کلیات لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان امروز به رأی نمایندگان مجلس گذاشته‌ می‌شود و تصمیم جدید نمایندگان برای امنیت و حمایت از زنان اخاذ خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی از نمایندگان مجلس اظهار کردند که دولت در راستای همسان سازی حقوق ها، تصمیم دارد ۲۰ درصد افزایش حقوق را برای کارکنان و بازنشستگان در نیمه دوم سال اعمال کند.
غلامرضا نوشت: تا یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله‌ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
وزارت کشاورزی عراق از تصمیم جدید خود درباره چند محصول زراعی در این کشور خبر داد.
وزارت کشاورزی عراق از تصمیم جدید خود درباره چند محصول زراعی در این کشور خبر داد.
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
عضو هیات مدیره انجمن ژنتیک پزشکی ایران گفت: وزارت بهداشت در تصمیم‌گیری برای توقف غربالگری جنین هیچ مشورتی با انجمن ژنتیک پزشکی ایران نداشته و این انجمن به زودی در نامه‌ای رسمی به این تصمیم اعتراض خواهد کرد و خواستار ارزیابی مجدد آن خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص استیضاح وزیر کشور عنوان کرد: اتفاق جدیدی رخ نداده البته هفته پیش نامه‌ای را در سایت خانه ملت گذاشتند که مثلا جمعی از نمایندگان در این خصوص نامه‌ای نوشته‌اند که بعدا آن را برداشتند چیز جدیدی هم نبود.
جواد نکونام از روز نخست حضورش در استقلال به دنبال آن بود تا خط حمله تیمش را با جذب محمدحسین اسلامی تقویت کند. با توجه به سبک بازی اسلامی و توانایی او برای حضور در پست وینگر و مهاجم هدف، این مسئله موردتوجه نکونام قرار گرفته و سرمربی استقلال به دنبال آن است تا این ستاره جوان را به فهرست تیمش اضافه کند.
منابع فلسطینی از تصمیم جدید وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی خبر می‌دهند.
ستاره تیم فوتبال سپاهان بار دیگر در پست دفاع چپ به میدان خواهد رفت.
کمپین انتخاباتی جو بایدن اعلام کرد تصمیم یوتیوب برای متوقف کردن سیاست حذف ادعاهای اشتباه درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ میلادی غیر محتاطانه است و ممکن است به خشونت منجر شود.
فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای فصل آینده لیگ برتر سهمیه بازیکنان خارجی را افزایش می‌دهد.
بانک روسیه نرخ بهره اصلی را بدون تغییر در ۷.۵۰ درصد باقی گذاشت.
سوریه تصمیم به بازگشایی سفارت خود در تونس و تعیین سفیر در این کشور واقع در شمال آفریقا گرفت.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نخست وزیر این رژیم از تصمیم خود برای برکناری وزیر جنگ این رژیم منصرف شده است.
سرمربی جدید تیم ملی بعد از دیدار گل‌گهر و فولاد لیست خود را برای اردوی پیش رو اعلام خواهد کرد.
تعطیلات استقلال به خاطر فرا رسیدن سال نو کوتاه مدت و در حد دو سه روز خواهد بود.
پراهمیت‌ترین پالس در بازگشت امید‌ها به احیای برجام را می‌توان مشاهده نشانه‌هایی قطعی و جدی از اراده مصمم مسئولان ایرانی برای احیای تنش‌زدایی مورد ارزیابی قرار داد. هر چند در گذشته مذاکرات در جریان بود و نمایندگان ایران و سایر طرف‌ها در وین در حال مذاکره بودند، اما به طور مشهود، اراده‌ای قاطع مبنی بر بازگشت به توافق مشاهده نمی‌شد. به نظر می‌رسد این بار مسئولان و استراتژیست‌های سیاست خارجی کشورمان در پرونده هسته‌ای، تصمیم قطعی را برای احیای توافق اتخاذ کرده‌اند
حواشی و اتفاقات رقابتهای لیگ جهانی کاراته در فجیره باعث شد تا فدراسیون جهانی این رشته تصمیم جدیدی را در خصوص استفاده از سیستم داوری الکترونیکی اتخاذ کند.
حواشی و اتفاقات رقابتهای لیگ جهانی کاراته در فجیره باعث شد تا فدراسیون جهانی این رشته تصمیم جدیدی را در خصوص استفاده از سیستم داوری الکترونیکی اتخاذ کند.
فدراسیون فوتبال شرایط انتخاب نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را اعلام کرد که براساس تصمیم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت خواهد گرفت.
پلیس سانفرانسیسکو روز جمعه ویدئویی را از حمله یک مرد ۴۲ ساله به شوهر نانسی پلوسی را منتشر کرد. در ویدئو مشخص است که ضارب پیش از بازداشت ضربه‌ای را با چکش به پاول پلوسی ۸۲ ساله می‌زند. در زمان این حمله نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا در خانه حضور نداشته است. پلوسی برای ترمیم شکستگی جمجمه و جراحات جدی در بازو و دست راستش تحت عمل جراحی قرار گرفت. او از آن زمان با کلاه و دستکشی که زخم هایش را پوشانده بود در انظار عمومی ظاهر شد.
به نظر می‌رسد تصمیم اخیر رئیسی با انتقاد‌ها و مخالفت‌های بسیاری در افکار عمومی مواجه شود. اما در نهایت تصمیم گیرنده نمایندگان مجلس هستند که قرار است در هفته آینده به بررسی گزینه جدید وزارتخانه بپردازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ