مدیر ورزشی باشگاه نیس می گوید که اگر دلیل دعوای خودش و گریستوف گالتیه، مربی جدید پی اس جی، را بیان کند، دیگر هیچ باشگاهی با او قرارداد همکاری امضا نمی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الاهلی مذاکراتش را با ژولین استفان، سرمربی فرانسوی و سابق استراسبورگ آغاز کرده است.
سرگرد ژیلین یکی از صد‌ها مرد روسی است که از زمان تهاجم گسترده مسکو به اوکراین در سال گذشته، به‌دلیل امتناع از تبدیل شدن به سرباز جنگ علیه اوکراین با اتهامات جنایی روبه‌رو شده‌اند. روسیه سال گذشته ۱۱۲۱نفر را به اتهام فرار از خدمت سربازی اجباری محکوم کرده است. بر اساس آمار دیوان عالی روسیه، میانگین فرار از خدمت اجباری در سال‌های اخیر حدود ۶۰۰نفر بوده و در سال گذشته این میزان نزدیک به دو برابر شده است.
کریستوف گالتیه به دلیل افترا و عواقب جانی بعد از آن از ژولین فورنیه، مدیر سابق باشگاه نیس، و دو روزنامه نگار شکایت کرد.
"امانوئل کارر" نویسنده فرانسوی در گفتگو با روزنامه "هاارتص" توضیح می‌دهد که چرا نتوانست به ژولیت بینوش نه بگوید و زمانی که جنگ اوکراین آغاز شد در مسکو بود.
لودویک ژولی، ستاره سابق بارسا و تیم ملی فرانسه، معتقد است پی‌اس‌جی باید به شرط خداحافظی لئو مسی از بازی‌های ملی با او تمدید کند.
ژولیو سزار، دروازه‌بان سابق برزیل، می‌گوید در فینال جام جهانی قطر هوادار فرانسه خواهد بود چرا که به عنوان یک برزیلی نمی‌تواند از آرژانتین طرفداری کند.
سازمان یونسکو همچنین ژولین لوزانژ را به خاطر تعهدش به زنانی که قربانی خشونت جنسی شده‌اند، شایسته تقدیر دانسته است. لوزانژ تلاش می‌کند تا با معرفی تجاوز جنسی "به عنوان ابزار جنگی" در جمهوری دمکراتیک کنگو با این پدیده مبارزه کند.
ژولیان مینار، خبرنگار تله‌فوت و دوست نزدیک کیلیان امباپه، از سوی مدیران پی اس جی به خدمت گرفته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ