پاری‌سن‌ژرمن در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه ۲-۰ نیس را شکست بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امکانات و بودجه تنیس ایران با عربستان سعودی قابل قیاس نیست. تنیس ایران مدتهاست که بین دسته سه و دسته دوم آسیا.اقیانوسیه در رفت و آمد است و اینبار به نظر می‌رسد موفق شده بار دیگر خود را به دسته دو برساند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از سریالی نبودن پرونده ۲ جسد مثله شده در تهران خبر داد و گفت: این دو پرونده هیچ ارتباطی با هم ندارند.
گردو و بادام همانطور که مواد مغذی مانند کلسیم و ویتامین D دارند، پروتئین سالمی دارند که نیازی نیست نگران بیش از حد خوردن آن باشید.
مدت زمان دوری دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس از میادین مشخص شد.
اهواز - فرماندار دشت آزادگان گفت: وضعیت فعلی سد کرخه جوابگوی ۲ کشت تابستانه و پاییزه امسال نیست و باید یک برنامه ریزی راهبردی و آینده نگر را اجرا کنیم.
افراد هنگام خرید لوازم آرایشی حتما روی محصولات را بخوانند تا متوجه شوند که آن محصول مجاز است یا نیست و همچنین آیا به مواد تشکیل‌دهنده آنها حساسیت دارند یا خیر.
با پایان مسابقات کشتی آزاد آمریکا، هنوز تکلیف ۳ وزن در مرحله فینال X مشخص نیست.
رئیس شورای مرکزی شریان درباره نگاه به عرصه انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: ما صرفا تشکیلات فصلی و انتخاباتی نمی خواهیم باشیم.
تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در شب درخشش کاپیتان‌های سابق دو غول لالیگا، سه امتیاز دیگر به کارنامه‌اش در این فصل لوشامپیونا اضافه کرد.
تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه ۲-۰ نیس را شکست بدهد.
قائمشهر-سرمربی تیم نساجی مازندران با انتقاد به وضعیت داوری بازی با گل گهر سیرجان گفت: نساجی آزمایشگاه داوران نیست.
وزیر منابع آب عراق ضمن هشدار درباره سدسازی ترکیه اعلام کرد: عراق دیگر کشور «بین النهرین» به خاطر دو رود عظیم دجله و فرات نیست چرا که این دو رود تبدیل به کانال‌های آبی ساده‌ای شده‌اند.
در شرایطی که قرار است ایران از ۲ رویداد تحت عنوان رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان میزبانی کند، این مسابقات جایی در تقویم اتحادیه جهانی کشتی ندارد!
باشگاه پیکان بعد از شکست ۲ بر صفر در برابر استقلال بیانیه داد و مدعی شد که ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال فوتبال ایران را به جنگل تشبیه کرده است.
پخش کنندگان این شایعه معتقدند ستاره جوان استقلال از تعداد دقایق بازی در لیگ بلژیک راضی نیست اما حسین‌زاده که به تازگی گلزنی کرده است، چرا باید راه رفته را برگردد؟
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید».
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمع کثیری از بسیجیان فرمودند: بسیج فقط برای میدان نظامی نیست و بسیج باید در همه میدان‌ها حضور داشته باشد.
این رویه درستی نیست که اگر روزی حرف دایی به مذاق‌مان خوش نیامد او را از اساس انکار کنیم و روزی دیگر اگر حرف دل‌مان را زد، کاملا تغییر موضع بدهیم. این درست نیست که حق اظهارنظر اجتماعی یا طرح سوال را برای یکی در قواره‌های دایی محفوظ ندانیم، اما تلویزیون در مورد مسائل روز با ورزشکاران همسو که از نظر حرفه‌ای در سطحی بسیار پایین‌تر قرار می‌گیرند مصاحبه‌های اختصاصی ترتیب بدهد.
طلبکار پرسپولیس حاضر به همکاری با مدیران باشگاه برای دریافت طلب خود نیست.
پاری‌سن‌ژرمن با یک پیروزی خانگی برابر نیس، صدر جدول را از مارسی پس گرفت.
انسیه خزعلی درباره مسائلی که در خصوص آموزش‌های گشت ارشاد برای افراد و تاکید بر این‌که در مسئله حجاب باید کار فرهنگی صورت گیرد و در پاسخ به این سوال که آیا آموزش‌های ۲ ساعته می‌تواند تاثیرگذار باشد یا خیر، عنوان کرد: به نظر من نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.
انسیه خزعلی درباره مسائلی که در خصوص آموزش‌های گشت ارشاد برای افراد و تاکید بر این‌که در مسئله حجاب باید کار فرهنگی صورت گیرد و در پاسخ به این سوال که آیا آموزش‌های ۲ ساعته می‌تواند تاثیرگذار باشد یا خیر، عنوان کرد: به نظر من نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.
استاندار تهران گفت: در طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات می‌خواهیم زمان شروع فعالیت ادارات را ۲ ساعت شناور کنیم به عنوان مثال کارمند از ساعت هفت تا ۹ صبح می‌تواند به محل کار بیاید به شرطی که زمان فعالیت روزانه هشت ساعت کار را رعایت کند.
وزیر صمت گفت: هر کسی که بتواند شرایطی همچون داشتن خدمات پس از فروش و انتقال فناوری با ورود خودروی خارجی را انجام دهد، می تواند خودرو وارد کند و منحصر به خودروسازان نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ