اهواز - فرماندار دشت آزادگان گفت: وضعیت فعلی سد کرخه جوابگوی ۲ کشت تابستانه و پاییزه امسال نیست و باید یک برنامه ریزی راهبردی و آینده نگر را اجرا کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جنگ پیش‌رو نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به یک هدف راهبردی برای مقاومت مبدل خواهد شد.
میزان فضای ذخیره سازی رایانه یا تلفن هوشمند شما به اندازه رام بر عملکرد آن تأثیر نمی‌گذارد، اما همچنان مهم است، اگر می‌خواهید یک گالری عکس بزرگ داشته باشید، ویدیو‌های زیادی را برای مشاهده آفلاین ذخیره کنید، یا بسیاری از بازی‌ها یا برنامه‌های رایانه‌ای را دانلود کنید، به فضای ذخیره‌سازی کافی نیاز دارید. در غیر این صورت، باید مواردی را از داخل دستگاه خود پاک کنید.
میان ۹ سد با ذخیره آب زیر ۲۰درصد، وضعیت سد‌های رودبال داراب در استان فارس و چاه‌نیمه‌ها در استان سیستان و بلوچستان با ۳ و ۶ درصد پرشدگی و سد وشمگیر گلستان که به‌صورت کامل خشک شده است، بحرانی‌تر است.
از آنجایی که بدن شما ویتامین B ۱۲ نمی‌سازد، باید آن را از غذا‌های حیوانی یا مکمل‌ها دریافت کنید. در حالی که B ۱۲ تا پنج سال در کبد ذخیره می‌شود، اگر رژیم غذایی شما به حفظ سطح این ویتامین کمک نکند در نهایت ممکن است دچار کمبود آن شوید.
ایران در سال ۱۳۴۶ با مشارکت یک شرکت ژاپنی در میدان آرش نفت و گاز کشف کرد و در سال ۲۰۱۳ شروع به تولید کرد. ذخیره گاز درجای میدان با یک تریلیون فوت مکعب و میزان نفت ذخیره‌شده آن با ۴۲ میلیون بشکه، مهم‌ترین میدان توسعه نیافته و استراتژیک کشور است که ۴۰ درصد آن در ساختار‌های زمین‌شناسی و آب و خاک ایران قرار گرفته است
عسگری گفت: به دلیل اینکه شهرستان کرج و پردیس مخزن آب شرب به میزان کافی ندارد با قطعی‌های مکرر آب مواجه هستیم بنابراین از وزارت نیرو می‌خواهیم به سرعت ورود و این مشکل را برطرف کند؛ خوشبختانه ذخیره آبی سد کرج نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد، اما سهمیه و حق‌آبه باغات پایین دست کرج داده نشده و باغات در حال از بین رفتن است که در این رابطه از وزارت نیرو درخواست جدی داریم که به این مطالبه مردم توجه داشته باشد و با تامین حقآبه باغات پایین دست کرج مشکل مردم را برطرف کند.
انرژی خورشیدی یک گزینه عالی است، اما دارای برخی معایب آشکار است. در شب انرژی تولید نمی کند و در طول دوره های آب و هوای بد به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، بنابراین دقیقا قابل اعتماد نیست مگر اینکه بتوانیم مقادیر زیادی انرژی را ذخیره کنیم تا در این دوره ها استفاده شود که خودش یک مشکل است، زیرا باتری ها فوق العاده گران هستند.
«اسیدپانتوتنیک» نام دیگر این ویتامین است. بدن ما برای تحمل گرسنگی در رژیم‌های لاغری به آن نیاز جدی دارد؛ بنابراین اگر تصمیم به کاهش وزن دارید، ابتدا میزان این ویتامین را در بدن محک بزنید. دلیل این اثر، تاثیر ویتامین B ۵ در سوزاندن چربی‌های اضافی ذخیره شده در بدن است. عملکرد صحیح غده فوق‌کلیه نیز تحت تاثیر اسیدپانتوتنیک است.
مدیر دفتر بهره‌برداری از تاسیسات آبی و برقآبی شرکت آب منطقه‌ای تهران، حجم آب موجود در مخزن سد امیرکبیر را حدود ۲۳ میلیون متر مکعب اعلام و تصریح کرد: این میزان در روز مشابه سال گذشته ۳۹ میلیون متر مکعب بوده است؛ همچنین حجم ذخیره آب سد طالقان از ۱۷۸ میلیون متر مکعب سال گذشته به ۱۴۴ میلیون متر مکعب کاهش پیدا کرده است.
یکی از دلایل اهمیت درختان برای اکوسیستم این است که کربن ذخیره می‌کنند. یک مطالعه نشان می‌دهد درختانی که در شرایطی قرار دارند که میزان دی اکسید کربن بالا است، برای حفظ آب کارآمدتر می‌شوند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در صنایع بزرگ مانند صنایع نفتی و گازی بیشترین هدررفت انرژی را داریم و اگر بتوانیم میزان مصرف را در این صنایع بهینه سازی کنیم، درصد قابل توجهی انرژی ذخیره می‌شود.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس با اشاره به میزان تعداد نمایندگان افزایش یافته گفت: بر اساس مصوبه انجام شده برای آذربایجان غربی یک نفر، اصفهان ۲ نفر، البرز ۳ نفر، بوشهر یک نفر، و شهرستان‌های تهران ۴ نفر قطعی و ۲ نفر ذخیره افزوده می‌شود.
بررسی آخرین آمار رسمی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که در زمان حاضر مجموع ذخایر آبی سد‌های کشور ۱۸ میلیارد و ۵۰ میلیون مترمکعب است که این میزان ذخیره آب، نشان‌دهنده میزان پرشدگی ۳۷ درصدی است؛ درواقع حدود ۶۳ درصد ظرفیت مخازن سد‌های کشور هم‌اکنون خالی است.
آهن انتقال اکسیژن از ریه‌ها به نقاط مختلف بدن را تسهیل کرده و به عضلات کمک می‌کند که اکسیژن را ذخیره و مصرف کنند. اگر میزان کافی آهن در رژیم غذایی فرزند ما وجود نداشته باشد، کودک دچار فقر آهن خواهد شد. اما خوب است بدانیم که فقر آهن در کودکان شایع است.
شرکت نواتک روسیه اخیراً یک میدان بزرگ گازی با ذخیره ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز در منطقه قطب شمال این کشور کشف کرده است.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: مخازن ذخیره آب به میزان ۹۰ هزار متر مکعب تا ابتدای خرداد ۱۴۰۲ تکمیل می‌شود.
به گفته مدیر بهره برداری از تاسیسات آب آبفای تهران، حجم ذخیره آب در پشت سدهای تهران به میزان ۸۳ میلیون مترمکعب کاهش داشته است.
کارشناس مرکز کنترل آبفای تهران گفت: مصرف لحظه ایی آب شهر تهران حدود ۳۰ هزار لیتر بر ثانیه است و میزان ذخیره آب در مخازن سطح شهر تهران حدود ۶۸۰ هزار متر مکعب است.
نام ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب در جمع نفرات ذخیره این تیم مقابل واراژدین به چشم می‌خورد.
به دلیل عدم بارش در بهار سال آبی گذشته و همچنین تاخیر در بارش‌های سال آبی جاری در پاییز و پیش بینی بارش‌ها از نیمه آذر ماه به بعد در حال حاضر ذخیره سد زاینده رود حدود ۱۵۰ میلیون مترمکعب است و این شرایط را مدیریت این میزان آب در بخش‌های مختلف سخت کرده و است و به گفته کارشناسان زنگ خطر تامین آب شرب اصفهان به صدا درآمده است.
عباس صداقت درباره وضعیت ذخایر خون و فرآورده‌های خونی در کشور، گفت: خوشبختانه در حال حاضر شبکه ملی خون‌رسانی در حد استاندارد‌های تعریف شده قرار دارد و آخرین ذخایر خون و فرآورده‌های آن به میزان ۹.۵ روز ذخیره خون است که ذخیره مناسبی است.
در تمرینات استقلال تنها بازیکنانی که در ترکیب اصلی این تیم به میدان می آیند، محبوب ریکاردو ساپینتو نیستند.
رأی اراضی مورد اختلاف میان پتروشیمی لاوان با شرکت نفت و پتروشیمی خلیج فارس با ارزشی حدود ۱,۰۰۰ میلیارد تومان به نفع فرهنگیان صادر گردیده است.
هیچ غذایی به خودی خود باعث سوزاندن چربی یا ذخیره کمتر چربی نمی‌شود، اما اگر بخواهیم غذای «چربی‌سوز» را به معنای درست به کار ببریم، منظورمان غذایی است که به شما کمک می‌کند میزان کالری مصرفی‌تان را کاهش دهید و به این ترتیب وزنتان را کم کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ