با موافقت نمایندگان مجلس، برخی از مواد طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول برای بررسی بیشتر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدیشهر- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان از دستگیری هفت فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: شش مرد و یک زن در جریان اقدام نیروی انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شدند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: ارجاع هوشمند کارشناسی از تکالیف تاکید شده در سند تحول قضایی است.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان بررسی طرح «انتخابات تناسبی در تهران» با توجه به اشکالات و نواقص موجود در این طرح مجددا آن را به کمیسیون تخصصی در مجمع ارجاع داد.
برخی از مواد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران با اصرار نمایندگان بر مصوبه خود، برای اعلام نظر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.
نوزدهم اردیبهشت ماه حجت الاسلام حسن روحانی، در نامه‌ای به قوه قضائیه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اتهامات مطرح از سوی حسن رحیم‌پور ازغدی علیه وی و همکارانش شد.
۱۹ اردیبهشت ماه حجت الاسلام حسن روحانی، در نامه‌ای به قوه قضائیه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اتهامات مطرح شده از سوی حسن رحیم‌پور ازغدی علیه وی و همکارانش شد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: پدیده ناصواب اخذ وجه در بخش خدمات درمانی و دارویی یا ارجاع بیماران به بخش خصوصی، خط قرمز ما است و اگر چنین اقدامی انجام شود، باید افراد متخلف اخراج شوند.
در جلسه علنی امروز مجلس، برخی از مواد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران اصلاح و برخی هم برای اعلام نظر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.
براساس ۲۱۷ بازدید سازمان دامپزشکی، ۱۵ هزار مورد غیربهداشتی گزارش و ۱۹۱ مورد واحد غیربهداشتی مشاهده شده برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شدند.
با تصمیم رئیس مجلس شورای اسلامی، برخی از مواد لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار جهت بررسی بیشتر به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس باید زودتر مواد ارجاعی طرح مالیات بر عایدی سرمایه و سوداگری را بررسی کرده و به صحن مجلس ارائه کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را به منظور رفع ابهام و اشکالات به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ارجاع داد.
بند مربوط به نحوه مواجهه با ارتکاب تخلفات انتخاباتی و سازوکار رسیدگی به آن در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس به کمیسیون شوراها ارجاع شد.
بند مربوط به نحوه مواجهه با ارتکاب تخلفات انتخاباتی و سازوکار رسیدگی به آن در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس به کمیسیون شوراها ارجاع شد.
پر‌ونده‌های اتهامی صادق زیباکلام و آذر منصوری به مرجع قضایی ارجاع شد.
با توجه به تعدد ادعا‌های بدون سند اذر منصوری و صادق زیباکلام و اینکه تا کنون در مورد مطالب و ادعا‌های مطروحه در مواجهه با مقام قضایی هیچ دلیل و سندی ارائه نداده اند و همچنین ادامه رویه افراد مورد اشاره در اعلام ادعا‌های بدون سند روز گذشته ضمن اعلام جرم از سوی دادستانی تهران پرونده این افراد جهت تکمیل سیر قضایی به مرجع قضایی ارجاع شد.
رئیس مجلس گفت: ما جلسه علنی را پایان داده تا کمیسیون تلفیق رأس ساعت ۱۶ جلسه خود را برگزار می‌کند و نظر خود را درباره تمام بندهای ارجاعی اعلام کند.
با اصرار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر مصوبات قبلی خود درباره مواد ۲، ۳ و ۴ طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها، این طرح جهت رفع اختلاف میان مجلس و شورای نگهبان به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع می‌شود.
پرسپولیس یک هفته برای پرداخت مطالبات علی علیپور فرصت دارد و بعد از آن با ارجاع حکم به کنفدراسیون فوتبال آسیا، این پرونده به مانع دریافت مجوز حرفه‌ای قرمزها تبدیل می‌شود.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از ارجاع پرونده محمد قبادلو به یکی از شعب جهت رسیدگی خبر داد.
مجید عشقی در نامه ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص تعیین تکلیف ادامه پذیرش و عرضه خودروهای جدید در بورس کالا، وزیر اقتصاد موضوع را در دستور کار شورای عالی بورس قرار خواهد داد.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد. نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود، نخست درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست، به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود ابتدا درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲۵ کیلوگرم تریاک و ۱۱ کیلوگرم حشیش از آنان کشف و ضبط شد. برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی به دادسرا ارجاع شد و همزمان تلاش برای شناسایی و دستگیری سرباند آنان نیز در دستور کار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ