جمعی از زائران نخبه و فرهیخته کشورهای مختلف با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب دیدار و گفت و گو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست جديد وزارت ورزش و جوانان عيادت از پيشكسوتان را جزو اولويت هاى خود قرار داده است.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از زمان حضورش در این پست دیدارهای زیادی را با فدراسیون های مختلف ورزشی داشته است.
سرپرست مدیرعاملی استقلال قصد دارد که امروز در محل تمرین آبی ها حضور پیدا کند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال روز یکشنبه با جواد نکونام دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
نمایندگان و اعضای بعثه های مراجع عظام تقلید در حج امسال با حضور در محل بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار کردند.
جمعی از زائران دانشگاهی و تحصیلکرده  در دیدار با سرپرست حجاج ایرانی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای بهتر برگزار شدن عملیات حج مطرح کردند.
پخش کلیپ دختر سه ساله کرمانشاهی در دیدار سرپرست حجاج ایرانی با زائران اهل سنت که درخواست داشت در روز عرفه برای سلامتی امام زمان دعا کنند حاضران را تحت تاثیر قرار داد.
رئیس بعثه حج کشور سریلانکا در راس هیاتی با سرپرست حجاج ایرانی در بعثه حج جمهوری اسلامی ایران در مکه مکرمه دیدار و تبادل نظر کرد.
هتل امجاد السلام یکی از ۱۸ هتل زائران ایرانی در مدینه که در جوار مرقد نورانی پیامبر گرامی اسلام‌ واقع شده است امروز شاهد دیدار صمیمی متولیان حوزه حج و زیارت با زائران بود.
حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال صبح امروز از آکادمی و تیم‌های پایه این باشگاه بازدید کرد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و درباره تدابیر صورت گرفته برای اجرای هرچه بهتر عملیات انتقال زائران به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۲ گفتگو کرد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و درباره تدابیر صورت گرفته برای اجرای هرچه بهتر عملیات انتقال زائران به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۲ گفتگو کرد.
اهواز - سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در سفر رئیس جمهور به همراه جمعی از کابینه دولت سیزدهم به خوزستان مردم استان با آیت الله رئیسی دیدار می‌کنند.
سرپرست وزارت خارجه افغانستان با حسین امیرعبداللهیان در سمرقند و در حاشیه چهارمین نشست کشورهای همسایه افغانستان دیدار کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان و امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه دولت سرپرستی موقت افغانستان با یکدیگر دیدار کردند.
دیدار سرپرست وزارت خارجه ازبکستان با امیرعبداللهیان
سرپرست وزارت خارجه ازبکستان امروز با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلف رخ داده در دیدار ملوان بندرانزلی و نفت مسجد سلیمان صادر کرد.
نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سرپرست سفارت ایران در کابل، در دیدار با امیرخان متقی، سرپرست وزارت‌خارجه امارت اسلامی افغانستان، در خصوص ارزش جغرافیایی دو کشور، فرصت‌های ایجاد تجارت منطقه‌ای و بین‌المللی صحبت کرد و از آمادگی ایران برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی از جمله معدن، انرژی، راه‌آهن و... خبر داد.
وزارت کشور دولت موقت طالبان امروز اعلام کرد که «سراج‌الدین حقانی» با رئیس دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) در شهر کابل دیدار کرده است.
سفیر ژاپن در کابل با سرپرست وزارت امور خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان دیدار و گفتگو کرد.
بیژن طاهری، سرپرست تیم استقلال مدعی شده است حمید حاج ملک داور دیدار این تیم در برابر فولاد محروم بوده و نباید بازی دو تیم را سوت می زد.
سرپرست باشگاه استقلال نسبت به داوری دیدار روز گذشته این تیم برابر پیکان معترض است.
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران از برگزاری سه دیدار دوستانه مقابل تیم ملی امید، سنگال و اروگوئه در پنجره بازی‌های ملی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ