نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: متأسفانه در حاشیه حادثه تلخی که برای «مهسا امینی» رخ داد، اهانت‌هایی به حجاب و مقامات کشور شد که باید به صورت جامعه شناسانه و روان شناسانه بررسی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه اهانت‌ها به قرآن کریم در کشورهای اروپایی، بار دیگر فردی هتاک در هلند با حضور در مقابل سفارت ترکیه، به قرآین کریم توهین کرد.
یک پناهجوی عراقی برای چندمین بار تحت حمایت پلیس سوئد اقدام به اهانت به ساحت قرآن کریم در این کشور کرد.
یک پناهجوی عراقی برای چندمین بار تحت حمایت پلیس سوئد اقدام به اهانت به قرآن کریم در این کشور کرد.
نخست وزیر عراق ضمن تقدیر از تلاش‌های کمیساریای عالی حقوق بشر در محکومیت اهانت‌های مکرر به ساحت قرآن کریم اظهار داشت: اهانت به مقدسات در تضاد با مفهوم آزادی عقیده و تلاش برای فتنه انگیزی است.
سخنگوی دولت گفت: اهانت به مقدسات ۲ میلیارد مسلمان و سایر اقدامات ضدبشری، تسریع مسیر انحطاط حقوق بشر غربی است.
نخست وزیر عراق ضمن تقدیر از تلاش‌های کمیساریای عالی حقوق بشر در محکومیت اهانت‌های مکرر به ساحت قرآن کریم اظهار داشت: اهانت به مقدسات در تضاد با مفهوم آزادی عقیده و تلاش برای فتنه انگیزی است.
دبیرکل حزب الله لبنان در جریان سخنرانی خود به مناسبت روز عاشورا با اشاره به هتاکی به قرآن کریم در دانمارک و سوئد، گفت: ما اهانت به مقدسات‌مان را تحمل نمی کنیم.
دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه امت اسلامی توهین به مقدسات خود را تحمل نمی کند، گفت: کشورهای اسلامی باید به سوئد و دانمارک بفهمانند که تکرار این هتاکی ها به تحریم آنها منجر خواهد شد.
یک گروه کوچک دانمارکی که خود را «میهن پرستان دانمارک» می‌خوانند، با تجمع در برابر سفارت عراق در کپنهاگ، به مقدسات اسلامی هتاکی کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جریحه دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان بی هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.
رئیس مجلس ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، گفت: جریحه‌دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان جهان، بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.
گردان های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد هتک حرمت قرآن کریم نتیجه سیاست های خصمانه آمریکا و غرب علیه مقدسات و تسلیم شدن برخی کشورهای اسلامی در برابر این سیاست ها است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام به هتک حرمت قرآن در سوئد محکوم است و دیگر نباید در آینده شاهد این اقدامات باشیم.
جامعه روحانیت مبارز اعلام کرد: تکرار اقدام جنون آمیز و هتک حرمت و اهانت سازمان یافته به ساحت قدسی قرآن کریم با مجوز رسمی و پشتیبانی دولت سوئد، نشان از اوج استیصال غرب است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: اهانت به قرآن کریم، یک ستیز سازمان یافته از سوی قدرت‌های استکباری است و چنین اقداماتی ریشه در اندیشه‌های غیر توحیدی دارد.
مصطفایی از ساکنان سابق اشرف گفت: کار ما در کمپ فعالیت اینترنتی با اکانت های فیک برای تحریک کردن جوانان ایران بر علیه جمهوری اسلامی و تحریک برای آتش زدن بانک ها و مراکز دولتی بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اهانت به قرآن کریم در دانمارک گفت: اهانت آزادانه به مقدسات مسلمانان، روی دیگر خشونت تکفیری است و به همان اندازه محکوم و شایسته واکنش بازدارنده جهانی است.
تایباد ـ امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد گفت: آتش زدن قرآن از سوی غرب از قدرت آنان نیست بلکه از سر ناچاری و تسلیم در مقابل قرآن کریم است.
اتحادیه جهانی علمانی مسلمان خواستار افزایش تلاش ها در حمایت از قدس اشغالی و مقابله با شهرک سازی شد و اهانت های مکرر به اسلام و مقدسات اسلامی را محکوم کرد.
رهبر انقلاب اسلامی اهانت‌های اخیر به مقدسات اسلامی و قرآن کریم را در چند کشور اروپایی محکوم کردند و این اهانت‌ها را نشانه دشمنی استکبار با اصل اسلام دانستند.
جنبش حماس از بیانیه سازمان همکاری اسلامی در محکومیت تعرض و اهانت اخیر صهیونیست ها به مسجد الاقصی استقبال کرد و از این سازمان خواست برای توقف جنایت های تل آویو وارد عمل شود.
سرلشکر سلامی در تبیین سرنوشت خطاکاران و توهین کنندگان به مقام مرجعیت خاطرنشان کرد: فرانسوی ها و مدیران این موسسه را به سرنوشت سلمان رشدی ارجاع می دهم؛ با مسلمانان بازی نکنید، سلمان رشدی سی و چند سال پیش به قرآن و پیامبر اسلام اهانت و جسارت کرد و در مخفیگاه های مخوف پنهان شد.
به منظور بازدید از شعب و دیدار با همکاران مدیریت شعب استان های غرب کشور، مدیر امور شعب استانها، مدیر امور حراست و مدیر امور توسعه سرمایه انسانی بانک ایران زمین به این استان ها سفر کردند.
منابع فلسطینی اعلام کردند شماری از شهرک نشینان صهیونیست در اقدامی جنایتکارانه نسخه هایی از قرآن کریم را در نزدیک یکی از مساجد شهر الخلیل در کرانه باختری آتش زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ