ریس نلسون هافبک آرسنال در ماه سپتامبر باید در دادگاه حضور پیدا کند و به اتهام حمله سگ خود به یک ماساژور مورد محاکمه قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
بندر امام- دادستان بندر امام از محکوم شدن شهرداری این شهرستان به پرداخت دیه در خصوص پرونده حمله منجر به صدمه چند سگ بلاصاحب به یک کودک خبر داد.
گوسفندانی که برای شاخ‌وشانه کشیدن برای سگ گله قصد حمله به او را داشتند، با تکنیک جالب این سگ مجبور به عقب‌نشینی شدند. منبع: خبرآنلاین
همتی در تشریح اتفاق روی داده برای این دختربچه گفت: گویا چند سگ با هم به خانواده‌ام حمله می‌کنند که فرزند بزرگترم از صحنه فرار می‌کند، ولی سگ‌ها دختر 10 ساله‌ام را گیر انداخته و مصدوم می‌کنند که در حال حاضر در بیمارستان بستری است.
مهسا عابدی دختر آسیب دیده از این حمله - که اتفاقا خود نیز یک سگ خانگی هم دارد - در این حادثه از ناحیه سر به شدت دچار جراحت شد. به گفته وی پزشکان او را دوبار به اتاق عمل برده اند و حدود ۲۰۰ بخیه به او زده اند تا شاید بتوانند جمجمه‌ای که با دندان‌های سگ "پیت‌بول" از هم شکافته شده است را به حالت طبیعی برگردانند!
باهوش بودن و نترسیدن یک سگ از ۳ گرگ باعث نجات جانش شد.
در جریان حادثه حمله مرگبار سگ به دانش‌آموزی در شهرستان شهریار، مأمور راهور حاضر در محل برای نجات کودک اقدام می‌کند، اما متأسفانه در اثر تصادف با یک خودرو مأمور نیز مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در دو روز گذشته سگ نگهبان یکی از کسبه در بلوار امیرکبیر شهریار به یک نوجوان حمله می‌کند که نوجوان در حین فرار با یک خودرو برخورد و جان خود را از دست می‌دهد.
شهریار- فرمانده انتظامی شهریار از حمله سگ به یک دانش آموز در این شهرستان خبر داد و گفت: نوجوان هنگام فرار تصادف و فوت کرد.
چندی پیش بک زن با انتشار ویدئویی خبر از حمله سگی داد که در شهرک غرب تهران بدون پوزه‌بند و قلاده پرسه می‌زد. تصاویر دوربین مداربسته در خیابان حسن سیف لحظه حمله هولناک سگ به این زن را ثبت کرده است.
هوا تاریک است، اما چراغ‌های روشن داخل کوچه تصویر را به وضوح نشان می‌دهد. زن جوان در حال قدم زدن در یک کوچه خلوت است که ناگهان سگی که جثه‌اش از جثه خود زن بزرگتر است به سمت او می‌دود. زن جوان فرار می‌کند و از پشت درختان دور می‌زند و دوباره وسط کوچه می‌آید. سگ به سمت او می‌پرد و او را زمین می‌زند سپس موهایش را به دندان می‌گیرد و با قدرت می‌کشد، بعد هم به سگ سفید کوچک زن حمله می‌کند. عده‌ای به سگ بزرگ نزدیک می‌شوند تا مهارش کنند، اما مشخص است که جرأت نمی‌کنند زیاد به آن نزدیک شوند.
یک تبلیغ قدیمی از گجت نامتعارف برای حمل سگ خارج از ماشین. ظاهرا نگهداری سگ داخل ماشین با دردسرهایی برای مالک خودرو همراه بوده که زمینه طراحی این گجت را ایجاد کرده است. البته این طرح ایرادهای زیادی داشت برای مثال برخورد باد شدید با صورت و چشم سگ مشکلات جدی برای بینایی حیوان ایجاد می کند. همچنین دشواری نصب و آسیب به بدنه ماشین و البته عدم ایمنی برای جان حیوان هنگام تصادف نیز از دیگر چالش های این طرح هستند.
ویدیویی بامزه از یک گربه که به طور ناگهانی به سگ در حال عبور حمله می‌کند.
آبادان- یک پسربچه ۱۰ ساله از اهالی چوئبده در آبادان بر اثر حمله سگ مصدوم شد.
ریس نلسون، مهاجم آرسنال، قرار است به خاطر حمله سگش به یک ماساژور در ماه سپتامبر راهی دادگاه شود.
یک موتورسوار در حال عبور از یک خیابان بود که ناگهان یک سگ حمله می‌کند و باعث برخورد موتورسوار با ماشین پارک شده می‌شود.
در اتفاقی عجیب یک سگ با پیشبینی احتمال حمله سگی دیگر به دختربچه او را از اتفاقی هولناک نجات داد.
مبارزه کانگورو با یک سگ خانگی در آب دیدنی شد. آنتونی گیل و دو سگش در یک پیاده روی در حومه استرالیا با یک کانگورو در برکه‌ای مواجه شدند. یکی از سگ ها نتوانست جلوی هیجان خود را بگیرد و کنجکاوانه وارد آب شد و به کانگورو نزدیک شد، اما کانگورو بارها به این حیوان حمله کرد و سعی کرد او را زیر آب غرق کند.
پنجشنبه بعدازظهر زنی بیست و چند ساله در پی حمله سگی در پارکی در کاترهام سوری کشته شده است.
حمله گروهی چند سگ ولگرد در خیابان صنعت حبیب آباد به یک شهروند اصفهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
(ویدئو) حمله خطرناک سگ ولگرد به کودک در نصیرشهر
روسیه در نمایشگاه فناوری نظامی که توسط ولادیمیر پوتین در ۱۵ اوت ۲۰۲۲ در مسکو افتتاح شد، از سگ رباتیکی رونمایی کرد که در پشت خود سلاح حمل کرده و به عنوان سکوی پرتاب استفاده کند. ربات جدید روسی به نام "M-۸۱" با پارچه سیاه پوشانده شده است، شبیه "نینجا" است و روی چهار پا راه می‌رود و می‌تواند به طور پیوسته و متعادل در همه جهات حرکت کند. دوربین‌هایی نیز در جلوی سر آن نصب شده است.
رئیس شبکه دامپزشکی نیشابو گفت: برای مشخص شدن دلیل حمله سگ و اینکه آیا سگ به هاری مبتلا بوده است؛ هنوز نمی‌توان اظهار نظر کرد چرا که نمونه‌گیری انجام شده و نتیجه آزمایش در ۱۰ روز الی دو هفته دیگر مشخص می‌شود، اما اقدامات بهداشتی لازم انجام و سگ به طور بهداشتی دفن شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ