مدافع پیکان می گوید کادرفنی و بازیکنان پیکان برای اعتبار و آبروی خود در هفته های پایانی می‌جنگند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فراجا جزئیات کامل تمهیدات پلیس در خصوص خدمات گذرنامه‌ای برای زائران اربعین حسینی را تشریح کرد و از تمدید اعتبار ۲۰۰ هزار گذرنامه خبر داد.
سخنگوی فراجا جزئیات کامل تمهیدات پلیس در خصوص خدمات گذرنامه ای برای زائران اربعین حسینی را تشریح و از تمدید ۲۰۰ هزار گذرنامه که اعتبار آنها منقضی شده بود، خبر داد.
اعتبار اسناد عادی باتوجه‌به تبعات بسیاری که برای مردم و حاکمیت دارد، سال‌هاست به زخم کهنه‌ای در معاملات اموال غیرمنقول تبدیل شده؛ معضلی که سلب اعتبار آن در چند سال گذشته مورد تأکید بوده است.
پژوهش‌های اولویت‌دار ستادهای توسعه فناوری از سوی مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعتبار ویژه شبکه آزمایشگاهی دریافت می‌کنند.
بوشهر- نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار مورد نیاز برای محور سنا -شنبه تامین شد.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ایمن‌سازی کامل محور کرج - چالوس به بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی در یادداشتی به موضوع جایگاه قانونی شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداخت.
تبریز- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: اعتبار لازم برای تکمیل بیمارستان جامع سرطان تبریز تخصیص می یابد.
مدیرعامل شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان (فارا) اعلام کرد: با واریز یارانه خردادماه به حساب سرپرستان خانوار، امکان خرید اعتباری ماه بعد نیز برای یارانه‌بگیران فراهم شد.
حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان این که برای اختصاص سهام عدالت به جاماندگان ابتدا باید تامین اعتبار سهام ارزنده وجود داشته باشد گفت: معاونت حقوقی ریاست جمهوری با تخصیص سهام شرکت های مس، فولاد و پتروشیمی خلیج فارس مخالف کرده است.
معاون وزیر راه شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: بر اساس بند خ تبصره ۱۱ بودجه ۱۴۰۲، بیمه ملوانان با اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از سال جاری برقرار می‌شود.
ما نمونه‌های موفقی مانند صادرات کاتالیست به روسیه، ساخت توربین‌های صنعتی و موارد دیگری را داریم که با اتکا به توان داخلی و دانش بنیانی کشور به آن‌ها دست یافته ایم.
وزارت کار طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یارانه فروردین سال‌جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز و اعتبار خرید کالابرگ الکترونیک شارژ شد و یارانه‌بگیران می‌توانند از اعتبار ماه بعد خرید کنند.
«علیرضا زمانی» تهران‌شناس می‌گوید: «نام اذون در منابع تاریخی مختلف به عنوان یکی از آبادی‌های شمیران بار‌ها تکرار شده. دکتر حسین کریمان» در کتاب تهران در گذشته و حال به تغییر نام اذون به اوین اشاره کرده است. به عقیده او واژه اذون در گذر زمان به ایون و پس از آن به اوین تغییر نام داده و برای سندیت این مدعا هم شواهدی از تغییر برخی کلمات در زبان رایج اهالی شمیران ارائه کرده است.» در جستجو برای علت نامگذاری محله اوین، اما به روایت‌های دیگری هم می‌رسیم که البته اعتبار چندانی ندارند.
پروانه کسب کشاورزی، به عنوان مدرک معتبر شغلی برای ارائه خدمات به تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی و منابع طبیعی مورد تایید وزارت جهادکشاورزی و بانک کشاورزی خواهد بود.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اعتبار صفر برای پدافند غیرعامل در سال ۱۴۰۲ آن‌هم در شرایط جنگ سایبری به صلاح کشور نیست.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اعتبار صفر برای پدافند غیرعامل در سال ۱۴۰۲ آن‌هم در شرایط جنگ سایبری به صلاح کشور نیست.
مدیر طرح کالابرگ الکترونیک گفت: در حال حاضر سامانه این امکان را در اختیار افراد گذاشته است تا از اعتبار خود برای خرید محصولات استفاده کنند و الزامی برای خرید یک محصول خاص وجود ندارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی توضیحاتی درباره اعتبار قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت ارائه داد.
رجبی مشهدی با اشاره به اعتبار ۲۶۰۰ میلیارد تومانی شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال درحوزه مدیریت مصرف انرژی در سال ۱۴۰۱ گفت:عبور ازشرایط تحریم و خودکفایی ۹۰ درصدی صنعت برق مرهون شرکت‌های فناوراست.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، پیش از این تاریخ اعتبار گذر ویژه اربعین تا روز ۲۶ شهریور مصادف با اربعین حسینی اعلام شده بود که با هماهنگی‌های به عمل آمده با کشور عراق تا آخرین روز ماه صفر تمدید شد.
قالیباف گفت: مدافعان حرم فقط پاسداران حریم اهل بیت عصمت و طهارت نیستند، بلکه نگهبان امنیت و ناموس کشور عزیزمان نیز هستند. به همین جهت تعرض به این قهرمانان ملی، خاک پاشیدن به آفتاب است که جز رسوایی و بی اعتباری برای تعرض کنندگان و حامیان آن‌ها نتیجه‌ای ندارد.
در پاییز سال گذشته بود که گروه بهمن در یک کنفرانس خبری نوید عرضه یک سدان جدید با ویژگی های قابل توجه در سال 1401 را داد. حال طبق شنیده ها قرار است این سدان جدید بهمن موتور به نام ریسپکت (Respect) تا تیر ماه راه خود را به خیابان های کشور باز نماید.
حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: حضور چند ده میلیونی مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و نمونه‌های مشابه دیگر، به وضوح حکایت از آن دارد که اگر هم مردم به برخی از عملکردها انتقاد داشته باشندـ که طبیعی نیز هست ـ ولی به اصل نظام کاملاً وفادار هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ