معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: نسبت دادن رویکرد فمنیستی و سند ۲۰۳۰ به لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار ظالمانه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور اسبق فرانسه خواستار رویکرد مستقل اروپا از آمریکای منفعت طلب در بحران اوکراین شد.
رئیس فدراسیون گلف در مورد اعزام نشدن ورزشکاران رشته گلف به بازی‌های آسیایی هانگژو، تصریح کرد: در شرایطی که اعلام کردیم فدراسیون تمامی هزینه‌ها را متقبل می‌شود اما با اعزام گلفرها مخالفت شد؛ تصمیمی که در آن منطق نمی‌بینم!
جواد منافی معتقد است تیم امید ایران می‌تواند با موفقیت از مسیر دشوار پیش روی خود عبور کند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اگر در جامعه مواردی از اسراف و تبعیض دیده می‌شود و عدالت اجتماعی زیر سوال می‌رود نباید نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت بود.
مصطفی کارخانه پس از انتخاب به عنوان سرپریت تیم ملی والیبال با خبرنگار ما کفت‌وگو کرد.
«رویکرد موافقان این طرح به شکلی بود که تمایل داشتند انتخابات کل کشور تناسبی باشد و معتقدند وقتی انتخابات لیست محور برگزار می‌شود، درست نیست. آن‌ها می‌گویند نباید یک جریان به طور کلی حذف شود و برای آن که از هر فهرستی، سهمی در کرسی‌های مجلس کسب کنند، معتقدند هر لیست به میزان رای که دارد، سهمی در مجلس کسب کند. موافقان می‌گویند این طرح کمک می‌کند مجلس از یک دستی خارج شود، اما نمی‌توان چنین چیزی را پذیرفت.»
رئیس انجمن پاراتکواندو گفت: مسابقات سخت و فوق العاده مهمی را پیش رو داریم و برای آنکه از قافله کسب سهمیه المپیک عقب نمانیم باید در همه تورنمنت ها حضور داشته باشیم.
ممانعت از عضویت کشورهای تحت تحریم در سند مقررات پذیرش عضو جدید در سازمان همکاری شانگهای آمده است
مهدی تاج می‌گوید فدراسیون تلاش می‌کند VAR را به طور مستقیم از فیفا بگیرد.
رئیس جمهور تأکید کرد: دولت باید آنقدر ظرفیت داشته باشد که مشکلات را در درون خود حل کند؛ بنای ما در دولت این است که اقدامات تولیدگران کشور برای مردم امیدآفرین باشد. نباید مشکلات را هر روز به بدنه جامعه منتقل کنیم؛ این به صلاح نیست و چنین رویکردی را مفید هم نمی‌دانم.
معاون اول رئیس جمهور در دیدار وزیر کار قطر گفت: دلیلی ندارد دو کشور همسایه با فرهنگ، دین و رویکرد مشترک با ارز کشور ثالث مبادلات و تهاترهای مورد نیاز خود را انجام دهند.
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با اشاره به اینکه نباید این همه مانع برای کشاورزی و دامداری ایجاد کنیم، گفت: کشاورزان با قطعی برق چاه‌ مواجه هستند و پروانه دامداری‌های سنتی تمدید نمی‌شود.
وزیر میراث فرهنگی گفت:ما به میراث ناملموس کشورمان بی توجهی می‌کنیم باید اشتباهاتمان را بپذیریم و جبران کنیم.
رئیس جمهور گفت: آیین نامه مربوط به تسهیلات نامتعارف کارکنان بانکها اصلاح و به مردم اطلاع رسانی شود.
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید بیش از این عظمت و عزت کشورمان در مقابل طالبان خدشه دار شود و وادادگی در مقابل آنان پذیرفتنی نیست.
نماینده مردم زابل در مجلس ضمن تقدیر از روسای جمهور و مجلس به جهت موضع‌گیری مقتدرانه درباره حقابه هیرمند، گفت: در پیگیری حقابه ایران از هیرمند فرصت‌سوزی نشود.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مرجعیت معلم به رفتار خود معلم وابسته است و مشکل معیشت معلم باید توسط مجلس و دولت حل شود، اما در این میان نباید از منزلت و مرجعیت معلم غفلت کنیم.
رئیس جمهور کره جنوبی می گوید این کشور باید رویکرد تلافی جویانه را در قبال اقدامات کره شمالی در پیش بگیرد.
رئیس دستگاه قضا گفت: در جریان رسیدگی به پرونده اغتشاشات اخیر ارفاق به عده‌ای که برای شهروندان ناامنی ایجاد کرده‌اند و نقش موثری در ناآرامی داشته اند، ظلم به مردم است؛ لذا نباید به این دسته از محکومان ارفاق شود. از سویی دیگر قطعاً نباید حتی برای مدت کوتاهی افراد بی‌گناه یا کم گناه را بی‌وجه، نگه داشت. کسانی که به تهدید کسبه و کامیون‌داران می‌پردازند و یا محیطی را برای مردم ناامن می‌کنند، در زمره افرادی هستند که نباید به سادگی به پرونده آن‌ها و قضایایی که ایجاد کرده‌اند، نگریست و رویکردی ساده‌انگارانه در قبال آن‌ها داشت.
قدرت‌های جهانی باید در رویکرد فعلی خود در قبال برنامه جامع اقدام مشترک تجدید نظر کرده و تلاش‌های اسرائیل برای جلوگیری از توافق دیپلماتیک را رد کنند.
بوربور گفت: ما باید براساس امکانات خودمان و بدون وابستگی به نفت کشور را اداره کنیم. در واقع رویکرد ما باید این باشد که نفت را تبدیل به محصولاتی کنیم که تحریم روی صادرات این محصولات اثر نگذارد.
جلال رشیدی‌کوچی، رییس کمیته امنیت کمیسیون شورا‌ها گفت: حجاب یک منشور چندوجهی است که پرداختن به آن در چارچوب فرهنگی و دینی همچنین رفتاری و اجتماعی می‌گنجد. چنین مقوله‌ای قبل از هر اقدام دیگری نیازمند فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی است. در یک رویکرد کلی می‌توان گفت که ۹۰ درصد مواجهه با مقوله حجاب باید در قالب کار‌های فرهنگی، ایجابی و علمی انجام شود و ۱۰ درصد نیز در قالب رویکرد‌های سلبی. اما متاسفانه اتفاقی که در حال حاضر در حال رخ دادن است، آن است که این فرآیند بر عکس شده است، یعنی تصویری که به افکار عمومی منعکس می‌شود، اغلب رفتار‌های سلبی در مواجهه با این پدیدار است.
سود سهام عدالت سهامدارانی که قبلاً دریافت نکرده و شماره حساب جدید در سجام اعلام کرده‌اند، از روز شنبه اول مردادماه ۱۴۰۱ واریز می‌شود.
سیدمحمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر نقش رئیس مجمع تشخیص در فعال تر کردن این نهاد مهم در ساختار نظامی ایران، گفت: رئیس مجمع می تواند جلسات فعال تر و اثرگذارتری را برگزار کند و اعضا را به فعالیت وادار کند چرا که رئیس است که می تواند تعیین کند جلسه ای باشد یا نباشد و اعضا چنین مسئولیتی ندارند اما متاسفانه شاهد چنین رویکردی نیستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ