تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه ۲-۰ نیس را شکست بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت و با اقتدار به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
پاری‌سن‌ژرمن با پیروزی 2-1 مقابل اوسر در آستانه قطعی کردن قهرمانی خود در لیگ یک فرانسه قرار گرفت.
بسیاری از عکس‌های شگفت‌انگیز توسط کسانی گرفته می‌شوند که به‌طور اتفاقی در زمان مناسب و در مکان مناسب قرار گرفته‌اند، اما ثبت این تصویر از ماه و طاق پیروزی (Arc de Triomphe) واقع در پاریس، به مهارت و برنامه‌ریزی دقیقی نیاز داشت.
لیونل مسی بعد از فتح جام جهانی قطر در فیفادی اخیر برای اولین بار پیراهن آلبی‌سلسته را به تن کرد و با این پیراهن دو پیروزی دیگر به دست آورد تا روزهای سخت خود در پاریس را فراموش کند.
اعتصابات گسترده در پاریس علیه اصلاحات حقوق بازنشستگی بر خدمات حمل زباله تاثیر گذاشته و این شهر با انبوهی از زباله‌ها در بسیاری از خیابان‌های زیبای شهر، از جمله خیابان‌هایی که در چند قدمی برج ایفل و طاق پیروزی قرار دارند، مواجه هستند.
توماس مولر، ستاره بایرن و بهترین بازیکن مسابقه امشب، با فروتنی بخشی از پیروزی تیمش مقابل پاریس را به شانس نسبت می‌دهد.
بایرن مونیخ با پیروزی 2-1 مقابل اشتوتگارت به استقبال بازی با پاری‌سن‌ژرمن رفت.
لیونل مسی دیروز با گلزنی‌اش پاریسی‌ها را به پیروزی رساند.
پاری‌سن‌ژرمن با کسب برتری 7-0 مقابل پی‌ دو کاسل به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه صعود کرد.
پاری سن ژرمن در شبی که مسی دوباره به ترکیب اصلی برگشت به پیروزی دست پیدا کرد. این بازیکن آرژانتینی بازگشت خود به تیم پاریسی را با گل جشن گرفت.
سرمربی پاریس معتقد است که شاگردانش لیاقت کسب پیروزی مقابل لانس را نداشتند.
تیم پاریسی که در این بازی همه ستاره‌های خود از جمله مسی، نیمار و ام‌باپه را در اختیار داشت توانست با پنج گل به پیروزی دست پیدا کند.
تیم پاریسی که در این بازی همه ستاره‌های خود از جمله مسی، نیمار و ام‌باپه را در اختیار داشت توانست با پنج گل به پیروزی دست پیدا کند.
رئیس جمهور فرانسه پیروزی «بنیامین نتانیاهو» در انتخابات کنست را تبریک گفت و او را به پاریس دعوت کرد تا در زمینه امور دوجانبه و ایران گفت‌وگو کنند.
لیونل مسی امشب در جریان پیروزی 4-3 پی‌اس‌جی بر تروا یک گل تماشایی به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا نقش مهمی در این پیروزی بازی کند.
لیونل مسی امشب در جریان پیروزی 4-3 پی‌اس‌جی بر تروا یک گل تماشایی به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا نقش مهمی در این پیروزی بازی کند.
برزیل امشب در یک بازی دوستانه در پارک دو پرنس پاریس، توانست با پنج گل بر تونس پیروز شود. برزیل چند روز قبل غنا را هم با سه گل شکست داده بود.
قهرمان کشتی آزاد جهان از آمریکا بعد از پیروزی بر حسن یزدانی در فینال رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان گفت: او سخت ترین حریف من برای المپیک پاریس است.
دیوید تیلور برای گرفتن انتقام و جبران شکست پارسال به تشک آمد و با برنامه و آمادگی کامل حتی اجازه یک بار خاک به یزدانی نداد. فاصله دو نابغه امشب آنقدر زیاد بود که باخت یزدانی چندان باعث ناراحتی نشد، بلکه درسی شد برای فینال المپیک پاریس.
دیوید تیلور برای گرفتن انتقام و جبران شکست پارسال به تشک آمد و با برنامه و آمادگی کامل حتی اجازه یکبار خاک به حسن یزدانی نداد. فاصله دو نابغه امشب آنقدر زیاد بود که باخت یزدانی چندان باعث ناراحتی نشد بلکه درسی شد برای فینال المپیک پاریس.
درچارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پاری سن ژرمن توانست مقابل تیم یوونتوس با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد.
در چارچوب رقابت‌های لیگ یک فرانسه تیم فوتبال پاری سن ژرمن مقابل نانت به پیروزی ۳ بر صفر دست یافت.
ناهید کیانی با غلبه بر جید جونز بریتانیایی و قهرمان دو دوره المپیک، به مرحله یک چهارم نهایی گرندپری تکواندو پاریس راه پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ