عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: گروهی در حال ایجاد ناامنی در کشور هستند و دستگاه‌های امنیتی باید هر چه زودتر عاملان مسمومیت دانش‌آموزان را شناسایی و با آنان برخورد کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه به اهتمام دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور نسبت به کشف و خنثی‌سازی توطئه‌ها، جریانات سازمان‌یافته و نفوذی‌ها تاکید کرد.
وحیدی گفت: دستگاه‌های امنیتی کنترل‌ها و نظارت‌های خاص خود را دارند، ولی ساماندهی مهاجرین به نظارت بیشتری نیاز دارد و امیدواریم سازمان ملی مهاجرت که پیشنهاد داده ایم در مجلس تصویب شود، چون ما به ساختار قوی تری نیاز داریم.
اهواز - معاون امنیتی استانداری خوزستان گفت: عزم شورای تامین و دستگاه‌های قضایی و امنیتی این است که متخلفان را در این شهر به سزای کارشان برسانند.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود با عوامل استکبار که منجر به شهادت مرزبانان در سراوان شدند، برخورد شود تا از تکرار چنین اقداماتی جلوگیری شود.
منابع عبری از نگرانی دستگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم خبر می‌دهند.
نتانیاهو گفت: «ما با تلاش‌های ایران جهت کلید زدن یک کارزار چندجبهه‌ای علیه خودمان مواجه هستیم. دستور من به ارتش اسرائیل و دستگاه‌های امنیتی این است که برای یک کارزار در چند جبهه آماده باشید... اگر به چنین چیزی نیاز داشته باشیم می‌توانیم آن را انجام دهیم.»
وزیر اطلاعات گفت: ناکارآمدی در سطوح مدیریتی را به دقت رصد کرده در کنار مقابله با نفوذ و فساد مقابله با ناکارآمدی را هم در دستور کار داریم.
جمیله کدیور نوشت: قرار نیست به خاطر ناتوانی مسئولان در حل مسایل مهم دیگر، هر از چندی موضوع مقابله با بدحجابی علم شود و بار مسئولیت ناپذیری و بی کفایتی دستگاه‌های دیگر با اقدامات قهری و توسط نیروی انتظامی جبران شود.
معاون امنیتی وزیر کشور گفت: بر اساس اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی دستگاه‌های اطلاعاتی برخی افراد در ۵ استان دستگیر شده‌اند و دستگاه‌های مربوطه مشغول تحقیق و بررسی کامل هستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت مولوی عبدالواحد ریگی را تسلیت گفت و از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی خواست به فوریت نسبت به شناسایی و مجازات عاملان این جنایت اقدام کنند.
بررسی‌های انجام شده ازسوی دستگاه‌های امنیتی درمیان جمعیت بازداشت‌شدگان در حوادث‌اخیر نشان می‌دهد بخش قابل‌توجهی از جوانان دستگیر شده، تحت‌تأثیر القائات جریان‌های معاند، برای به خیابان آمدن تحریک شده‌اند؛ جریان‌هایی که زمینه‌ساز تحمیل خسارت‌های معنوی، مادی و جسمی قابل‌توجهی به مردم عادی شده‌اند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مرتب با نهاد‌های امنیتی و قضایی جلساتی داریم که برای کسانی که دچار مشکل شدند کمک کنیم و دستگاه‌های امینتی و قضایی همکاری‌های خوبی در این زمینه دارند.
کدخدایی بر ضرورت تقویت دستگاه‌های امنیتی تاکید کرد و گفت: ایران در معرض دشمنی‌های بسیاری قرار دارد و در هر دوره شاهد بروز غائله‌هایی بودیم، اما آن غائله‌ها با حضور و پشتیبانی مردم پایان یافت. این اغتشاشات نیز با حضور مردم در صحنه به پایان خواهد رسید.
رئیس جمهور ضمن تسلیت به خانواده شهدای حمله تروریستی در ایذه، به استاندار خوزستان دستور داد اقدامات دستگاه‌های امنیتی و انتظامی را برای شناسایی و بازداشت عاملان و آمران این واقعه پیگیری کند.
رئیس جمهور ضمن تسلیت به خانواده شهدای حمله تروریستی در ایذه، به استاندار خوزستان دستور داد اقدامات دستگاه‌های امنیتی و انتظامی را برای شناسایی و بازداشت عاملان و آمران این واقعه پیگیری کند.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به انتظار و توقع به حق مردم از دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی برای پایان دادن به اغتشاشات و دستگیری و برخورد با عاملین و مسببین قضایای اخیر تاکید کرد.
حزب موتلفه در بیانیه‌ای از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی خواست شجاعانه و با اقتدار توطئه سنگین فتنه‌گران را به شکست نهایی و ریشه کنی فتنه برسانند.
در پیام تسلیت رییس قوه قضاییه اضافه شده است دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با سرعت و دقت، تمامی عاملان و مسبّبان این جنایت را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه‌ قضایی کشور بسپارند.
طائب گفت: بر اساس اجماع دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی از اردیبهشت ۱۴٠۱ آمریکایی‌ها، رژیم غاصب صهیونیستی و انگلیس دنبال بودند که سال ۱۴٠۱ را سال اغتشاش در ایران قرار دهند.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: دستگاه‌های امنیتی باید حقایقی که از عوامل دستگیر شده به دست می‌آید را برای مردم افشا کنند تا جامعه بداند که این افراد چگونه سبب حوادث تلخ در اغتشاشات اخیر شده اند.
ابعاد انتظامی و امنیتی وقایع اخیر در کشور با حضور فراجا، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بررسی خواهد شد.
رئیسی بر پیگیری پرونده شهادت شهید اجاقی از سوی مراجع مسئول تاکید کرد و به خانواده این شهید اطمینان داد، دولت با جدیت در کنار دستگاه‌های امنیتی و قوه قضائیه، در راستای مجازات عاملان این جنایت تلاش خواهد کرد.
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی کشور در خصوص حادثه پلیس امنیت اخلاقی گفت: منتظر ارائه گزارش‌ها از دستگاه‌های نظارتی و وزارت بهداشت و پزشکی قانونی هستیم.
«در درون ساختار‌های محرمانه و امنیتی دولت روسیه، یک نفر علیه "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور این کشور فعالیت دارد. یک افسر سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) با نامِ مستعار "بادِ تغییر"، به طور مرتب در قالب نوشته‌هایی دست به افشاگری از ساختار‌های درونی دولت روسیه می‌زند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ