم در کشور ناشی از تضعیف نرخ ریال و رشد قیمت ارز طی ماه‌های اخیر شاهد افزایش حضور سرمایه‌گذاران در بازار سهام هستیم. شرکت‌ها نیز توانستند قبل از قطعی گاز شاهد افزایش قابل‌‌قبول نرخ‌ها در معاملات بورس کالا باشند. این افزایش نرخ با تشدید محدودیت‌های گاز صعودی بوده و به نظر می‌رسد بازار بخش عمده‌ای از مواد اولیه کشور را دچار کسری عرضه کرده است که می‌تواند بر سودآوری بازار و شرکت‌ها اثرگذار باشد.
امروز مطالبی همچون نوسان دلار توافقی در کانال ۳۹ هزار تومان، پیش بینی بورس | فردا بورس نزولی است یا صعودی؟، با نوسان قیمت سکه، حباب سکه چه تغییری کرد؟، عملکرد چند ماهه شرکت‌های مهم بر روی کدال، فردا منتظر یک عرضه اولیه در بورس باشید، در عرضه اولیه فروژ به هر صندوق و هر کد معاملاتی چند سهم رسید؟، عرضه اولیه شرکت ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی، خریداران کامیون کشنده امروز در بورس کالا چقدر سود کردند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نرخ ارز آزاد باید کاهش یابد، چرا که اگر فاصله بین نرخ ارز نیمایی و آزاد کم شود، مفاسد و رانت کاهش می‌یابد.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بند ناف اقتصاد خود را از دلار جدا کنیم، چرا که تا زمانی که دلار خط کش و معیار اقتصاد ما باشد، اقتصادمان پا نمی‌گیرد.
نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: باید تلاش کنیم دلار از گردونه معاملات حذف شود. ما نباید سرنوشت کشور را به چیزی گره بزنیم که سررشته آن دست دشمنان ماست.
زیر مجموعه اپل در ژاپن باید برای فروش عمده آیفون و سایر دستگاه های اپل به گردشگران خارجی ۱۳ میلیارد ین (۹۸ میلیون دلار) مالیات اضافی به دولت این کشور پرداخت کند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید میزان ارز در کشور را افزایش دهیم تا میزان وابستگی ما به دلار آمریکا کم شود.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: در اولین فرصت تیم اقتصادی دولت به ویژه مسئولان بانک مرکزی به مجلس می‌آیند تا پاسخگوی علت افزایش نرخ ارز باشند.
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: رئیس بانک مرکزی باید در مجلس حضور یابد و توضیح دهد که چرا با وجود داشتن درآمد ارزی، قیمت دلار در حال افزایش است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در مجمع وزارتی «سازمان امنیت و همکاری اروپا» در لهستان گفت: ۳۰۰ میلیارد دلار از منابع مالی بانک مرکزی روسیه باید در بازسازی اوکراین استفاده شود.
رئیس‌جمهور روسیه با اعلام اینکه جنگ اقتصادی علیه روسیه با شکست مواجه شد، تصریح کرد انتظار می‌رود تورم در این کشور تا پایان سال جاری به ۱۲ درصد برسد.
مدیرعامل این استارت‌آپ: ما زیست توده چوبی را به بستری تبدیل می‌کنیم که روی آن قارچ رشد می‌کند. این زیست توده می‌تواند هر چیزی همانند خاک اره، بقایای چوب باقی مانده از شرکت‌های فرآوری چوب یا زیر بوته‌های جنگلی باشد. در هر صورت، برای محصول نهایی ما، نیازی به قطع درخت نیست. این قارچ‌ها روی آن بستر‌ها پیوند زده می‌شوند، رشد می‌کنند و در نهایت به محصولی مبتنی بر قارچ تبدیل می‌شوند که تقریبا محتوای پروتئینی مشابه گوشت دارد.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ