حواشی و اتفاقات رقابتهای لیگ جهانی کاراته در فجیره باعث شد تا فدراسیون جهانی این رشته تصمیم جدیدی را در خصوص استفاده از سیستم داوری الکترونیکی اتخاذ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک خوزستانی تیم هوادار با پستی انتقادی به تصمیم جدید فدراسیون در خصوص سقف تعداد بازیکنان تیم‌ها تاخت.
نائب رئیس فدراسیون کاراته گفت: تیم ملی بانوان ترکیب جوان با تجربه کم اما با انگیزه ای دارد که تلاش داریم با تمهیدات مختلف این مشل را رفع کنیم.
فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای فصل آینده لیگ برتر سهمیه بازیکنان خارجی را افزایش می‌دهد.
علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر اعلام کرد که تابع تصمیم فدراسیون فوتبال برای انتخاب مسوول جدید برای هیات فوتبال پایتخت است. گفته می‌شود حبیب‌الله شیرازی با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، به دلیل تخلفات متعدد از ریاست هیات فوتبال تهران عزل شده است
حواشی و اتفاقات رقابتهای لیگ جهانی کاراته در فجیره باعث شد تا فدراسیون جهانی این رشته تصمیم جدیدی را در خصوص استفاده از سیستم داوری الکترونیکی اتخاذ کند.
فدراسیون فوتبال شرایط انتخاب نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را اعلام کرد که براساس تصمیم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت خواهد گرفت.
با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو، در صورت تأمین منابع مالی اعزام تیم ملی به مسابقات گرنداسلم چین در روزهای ابتدایی سال جدید انجام خواهد شد.
با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو، در صورت تأمین منابع مالی اعزام تیم ملی به مسابقات گرنداسلم چین در روزهای ابتدایی سال جدید انجام خواهد شد.
ارکان قضایی فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیده‌اند که با بیانیه نویسی باشگاه‌ها مبارزه کنند.
دبیر جدید فدراسیون ووشو گفت: برای انتخاب مربیان تیم ملی عجله ای نداریم و پس از ارزیابی مربیان حاضر در رقابتهای قهرمانی کشور در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.
عضو شورای فنی فدراسیون بوکس گفت: خوشحالیم که شرایطی در فدراسیون بوکس پیش آمده که همه صاحب‌نظران و کارشناسان  رای می‌دهند و دیگر تصمیم سلیقه‌ای و تک محوری در بوکس جایی ندارد.
به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی خود را برای انتخاب جانشین شهره موسوی در هیات‌رئیس فدراسیون گرفته است.
با تصمیم فدراسیون فوتبال عربستان، تیم المپیک این کشور در رقابت‌های جام خلیج فارس حاضر خواهد شد.
فدراسیون فوتبال فعلا تصمیم جدیدی درباره انتخاب سرمربی تیم امید اتخاذ نکرده است.
فدراسیون جهانی والیبال با اعلام ژاپن به عنوان یکی از سه میزبان رقابت‌های انتخابی المپیک 2024، این مسابقات را تحت عنوان جام جهانی 2023 برگزار خواهد کرد.
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال در شرایطی آغاز خواهد شد که براساس تصمیم فدراسیون والیبال تماشاگران از تماشای دیدار‌های هفته اول محروم هستند و بازی‌ها بدون حضور آن‌ها برگزار خواهد شد!
فصل جدید رقابتهای لیگ برتر والیبال در شرایطی آغاز خواهد شد که براساس تصمیم فدراسیون والیبال تماشاگران از تماشای دیدارهای هفته اول محروم هستند و بازیها بدون حضور آنها برگزار خواهد شد!
فدراسیون وزنه‌برداری در دوره جدید تصمیم گرفته است که از همه سرمایه های خانواده خود بهره بگیرد و بار دیگر جایگاه برتر دنیا را تصاحب کند
با توجه به نگاه دولت به استفاده از ظرفیت‌های داخلی، می‌توان حدس زد که به‌زودی سکان هدایت این تیم به دست یک مربی ایرانی سپرده شود؛ اما چه کسی در‌این‌باره باید تصمیم بگیرد؟ فدراسیون فوتبال؟ اگر چنین است، چرا قریب به پنج سال است فقط اسم چند نفر خاص، فارغ از شو یا واقعی‌بودن، مطرح می‌شود و مربی جدید دیگری وارد این چرخه نمی‌شود؟
قرارداد مهدوی کیا با فدراسیون فوتبال تا پایان شهریور است و باید دید با توجه به تغییرات فدراسیون، چه تصمیمی درباره تیم امید اتخاذ خواهد شد.
نایب‌رییس دوم فدراسیون مطمئن است گروه جدید هیئت رییسه فدراسیون تصمیم احساسی نمی‌گیرد.
میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری در مورد وضعیت مهدی مهدوی کیا در تیم امید را به بعد از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال محول کرده است.
میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال تصمیم گیری در مورد وضعیت مهدی مهدوی کیا در تیم امید را به بعد از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال محول کرده است.
فدراسیون وزنه برداری قصد دارد برای نخستین بار مسابقات قهرمانی کشور بانوان و آقایان را بطور همزمان برگزار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ