استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از پیروزی پرگل مقابل سمپدوریا تاکید کرد که تیمش همچنان شانس کسب سهمیه چمیپونزلیگ را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوسانات زیاد دمای بیرون می‌تواند طول عمر باتری‌های خودرو‌های برقی را در صورت پارک شدن بیرون از پارکینگ کاهش دهد. اما یک روکش جدید آزمایشی می‌تواند با کاهش تغییرات دما، چنین آسیبی را به حداقل برساند.
عبدالملکی در خصوص پاسخ مقامات عالی کشور برای عدم دستیابی به این هدف گفت: در این دوره ۲۰ ساله دولت‌ها و مقامات زیادی جابجا شده‌اند و تمامی آن‌ها دلیل عدم دستیابی به این هدف را نوسانات قیمت نفت، تحریم‌های آمریکا و اروپا، خشکسالی و بحران‎‌های آب و هوایی دانسته‌اند. باید گفت که ما به اقتصاد اول منطقه تبدیل نشدیم، چون اقتصاد ایران مقاومتی نبوده است. اقتصادی که از اهدافش کوتاه می‌آید یعنی یک اقتصاد غیرمقاومتی است.
نماینده پیشین ائتلاف الفتح و عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس عراق با انتقاد از اقلیم کردستان در قاچاق دلار از طریق ترکیه، سیاست واشنگتن در تشدید نوسانات ارزی در عراق را محکوم کرد.
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: طرح مالیات بر عایدی سرمایه می‌تواند به بانک مرکزی کمک کند تا خرید و فروش ارز و سکه از واسطه گری خارج شود.
لوپز-لیرا گفت: در حال حاضر، ChatGPT به داده‌هایی فراتر از تاریخ آموزش خود در سپتامبر ۲۰۲۱ دسترسی ندارد و این یعنی، ابزار هوش مصنوعی OpenAI با ترند‌های اخیر بازار، اخبار یا تحولاتی که می‌توانند تاثیر قابل توجهی بر قیمت سهام و تصمیم‌ها سرمایه‌گذاری داشته باشند، آشنا نیست.
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: وقتی نرخ ارز و مواد اولیه ثابت نیست تولیدکننده محصول خود را به صورت قطره چکانی به بازار عرضه می‌کنند که یکی از پیامدهای آن گرانی کالا است.
با انتشار خبر‌هایی از میانجیگری چین بین ایران و عربستان و خبر توافق ایران و عربستان، نرخ‌ها به صورت جدی تعدیل شد و حتی پیش‌بینی می‌شود در آینده با تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا و حل برخی مسائل دیگر نرخ ارز با شتاب بیشتری به کانال‌های قبلی بازگردد.
نایب رئیس اتاق ایران گفت: با توجه به نوسانات ناشی از قیمت ارز، موضوع صادرات غیرنفتی دارای اهمیت می‌شود زیرا شاید بخشی از این نوسانات از سمت عرضه و شاید کمبود درآمد حاصل از صادرات نفتی باشد.
فرمانده کل سپاه گفت: اولین آن صدام و متحدانش بودند و بعد از آن راهبرد تکثیر ویروس تکفیر در سرزمین‌های اسلامی برای کنترل ما بود که با مجاهدت‌های آن سردار بزرگ این توطئه هم خنثی شد. بعد از آن هم جنگ اقتصادی را آغاز کردند. ما در حال ساخت تاریخ هستیم و تاریخ یک واقعیت ساکن و ایستا در نقطه‌ای از زمان نیست بلکه یک جریان ممتد است. برخی از مقاطع تاریخ به اندازه تمام زمان ارزش حیاتی دارد و هرملتی اگر به موقع عمل نکند ممکن است، نابود شود.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نوسانات نرخ ارز را اصلی ترین عامل گرانی سکه اعلام کرد و گفت: با توجه به بزرگ بودن حباب سکه، اگر مردم به سمت خرید مصنوعات طلا بروند، بهتر است.
هفته گذشته برای بورس تهران با نوسانات بسیار زیادی همراه بود. اما در پایان هفته شاخص کل یک رشد ۰.۱ درصدی را ثبت کرد. بورس امروز چگونه خواهد بود؟
آمار واردات خودرو در یک دهه اخیر نشان می‌دهد، حجم واردات این محصول به دلیل تابعیت از شرایط سیاسی و اقتصادی کلان کشور با نوسانات زیادی همراه بوده است.
ساری- نماینده ساری و میاندورود در مجلس با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت‌ها در بازار، به ویژه قیمت ارز و خودرو گفت: دولت باید به وعده‌های خود در تمامی حوزه‌ها جامه عمل بپوشاند.
یائسگی و سال‌های قبل از آن ممکن است این احساس را در زنان ایجاد کند که در حال از دست دادن حافظه خود هستند.
رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت بیان شفاف دلایل گران شدن یک کالا به مردم، گفت: اینکه به شکل ناگهانی یک کالایی توسط واحدهای صنفی گران می‌شود حتماً برای مردم گره ذهنی ایجاد خواهد کرد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: تلاش بر این است که با رعایت ملاحظات نرخ سود بین بانکی نوسانات زیادی نداشته باشد. این هفته نرخ سود بین بانکی چقدر اعلام شد؟
امروز بازار طلا، سکه و ارز با نوسانات زیادی روبرو است به طوریکه قیمت سکه امامی تا این لحظه به مبلغ ۱۵ میلیون و ۳۴۴ هزار تومان معامله می شود.
بورس تهران بر خلاف انتظار در هفته‌ای نیمه تعطیل نوسانات زیادی را به خود دید. به این صورت که با افت ۲۷ هزار واحدی در یک روز و جبران این افت با رشد‌های ۶ هزار واحدی در روز دوشنبه و رشد بیش از ۱۲ هزار واحدی در روز چهارشبنه کار هفته نیمه تعطیل همراه با قطع اینترنت به پایان برد. این هفته بازار چگونه خواهد بود؟
نوسانات بیت‌کوین رکورد زد
بررسی نوسانات قیمت خودرو در بازار
دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن تشریح علل نوسانات نرخ طلا و سکه طی روزهای گذشته، گفت: حباب سکه یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است که نسبت به روزهای قبل حدود ۲۰۰ هزار تومان بزرگ شد.
در پی اطلاع رسانی شهردار ناحیه ۸ در خصوص نشست دیوار حائل بوستان صلح و دوستی واقع در کوی دانشگاه امام حسین (ع) بر اثر بارش شدید باران در روز‌های اخیر، بازرس منطقه ۴ به‌همراه معاون فنی و عمران و رییس مسیل‌ها و قنوات منطقه در محل حادثه حضور یافت.
بسیاری از سهامداران طی پیام هایی اعلام کردند که اگر ممکن است متحد شویم و کسی سهمی نفروشد تا بورس به روند صعودی خود باز گردد. آیا این کار امکان پذیر است؟ معمای زندانی به این پرسش پاسخ می دهد و این مسئله را با ابراهیم سماوی کارشناس بازار سرمایه بررسی کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ