سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از جلسه هئیت رئیسه فدارسیون فوتبال با سوالات زیادی از سوی خبرنگاران درباره حبیب‌الله شیرازی و ابهامات هیئت فوتبال مواجه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ماده ۲۹ قانون هوای پاک و میزان جریمه خودرو‌های متخلف گفت: تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق‌های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودرو‌ها در مرتبه اول شامل ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، در مرتبه دوم ۲۰۰ هزار تومان و برای بار سوم ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.
سازمان بازرسی تیمی را برای بررسی قراردادهای باشگاه سپاهان اصفهان در ساختمان این باشگاه مستقر کرد.
تنش بین یوگنی پریگوژین، رئیس گروه خصوصی نظامی واگنر و وزارت دفاع روسیه به نقطه جوش رسید و رهبر واگنر اعلام کرد به تلافی حملات صورت‌گرفته علیه نیروهایش از سوی وزارت دفاع، انتقام می‌گیرد. حال شرایط در روسیه بحرانی شده است.
برای تهیه مشته بادمجان خوشمزه در ابتدای کار بادمجان‌ها را شسته و پوست شان را کاملا جدا می‌کنیم و به صورت ورقه‌ای برش می‌زنیم. در ادامه برای رفع تلخی بادمجان‌ها مقداری نمک روی آن‌ها می‌پاشیم.
تماشاگران پرسپولیس با پرتاب سنگ های متعدد به سمت سیدحسین حسینی، او را مصدوم کردند.
«احمد وحیدی» وزیر کشور در پاسخ به این سوال که با توجه به انتشار فیش حقوقی ۱۰۶ میلیون تومانی در سازمان مدیریت پسماند آیا وزارت کشور به این موضوع ورود کرده و با این تخلفات برخورد می‌کند، گفت: ما مواردی را که گزارش یا منعکس شود حتما بررسی می‌کنیم و اگر تخلفی صورت گرفته باشد، حتما تذکر می‌دهیم. وحیدی ادامه داد: نمی‌توانم درباره این فیش خاص اظهار نظر کنم، چراکه نیاز به بررسی دارد که آیا این فیش برای یک ماه یا چند ماه است. من اطلاع دقیقی از اینکه این فیش برای چه مدتی بوده است ندارم.
اظهارات نماینده تبریز در اواخر هفته گذشته کافی بود که ماجرای جنجالی شاسی بلند‌ها به خبر نخست بسیاری از رسانه‌ها و مساله مهم برای افکار عمومی تبدیل شود. حالا مطالبه افکار عمومی این است که هر چه زودتر ابعاد این موضوع از سوی نهاد‌های قضایی مورد شفاف‌سازی قرار بگیرد. اگر تخلفی صورت گرفته باشد، ضروریست با نمایندگان متخلف برخورد شود و اگر ادعای نماینده مجلس نیز کذب باشد، ضروریست جهت تنویر افکار عمومی روشنگری صورت بگیرد
سودان مانند برخی دیگر از کشور‌های خاورمیانه و آفریقا، در مخمصه‌ای گرفتار آمده است که رهایی از آن در درجۀ نخست در گرو سطحی از توسعۀ زیربنا‌های مادی و آگاهی عمیق عمومی از شرایط زندگی در دنیای معاصر است، اما تحقق این مقدمه هم به اندازۀ نتیجۀ آن دشوار و دور از دسترس به نظر می‌رسد.
مشتی که دیشب فده والورده بر صورت بازیکن ویارئال کوبید، می تواند عواقب بسیار سنگین و تلخی برای او داشته باشد. شاید حتی فصل برای او تمام شود.
رئیس قوه قضائیه گفت: تلاش‌های زیادی توسط دشمنان صورت گرفت که پیام نظام اسلامی از مرزهای ایران خارج نشود و این نظام رشد نداشته باشد اما موفق نشد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اعلام انجام تحقیقات درباره صدور غیرقانونی معافیت کفالت برای چند مشمول گفت: اگر به یقین برسیم که تخلفی صورت گرفته قطعاً با متخلفان برخورد می‌کنیم.
آندره‌آ آنیلی تصمیم خود برای کناره‌گیری از ریاست یوونتوس را توضیح داد.
دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضائی به صورت مستقیم وظیفه ایمنی سازی ساختمان‌ها را ندارد اگر تخلفی صورت گرفت باید این تخلف بلافاصله به دستگاه قضا اعلام شود.
دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضائی به صورت مستقیم وظیفه ایمنی سازی ساختمان‌ها را ندارد اگر تخلفی صورت گرفت باید این تخلف بلافاصله به دستگاه قضا اعلام شود.
در پی اعلام رأی محکومیت شرکت مخابرات به ارتکاب رویه ضد رقابتی در افزایش تعرفه تلفن ثابت از سوی شورای رقابت، شرکت مخابرات تلفن های مرکز ملی رقابت را قطع کرد.
تیم ملی فوتبال قطر شروع خوبی در رقابت‌های جام جهانی نداشت و نیمه اول دیدار برابر اکوادور را با شکست تلخی پشت سر گذاشت.
باشگاه مس سونگون با ارسال نامه ای به سازمان فوتسال، اعتراض خود به داوری بازی با گیتی پسند را اعلام کرد.
اتحادیه لیگ برتر اعلام کرد جریمه انضباطی در مورد جنجال بین جوردن هندرسون و گابریل ماگالائش در نظر نگرفته است.
تلافی ۵گله گل‌گهر در مسجدسلیمان بعداز باخت به استقلال
خاندوزی درباره چرایی قطع شدن دستگاه‌های پوز از سوی نانوایان و افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان به بهانه افزایش مالیات، گفت: ما هیچ برنامه‌ای برای افزایش مالیات خباز‌ها نداریم و نباید چنین تخلفی انجام شود و در صورت مواجهه با چنین تخلفی، وزارت کشور، استانداری‌ها و سازمان غله پیگیری لازم را انجام خواهند داد.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: متأسفانه در حاشیه حادثه تلخی که برای «مهسا امینی» رخ داد، اهانت‌هایی به حجاب و مقامات کشور شد که باید به صورت جامعه شناسانه و روان شناسانه بررسی شود.
القاصی با بیان این‌که «دستگاه قضایی به وظیفه خود در قبال حادثه پیش‌آمده برای مرحومه امینی به فوریت ورود کرده و موضوع را با دقت مورد بررسی قرار داده است»، گفت: بنای ما آن است که در این مسئله هیچگونه اغماضی صورت نگیرد و هر کسی که تخلفی مرتکب شده است، در چهارچوب موازین قانونی به آن رسیدگی شود.
شهباز حسن پور بیگلری، نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: دولت موظف بود قبل هر گونه افزایش قیمت، کالابرگ را در اختیار مردم قرار بدهد و این تخلفی است که از سوی دولت صورت گرفته و باعث نگرانی مردم شده است.
زندگی گاهی جای دیگری میسر می‌شود؛ سبک زندگی خاصی می‌خواهید که حتی به صورت جزئی هم در محل زندگی کنونی شما قابل دسترسی نیست؟ از آنجا که بعید است در فرصت باقیمانده عمر، ناگهان شرایط فرق کنند، تنها چاره این است که به جای تحمل یک تلخی بی‌پایان یک دوره سختی جان‌فرسا برای یافتن جایی متناسب‌تر با روحیات خود را به جان بخرید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ