امکانات و بودجه تنیس ایران با عربستان سعودی قابل قیاس نیست. تنیس ایران مدتهاست که بین دسته سه و دسته دوم آسیا.اقیانوسیه در رفت و آمد است و اینبار به نظر می‌رسد موفق شده بار دیگر خود را به دسته دو برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توییت اکانت پادشاهی عربستان سعودی به فارسی درباره امکان پخش رایگان مسابقات لیگ برتر فوتبال عربستان در ایران
توییت اکانت پادشاهی عربستان سعودی به فارسی درباره امکان پخش رایگان مسابقات لیگ برتر فوتبال عربستان در ایران
سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران بازی های مرحله یک هشتم را سخت توصیف کرد اما کفت شاگردانم لیاقت رسیدن به جمع ۸ تیم برتر را دارند.
با برتری تیم ملی تنیس ایران برابر تیم‌های ویتنام و عربستان در چارچوب مسابقات دیویس کاپ، شاگردان محمدرضا توکلی گام بلندی برای صعود به گروه دوم جهانی برداشتند.
تیم تنیس ایران در بخش دو نفره مسابقات دیویس کاپ موفق به شکست عربستان شد تا در مجموع دیدار مقابل این تیم صاحب برتری شده باشد.
نساجی ایران با ۳ گل از سد القادسیه عربستان گذشت.
ملی پوشان فوتبال امید ایران توانستند به برتری دو بر صفر مقابل الرائد عربستان دست پیدا کنند.
تیم هندبال دختران ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر تیم ازبکستان به پیروزی رسید.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۳۴۶ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در ایام حج و در کشور عربستان خبر داد.
آیتم‌های دیگری از جمله دراختیارداشتن بازیکنان یا سطح تأثیرگذاری و میزان رشد در سال‌های اخیر هم باید ارزیابی شود. وقتی چنین باشد، پای باشگاه‌های ایرانی هم به میان می‌آید و آن‌ها در جمع بهترین‌های آسیا قرار می‌گیرند. این شاخصه‌ها دقیقا مواردی است که مورد تحقیق برای مرجع آماری موثق «اوپتا پاور» شده است تا از این حیث به معرفی ۱۰ تیم برتر باشگاهی در آسیا بپردازد. به طرز ناباورانه‌ای، در این تحقیق سه تیم ایرانی در بین ۱۰ تیم برتر آسیا قرار گرفته‌اند: پرسپولیس، استقلال و سپاهان.
همزمان با تشدید تحرکات چین در منطقه خاورمیانه و افزایش رایزنی‌ با کشورهای خاورمیانه‌ای نظیر میانجی‌گری در روابط ایران و عربستان و یا گسترش روابط پکن با پایتخت های عربی منطقه، برخی ناظران از گزاره تبدیل شدن چین به عنوان قدرت فرامنطقه ای برتر در خاورمیانه و از دست رفتن جایگاه سنتی آمریکا سخن می گویند.
همزمان با تشدید تحرکات چین در منطقه خاورمیانه و افزایش رایزنی‌ با کشورهای خاورمیانه‌ای نظیر میانجی‌گری در روابط ایران و عربستان و یا گسترش روابط پکن با پایتخت های عربی منطقه، برخی ناظران از گزاره تبدیل شدن چین به عنوان قدرت فرامنطقه ای برتر در خاورمیانه و از دست رفتن جایگاه سنتی آمریکا سخن می گویند.
یک پژوهش جالب از تیم‌های هر لیگ آسیایی، لیگ برتر خلیج فارس را در جایگاه چهارم قرار داده است.
سفیر ایران در پکن گفت: چین هم نسبت به روابطش با ایران بسیار توجه دارد و هم به عربستان که یکی از شرکای مهم این کشور است. هم اکنون تعداد زیادی از کشورها، حتی کشورهایی که رابطه نزدیکی با آمریکا دارند شریک اول تجاری‌شان چین است. چین به عنوان یک قدرت اقتصادی برتر در دنیا امکانات بسیار زیادی دارد که همه کشورها ترجیح می‌دهند از این فرصت استفاده بکنند.
کاپیتان پیشین تیم ملی ایران معتقد است اگر مربی دیگری روی نیمکت این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌نشست، ملی‌پوشان کشورمان نتیجه بهتری نمی‌گرفتند.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید ایران علی‌رغم کمبود امکانات، از لحاظ فوتبالی نسبت به کشورهای منطقه برتر است.
پیام میزبانی بصره در شرایطی در بین کشور‌های دنیای در حال دست به دست شدن است که ایران به عنوان یکی از امن‌ترین و ثروتمندترین کشور‌های منطقه سال‌های زیادی است که از گرفتن یک میزبانی مهم در بازی‌های فوتبال در سطح آسیا عاجز مانده است. از آن بدتر اینکه درست در همین روز‌ها که ورزشگاه معروف شهر بصره پر از تماشاگر می‌شود، فدراسیون فوتبال و شورای تأمین استان‌های ایران بازی‌های لیگ برتر را بدون حضور تماشاگران برگزار می‌کنند
تیم‌های ملی فوتسال ژاپن و عربستان امروز چهارشنبه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم نه چندان مطرح عربستان موفق شد ژاپن دومین تیم برتر آسیا را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.
تیم هندبال نوجوانان ایران با برتری برابر عربستان و با شایستگی راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا شدند.
تیم ملی هندبال پسران نوجوان ایران در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا مقابل عربستان به برتری رسید.
برتری قاطع تیم ملی جوانان ایران بر عربستان
تیم ایران موفق شد در هر سه مسابقه ابتدایی خود برابر تیم میزبان به برتری رسیده و حریف عربستان در دیدار نهایی شود.
نخستین محموله نفت ونزوئلا در دو سال گذشته که به اروپا ارسال شد، کمک کرد صادرات نفت این کشور عضو اوپک در ماه میلادی گذشته ۶۱ درصد افزایش پیدا کند.
دلار دربرابر ین رکورد ۲۴ ساله را شکست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ