در پاییز سال گذشته بود که گروه بهمن در یک کنفرانس خبری نوید عرضه یک سدان جدید با ویژگی های قابل توجه در سال 1401 را داد. حال طبق شنیده ها قرار است این سدان جدید بهمن موتور به نام ریسپکت (Respect) تا تیر ماه راه خود را به خیابان های کشور باز نماید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این طرح از 20 خرداد تا 1 تیرماه اجرا می‌شود. خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت، مزدا 3 جدید، هاوال، کاپرا، کارا، اینرودز و بسترن شامل این طرح هستند.
بهمن موتور تازه‌ترین سواری سدان خود را به باغ کتاب برد و سواری ریسپکت به مدت سه ماه در مجموعه باغ کتاب در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
بهمن موتور تازه‌ترین سواری سدان خود را به باغ کتاب برد. سواری ریسپکت به مدت سه ماه در مجموعه باغ کتاب در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
هفته آینده بورس کالا در کنار خودروهایی مانند فیدلیتی، کامیونت فورس، کامیون کشنده امپاور و کامیون کشنده فاو برای نخستین مرتبه میزبان خودروی ریسپکت نیز خواهد بود و هرکدام از این خودروها شرایط متفاوتی برای عرضه دارند.
عرضه های جدید خودرو در بورس کالا شامل ۵۰۰ دستگاه ریسپکت برای اولین بار و ️ادامه عرضه فیدلیتی، کارا و کامیون است.
جزییات طرح فروش جوانی جمعیت برای فروش فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت، اینرودز و وانت کارا در بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد.
فیدلیتی پرایم تیپ۱ (۵ نفره)، فیدلیتی پرایم تیپ۲ (۷نفره)، دیگنیتی، ریسپکت، اینرودز و وانت کارا تک کابین تیپ۴ و دو کابین تیپ۴، در طرح قرعه‌کشی جوانی جمعیت به فروش می‌رسد.
انتخاب ریسپکت حرکتی رو به جلو است
قیمت ریسپکت به عنوان تازه‌ترین محصول گروه بهمن در دسته سدان 737میلیون تومان اعلام شد.
با قیمت گذاری یک میلیاردی جک J7، نگاه عموم به ریسپکت دوخته شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ