نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که ارسال مداوم سلاح به اوکراین، مورد تایید بیش از نیمی از مردم آلمان نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پژوهش پژوهشکده باقرالعلوم که خانم‌های بی‌حجاب جامعه آماری بودند، بیش از نیمی از آن‌ها اظهار کرده بودندکه اگر تذکر محترمانه و صحیح به آن‌ها داده شود همراهی می‌کنند.
اصفهان- رئیس ستاد ملی مقابله با گردوغبار گفت: از سه میلیون هکتار مناطق تالابی کشور یک میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار غبارخیز است.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌‏دهد که بیش از نیمی از مردم مولداوی مخالف پیوستن این کشور به ناتو هستند.
شاید بیش از نیمی از گل‌های علی دایی درآغاز سلسله گلزنی هاش برای ایران با یک شادی گل منحصر به فرد همراه بود
شاید بیش از نیمی از گلهای علی دایی درآغاز سلسله گلزنی هاش برای ایران با یک شادی گل منحصر به فرد همراه بود
قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت:  بیش از نیمی از صادرات غیر نفتی ایران به قاره آفریقا  در فروردین ماه امسال مربوط به محصولات آهنی و فولادی بوده است .
اگر قرار باشد مطابق قانون مربوط به پوشش حجاب؛ با زنانی برخورد شود که حد شرعی حجاب را رعایت نمی‌کنند و آنان از خدمات محروم شوند، بخش بزرگ و شاید بیش از نیمی از زنان مشمول آن می‌شوند و به همین علت پلیس اصطلاح جدید «کشف حجاب» را جعل کرده است که در قانون وجود ندارد و تطبیق آن نیز کاملا سلیقه‌ای است.
یوسفی گفت: از دیگر راهکارها کاهش مالیات و معافیت های مالیاتی برای مالکانی است که در به بازار اجاره کمک می‌کنند و با مستاجران قرارداد بلند مدت و بالای یک ساله منعقد می‌کنند.
بیش از نیمی از این وبسایت‌های پربازدید، خارج از دسترس کاربران ایرانی هستند. براساس این گزارش، از بین ۱۳ سایت پربازدید دنیا، ۶ مورد از آنها دچار فیلترینگ شده و چند مورد دیگر نیز بخاطر تحریم‌ها، سرویسی به کاربران ایرانی نمی‌دهند.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از مردم روسیه از زندگی خود راضی هستند.
بیش از نیمی از گل‌های تیم پرسپولیس را ۳ بازیکن خارجی این تیم به ثمر رسانده اند.
بیش از نیمی از ایالت های آمریکا استفاده از نرم افزار تیک تاک را در ادارات و دستگاه های دولتی ممنوع کردند.
بنا به نتایج یک نظرسنجی جدید، ۵۴ درصد از مردم اروپا کاهش قدرت خرید خود در چند سال گذشته را تجربه کرده اند.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از آلمانی‌ها خواستار افزایش اقدامات دیپلماتیک دولت این کشور برای پایان جنگ اوکراین بوده و بر این باورند که برلین دیگر نباید به کی‌یف کمک کند.
بورس انرژی فردا میزبان عرضه ۳۷ هزار و ۲۰۰ تن نفت سفید در رینگ داخلی است. نیمی از این عرضه متعلق به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، به مانند هفته گذشته، وضعیت کرونایی کشورمان بهبود یافته تا جایی که نه تنها اثری از رنگ «قرمز» نیست، که رنگ «آبی» و وضعیت «عادی» وسعت بیشتری از میهن‌مان را در برگرفته و دورنمای خوشایندی، به ویژه با توجه به شروع سال تحصیلی ترسیم می‌کند.
نتایج انتخابات پارلمانی کویت حاکی از تغییر بیش از نیمی از ترکیب پارلمان قبلی است، همچنین در این انتخابات دو زن توانستند با بدست آوردن حدنصاب آرا به پارلمان راه یابند.
نتایج انتخابات پارلمانی کویت حاکی از تغییر بیش از نیمی از ترکیب پارلمان قبلی است، همچنین در این انتخابات دو زن توانستند با بدست آوردن حدنصاب آرا به پارلمان راه یابند.
عباس عبدی نوشت: اگر بگوییم بیش از نیمی از فساد کشور و حتی بیشتر آن محصول این تفاوت قیمت‌ها است، گزاف نیست. تفاوت قیمت ارز، قیمت وام بانکی، قیمت انرژی، قیمت فولاد و سیمان و خودرو و... همه و همه فسادزا است. این‌ها ظاهر قضیه است، در باطن آن کاهش بهره‌وری هم هست که بیداد می‌کند.
سمنان- بیش از نیمی از اراضی استان سمنان یا ۲.۵ میلیون هکتار فاقد پوشش گیاهی یا همان بیابان است اما نگرانی‌ها اینجا است که به این میزان اراضی بیابانی متاسفانه روز به روز افزوده می‌شود.
جنگل های بلوط زاگرس از منابع ارزشمند طبیعی در مناطق غرب کشور به حساب می آید که امروز حال خوبی ندارد و معیشت بیش از ۵۰ درصد مردم منطقه را با خطر روبرو کرده است.
نتایج یک نظرسنجی حاکی است که بیش از نیمی از مردم آمریکا سیاست خارجی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را قبول ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ