درچارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پاری سن ژرمن توانست مقابل تیم یوونتوس با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاریس با بازگشت و گلزنی امباپه هم برنده نشد
قضیه کیلیان امباپه همه برنامه های انتقالاتی پی اس جی را تحت الشعاع قرار داده و اجازه خریدهای بیشتر را از تیم پاریسی گرفته است.
در پی وقوع کودتای نظامی در نیجر، فرانسه شهروندان خود را از این کشور خارج می‌کند.
اولتیماتوم قطر به کیلیان امباپه تا ساعاتی دیگر به اتمام می رسد ولی ستاره فرانسوی در دامی که برای او پهن شده بود، نیفتاد.
امروز دوشنبه 31 جولای آخرین مهلت تمدید یا عدم تمدید کیلیان امباپه تا سال 2025 در PSG است.
وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه امروز تأکید کرد: قطع کامل روابط اقتصادی بین آمریکا و اروپا با چین غیرممکن است و توهمی بیش نیست.
جدایی کیلیان امباپه و رفتن او به رئال، از هر حیث به ضرر بارسلوناست. هم رقیب بزرگ بارسا قدرتمندتر خواهد شد و هم اینکه پی اس جی قصد دارد دمبله را جایگزین امباپه کند.
مسئولان پاری سن ژرمن به دنبال یک معامله تقریبا غیرممکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی جاری هستند.
گروه هواداری بارسلونا در لیون از باشگاه پاری سن ژرمن به خاطر انتقال لیونل مسی شکایت کرده بود و نتیجه آن امروز اعلام شد.
گروه هواداری بارسلونا در لیون از باشگاه پاری سن ژرمن به خاطر انتقال لیونل مسی شکایت کرده بود و نتیجه آن امروز اعلام شد.
دوشان ولاهوویچ مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفته و قرار است به زودی مذاکرات برای جذب او با یوونتوس شروع شود.
کشیده شدن اعتراضات فرانسه به بلژیک و سوئیس و همچنین اذعان رژیم صهیونیستی به قدرت موشکی حزب الله لبنان از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
در حالی آمار مجروحان حادثه انفجار و آتش سوزی گسترده در مرکز پاریس افزایش یافته که ۲ نفر در پی وقوع این حادثه مفقود شده اند.
باشگاه پاری سن ژرمن علی‌رغم محرومیت ۲ هفته‌ای مسی بابت سفر به عربستان، پیشنهاد تمدید قرارداد خود به این فوق ستاره را پس نگرفته است.
مرحله نخست رقابت‌های گرند اسلم به عنوان یکی از مسیرهای کسب سهمیه المپیک پاریس به مدت ۲ روز به میزبانی چین در شهر ووشی برگزار شد که تیم ملی کشورمان موفق به کسب ۴ مدال طلا، نقره و برنز شد.
مهران کریمی ناصری معروف به سرآلفرد، پناهجوی ایرانی متولد مسجد سلیمان بود که از سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۸۵ (۱۹۸۸ تا ۲۰۰۶) در ترمینال «یک» فرودگاه شارل دوگل پاریس زندگی کرد و بعد از ۱۷ سال غیبت، آخر مهر‌ماه امسال دوباره به فرودگاه بازگشت و سه هفته بعد، ۲۱ آبان (۱۲ نوامبر)، در ترمینال F۲ فرودگاه بر اثر حمله قلبی درگذشت ..
دو هوادار یوونتوس به دلیل رفتارشان در جریان دیدار این تیم مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان توسط دادگاهی در شهر پاریس محکوم شدند.
تا ساعاتی بعد مراسم اهدای توپ طلای فوتبال در پاریس برگزار خواهد شد.
دارنده ۲ مدال طلا و نقره جهان گفت: از اینکه نتوانستم دل هموطنانم را در دیدار فینال شاد کنم ناراحتم، امیدوارم در مسابقات بعدی و در نهایت بازی‌های المپیک پاریس جبران کنم. از همه مردم و کسانی که برای من زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.
دو هوادار یوونتوس به دلیل رفتارهای نژادپرستانه و استفاده از نشان سلام نازی روی سکوهای ورزشگاه پارک دو پرنس دادگاهی شدند.
هواداران یوونتوس شب پر حاشیه‌ای را در ورزشگاه پارک دو پرنس در پاریس رقم زدند.
در مهمترین بازی شب اول لیگ قهرمانان اروپا از گروه H تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در خانه برابر یوونتوس با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.
هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس
حذف کامپوند ایران در پاریس بعداز ۲ برد میلیمتری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ