پلیس: به طور حتم مجرمان و خلاف کارانی که به هر نحو امنیت و آرامش شهروندان را برهم می‌زنند بدانند که مقتدرانه با آن‌ها برخورد خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری پنج سارق حرفه‌ای دوچرخه با ۲۸ فقره سرقت خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت تلفن همراه در شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود انگشتان دست مالباخته را قطع کرده‌اند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، از دستگیری ۳ سارق موتورسیکلت خبر داد.
این مقام پلیسی گفت: از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد کشف و موتورسیکلتی که متهمان با آن اعمال مجرمانه را مرتکب می‌شدند توقیف شد.
سرهنگ دریکوند بیان کرد: متهمان در مواجه با مستندات مستدل پلیس به سه فقره سرقت منزل اعتراف کردند که کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته مالباختگان را حدود ۹۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان آیفون ۱۳ در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این رابطه مال خر پرونده نیز دستگیر شده است.
پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه ای خودرو هنگام سرقت یک دستگاه خودروی سواری پارک شده خبر داد و گفت: تا کنون ۱۱ شاکی، متهمان را شناسایی کردند.
پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای منازل در پایتخت خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۵ سارق زن و مرد که به خانه‌های شهروندان در تهران دستبرد می‌زدند، خبر داد.
فرمانده فراجا از پیگیری اجرای طرح پلیس هوشمند خبر داد و افزود: برنامه داریم امسال اقدامات اولیه برای اجرای این طرح را عملی کنیم.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: دادستان‌ها و رؤسای حوزه‌های قضائی در هماهنگی و تعامل با پلیس تلاش کنند تا با توجه به تعطیلات پیش‌رو، محیط برای عرض اندام مجرمان و خاصه سارقان ناامن شود.
یک باند سابقه دار سارقان منازل در تهران توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.
سخنگوی فراجا از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری به‌هویت (ع. خ.) به‌همراه مقادیری سلاح و مواد مخدر و انهدام باند ۱۰ نفره سارقین مسلح در پایتخت و دستگیری باند معروف زورگیری معروف به رضا جکسون خبر داد.
سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از امروز در چند استان به عنوان هدف و بعداً در کل کشور با موضوع مقابله جدی با سرقت انجام خواهد شد.
فرمانده کل انتظامی کشور، از آغاز طرح مقابله با سارقان خبر داد.
مأموران نیز به تعقیب سارقان پرداختند و از سعادت آباد تا بزرگراه یادگار امام (ره) تقاطع بزرگراه همت، زانتیا سواران را تعقیب کردند. در نهایت مأموران پس از اخطار‌های پی در پی و شلیک چند تیر هوایی سرانجام چرخ‌های خودرو را نشانه گرفتند. اما گلوله‌های شلیک شده به لاستیک خودروی زانتیا و یکی از سرنشینان خودرو اصابت کرد که منجر به مرگ وی شد. راننده زانتیا با دیدن این صحنه از خودرو پیاده شده و قصد داشت به سمت دیگر بزرگراه فرار کند که ناگهان هنگام عبور از عرض اتوبان یک خودروی تالیسمان با او برخورد کرد و در دم جان باخت.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اولویت‌های کاری این پلیس را تشریح کرد و ضمن رد استفاده سارقان از طلایاب در سرقت منازل، چگونگی دست یافتن سارقان به طلای نگهداشته شده در منازل را گفت.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیر باند بزرگ موبایل قاپی ۱۴ نفره در تهران خبر داد و گفت: از این سارقان و مالخران ۱۸۰ تلفن همراه کشف شده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیر باند بزرگ موبایل قاپی ۱۴ نفره در تهران خبر داد و گفت: از این سارقان و مالخران ۱۸۰ تلفن همراه کشف شده است.
باند سارقان مسلح طلا در دام پلیس
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از شناسایی سارقان زورگیر اتوبان نیایش خبر داد.
پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان و زورگیران مختلف در طرح رعد ۵۹ خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد: مأموران کلانتری در این طرح پس از کشف سلاح‌های سرد مانند پنجه‌بکس، چاقو، شمشیر، چماق و... از متهمان، آن‌ها را دستگیر و خودرو یا موتورسیکلت آن‌ها را نیز به پارکینگ منتقل می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ