صالحی در مورد اینکه آیا هزینه‌های نصب دوربین‌هایی برای شناسایی افراد بی‌حجاب یا به‌کارگیری منابع انسانی در این خصوص، منطقی است؟ گفت: بله، من این هزینه‌کرد‌ها را منطقی است. این موضوع ساز و کار خودش را دارد و باید با هنجارشکنان به صورت جدی برخورد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع آگاه از فعالیت هفت سرویس اطلاعاتی غربی در اردوگاه «الهول» سوریه با یک هدف واحد یعنی حمایت از افراط‌گرایی و ترویج آن خبر می‌دهند.
سرویس اطلاعاتی و نیرو‌های امنیتی ترکیه در شهر استانبول، یک شبکه جاسوسی جدید وابسته به موساد رژیم صهیونیستی متشکل از ۱۵ نفر را منهدم کردند.
سرویس اطلاعاتی و نیروهای امنیتی ترکیه در شهر استانبول، یک شبکه جاسوسی جدید وابسته به موساد رژیم صهیونیستی متشکل از ۱۵ نفر را منهدم کردند.
سرویس اطلاعاتی و نیروهای امنیتی ترکیه در شهر استانبول، یک شبکه جاسوسی جدید وابسته به موساد رژیم صهیونیستی متشکل از ۱۵ نفر را منهدم کردند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایات الهی و تلاش‌های مستمر سربازان گمنام امام زمان (عج)، پروژه بزرگ یکی از سازمان‌های جاسوسی بیگانه برای دست‌اندازی به اطلاعات مترددین ایرانی به خارج از کشور، کشف و عوامل آن بازداشت شدند.
پروین صالحی می‌گوید: پشت قضیه بی‌حجابی سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی اسرائیل کشورهای متخاصم با ایران قرار دارند و مردم باید حواسشان جمع باشد.
سرویس امنیت فدرال روسیه از بازداشت خبرنگار آمریکایی روزنامه وال استریت ژورنال به اتهام جاسوسی خبر داد.
رئیس سابق سرویس جاسوسی اسرائیل گفت: فرمت چینی می‌تواند رویکرد متفاوتی برای درگیری ایران و اسرائیل ارائه دهد که تل آویو قبلاً آن را در نظر نگرفته بود. ما در زمان رهبری قبلی شاه رابطه بسیار بسیار خوبی با ایران داشتیم. هیچ تضاد منافع واقعی بین اسرائیل و ایران وجود ندارد. ما رویارویی ارضی نداریم. ما مرز مشترک نداریم و هیچ دلیل واقعی وجود ندارد که باید بین اسرائیل و ایران حالت جنگی برقرار شود.
سخنگوی دولت با بیان اینکه هدف آشوب در ایران متوقف کردن روند پیشرفت کشور بود و ثابت کرد که راه دولت درست است زیرا فروش نفت و تجارت غیرنفتی افزایش یافته، گفت: بر اساس گزارش‌های امنیتی که از پیش از شروع این اغتشاشات تهیه شده، گزارش‌های مستندی ارائه شد، مبنی بر وجود برنامه‌ریزی‌های... متمرکز ایالت متحده امریکا و اسرائیل...، سرویس‌های جاسوسی این دو بودند. متاسفانه در این ایام اخیر هم برخی از کشورهای اروپایی، برخی از سرویس‌های جاسوسی‌شان و برخی کشورهای منطقه که هم سو با این‌ها فعالیت میکردند، حضور داشتند. همه اینها سرویس جاسوسی‌شان، اتاق مشترکی داشتند با اتاق‌های مشترک عملیاتی. در منطقه اتاق عملیات داشتند ولی اتاق عملیات اصلی در منطقه نبود و طراحی مشترکی انجام می‌دادند.
بنا به اطلاعاتی که قوه قضاییه از او منتشر کرده، اقدامات و ارتباطات اکبری را به دو بخش «سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۸» و بعد از خروج از کشور و بازگشت مجددش در سال ۱۳۹۱ تقسیم کرده است. او پس از بازنشستگی «به فعالیت‌های پژوهشی و تجاری در بخش خصوصی روی آورده است که مورد شناسایی سرویس اطلاعات مخفی انگلیس قرار گرفته و فرآیند جذب او از سوی یک رابط ایرانی که از گذشته با اکبری ارتباط داشته، آغاز می‌شود.»
وزارت اطلاعات با صدور بیانیه از بازداشت یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس خبیث توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
علیرضا اکبری به جرم افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق انتقال اطلاعات به اعدام محکوم شد.جاسوس شناسایی شده به نام علیرضا اکبری دارای دسترسی هایی به برخی دستگاه های حساس کشور بود و در همان حد نیز اطلاعات مکتسبه را به صورت کاملا آگاهانه و به دفعات متعدد در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار داده بود
اکبری یکی از مهم ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس بود که اطلاعات مهم کشور را جمع آوری و به صورت کاملا آگاهانه و هدفمند در اختیار این سرویس قرار میداده است.
وزارت اطلاعات: جاسوس شناسایی شده به نام علیرضا اکبری دارای دسترسی هایی به برخی دستگاه های حساس کشور بود و در همان حد نیز اطلاعات مکتسبه را به صورت کاملا آگاهانه و به دفعات متعدد در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار داده بود. این جاسوس در جریان اخذ ویزا از سفارت انگلیس در تهران توسط مامورین اطلاعاتی مستقر در آن سفارت، نشان شده و مورد مصاحبه قرار می گیرد.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای تاکید کرد علیرضا اکبری، اطلاعات مهم کشور را به صورت کاملاً آگاهانه در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار می‌داده است.
یک مسئول سابق در سرویس های جاسوسی موساد برای اولین بار چگونگی نابودی کردن برنامه هسته‌ای عراق و ترور دانشمند هسته ای مصر را در دهه هفتاد میلادی فاش کرد.
یک منبع آگاه گفت که حکم عامل بلژیکی سرویس جاسوسی آمریکا بعد از جلسات دادگاه حداقل در ۴ عنوان اتهامی برای دادگاه ثابت و رای وی صادر شد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس سرویس های جاسوسی این رژیم «موساد» با تمرکز بر موضوع ایران دیدار کرد.
دفتر دادستانی فدرال آلمان پنجشنبه گفت: پلیس فرد مظنون را که یک شهروند آلمانی به نام کارستن ال است، روز چهارشنبه در برلین دستگیر کرد. گفته می‌شود پلیس به همین منظور به آپارتمان و محل کار او و نیز محل کار یک فرد دیگر یورش برده است. دادستان فدرال در بیانیه‌ای اعلام کرد: متهم مظنون به خیانت دولتی است. او در سال ۲۰۲۲ اطلاعاتی را که در جریان کارش به دست آورده بود با یک آژانس اطلاعاتی روسیه به اشتراک گذاشت.
سرویس جاسوسی کانادا با دنباله‌روی کورکورانه از لندن، بدون ارائه هیچ مدرکی، از انجام تحقیقات درباره ادعاهای «موثق» تهدید به مرگ شهروندان ایرانی مقیم کانادا از جانب تهران خبر داد!
امیرآبادی فراهانی، نماینده مجلس گفت: «دو نفر از اعضای سرویس اطلاعاتی آمریکا در بیمارستان حاضر شده و اولین عکس را از مهسا امینی آنها منتشر می کنند که دستگیر شده‌اند.»
خبری موثّق حاکی است که سرویس جاسوسی فرانسه، چند سناریو در دستور کار خود قرار داده تا به زعم خود، اقدامات جاسوسی و مداخله گرانه دو جاسوس را تحت الشعاع قرار دهد.
عاموس یادلین رئیس سابق سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در سخنانی به پیشنهاد جدید ترسیم مرزهای دریایی واکنش نشان داد.
رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه ایران و آمریکا به زودی به توافق هسته ای باز می گردند، گفت که این توافق برای تل آویو فاجعه بار خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ