صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیام ارسالی به دانشجویان نوشته بود: «لطفا جهت جلوگیری از ورود اطلاعات شما به لیست بدهکاران بانک مرکزی، در اسرع وقت نسبت به بازپرداخت بدهی معوق خود از طریق سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تا تاریخ ۲۲ اسفند اقدام فرمایید.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ هرگونه تماس یا پیامک مبنی بر درخواست ارسال اطلاعات شخصی و مالی بیمه‌شدگان و بازنشستگان، مورد تأیید این سازمان نیست.
رئیس و دبیرکل اتحادیه جهانی با ارسال پیامی انتخاب مجدد علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی را تبریک گفتند.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با تاکید بر حل مشکل متقاضیانی که خودرو خود را اسقاط کرده بودند، از ارسال پیامک برای آغاز فرآیند واریز وجه در هفته جاری برای مشتریان خبر داد.
لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس با ارسال پیامی در شبکه‌های اجتماعی به نوعی تایید کرد قصد جدایی از این باشگاه ایتالیایی را ندارد.
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه حضور ناوگروه ۸۶ ارتش در راستای تقویت دیپلماسی دفاعی کشور و احیای قدرت دریایی است، گفت: ارسال پیام صلح و دوستی به همه کشورها از جمله اهداف این حضور است.
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه حضور ناوگروه ۸۶ ارتش در راستای تقویت دیپلماسی دفاعی کشور و احیای قدرت دریایی است، گفت: ارسال پیام صلح و دوستی به همه کشورها از جمله اهداف این حضور است.
AFC با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال تاکید کرده تا آبی‌ها باید هر چه زودتر و تا زمان تعیین‌شده، طلب احمد موسوی را به این بازیکن پرداخت کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد، با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از ابتدای سال تا امروز ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله اول مورد تایید قرار گرفت
دلایل مشخصی برای تصمیم جدید توییتر از سوی مدیران آن ذکر نشده است؛ اما واضح است که این شرکت روز‌های چندان خوشی را از لحاظ مالی سپری نمی‌کند و می‌خواهد با کاهش هزینه ارسال پیامک، کاربران بیشتری را هم به استفاده از اشتراک پولی خود ترغیب نماید. طبق داده‌های منتشر شده در اواخر سال ۲۰۲۱، تنها ۲.۶ درصد از افراد، احراز هویت دو مرحله‌ای توییتر را فعال کرده بودند که ۷۴ درصد از آن‌ها، کد تایید را از طریق پیامک دریافت می‌کردند.
به دنبال اعطای مجوز یوفا و ای اف سی، فیفا نیز با ارسال نامه ای، دیدار دوستانه سپاهان و زنیت را مورد توجه خود قرار داد‌.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درباره اینکه آیا واشنگتن پیامی به ایران ارسال کرده است، گفت: ماه‌ها است که برجام در دستور کار قرار ندارد، ایرانی‌ها در ماه سپتامبر زمانی که یک توافق مورد تایید همه طرف‌ها روی میز بود، فرصت احیای برجام را از بین بردند.
پنتاگون ارسال مدل های پیشرفته تر تانک های آبرامز به اوکراین را تایید کرد و گفت که ایالات متحده قصد دارد تانک های جدید را در تعهد بلندمدت برای اوکراین تهیه کند.
پنتاگون ادعای اوکراین درباره احتمال دریافت هواپیماهای جنگی آمریکا را تایید نکرد.
دولت لندن گزارش نشریه انگلیسی درباره ارسال بالگردهای «آپاچی» به اوکراین را تکذیب کرد.
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که ارسال مداوم سلاح به اوکراین، مورد تایید بیش از نیمی از مردم آلمان نیست.
هماهنگ‌کننده روابط راهبردی در شورای امنیت ملی آمریکا اذعان کرد که آمریکا نمی‌تواند ارسال موشک‌های بالستیک به روسیه برای استفاده علیه اوکراین را تایید کند.
۴۵ روز از ارسال اسامی کاندیداهای انتخابات دوچرخه‌سواری برای احراز صلاحیت نظارتی می‌گذرد اما هنوز خبری نیست و این رشته در پیچ آخر انتخابات مانده است.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ادعاهای برخی رسانه های غربی مبنی بر قصد ایران برای ارسال موشک به روسیه را تایید نکرد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با تاکید بر اینکه هیچ سازمان حاکمیتی برای هیچ فردی از شماره شخصی پیام نمی‌فرستد، گفت: کلاهبرداران سایبری پیام‌های حاوی بدافزار خود را متناسب با نیاز‌های جامعه تنظیم کرده و سعی در تطمیع و ترغیب طعمه خود دارند. اگر به هر دلیلی پیامی حاوی لینک برای شهروندان ارسال شد باید در وهله اول به سرشماره توجه شود. در صورتیکه پیام بدون سرشماره تایید شده و از طریق شماره‌های شخصی بود؛ به سرعت باید این پیام بدون ورود به لینک پاک شود.
رهبر کره شمالی با ارسال پیامی به چین بر دوستی و روابط نزدیک دو کشور تاکید کرد.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پرسشی درباره پرونده های مهدی تاج و ریاست او بر فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.
مهدی تاج ، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی برای حضور در انتخابات پیش روی فدراسیون تایید شدند.
یک دادگاه تجدیدنظر در آمریکا تصمیم کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) این کشور جهت تایید برنامه اسپیس ایکس برای ارسال ماهواره های اینترنتی استارلینک به مدار زمین را تعلیق کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ