مرکز اطلاع رسانی پلیس در خصوص هنجارشکنی و اشاعه ناامنی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پلیس بر اساس «مر قانون» در این موضوع برخورد خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پول وسیله مبادله کالاست ارزش آن در منطق اقتصاداسلامی تغییر نمی‌کند اما دراقتصاد مبتنی بر مکانیسم بازار، قیمت کالا متأثر ازنرخ تورم یا براساس نقطه تعادلی که از برخورد عرضه وتقاضا شکل می گیرد.
در روز‌های گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که براساس آن، فردی که محافظ خواننده سرود «سلام فرمانده» توصیف شده، با یک مامور سرباز راهور برخورد داشته است.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهرگفت: براساس اطلاعاتِ دوستان نظارتی، آن‌چه اتفاق افتاده تخلف شخصی است و دفتر شهردار و شهردارتهران با فرد متخلف برخورد کرده و او را به دستگاه‌ نظارتی معرفی کردند.
صفهان- مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان گفت: واحدهای صنفی براساس قوانین بالا دستی، قانون عفاف و حجاب و مصوبه شورای اداری استان نباید به افراد بدون حجاب خدمات ارائه کنند.
صفهان- مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان گفت: واحدهای صنفی براساس قوانین بالا دستی، قانون عفاف و حجاب و مصوبه شورای اداری استان نباید به افراد بدون حجاب خدمات ارائه کنند.
امام جمعه مشهد: بدیهی است که در برابر هر اقدام ضدقانونی، حاکمیت مکلف است تا با قدرت برخورد کند. به همین دلیل هم بود که مسئولان فرهنگی قرارگاه حجاب تشکیل دادند و براساس مصوبه آن، جریمه افراد بی‌حجاب را تصویب کردند تا در آن برخورد میان حافظ قانون با فرد بی‌حجاب به حداقل ممکن برسد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس در خصوص هنجارشکنی و اشاعه ناامنی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پلیس بر اساس "مر قانون" در این موضوع برخورد خواهد کرد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس در خصوص هنجارشکنی و اشاعه ناامنی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پلیس بر اساس "مر قانون" در این موضوع برخورد خواهد کرد.
اهواز- استاندار خوزستان با تاکید بر احصای علل تصادفات جاده‌ای در استان گفت: با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی براساس قانون به شدت برخورد می‌شود.
براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی فراجا با مامور پلیس خاطی برخورد انضباطی شد.
براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی فراجا با مامور پلیس خاطی برخورد انضباطی شد.
براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی فراجا با مامور پلیس خاطی در کرمانشاه برخورد انضباطی شد.
ساختمان‌های ناایمن تهران براساس ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان آتش‌نشانی در چهار گروه «بسیار پرخطر» و بحرانی، «پرخطر»، «میان‌خطر» و «کم‌خطر» دسته‌بندی شده‌اند. تا به حال نیز بیش از ۳۳ هزار ساختمان در شهر مورد بررسی قرار گرفته‌اند و بابایی می‌گوید؛ جز ۱۲۹ موردی که در دسته‌بندی «بسیار پرخطر» قرار داشتند، حدود ۱۱ هزار مورد نیز در دسته‌بندی «پرخطر»‌ها قرار گرفته‌اند. حساسیت‌ها هم بیشتر درباره دو گروه نخست است. شهرداری‌ها تا پیش از این ضعف قوانین برای برخورد نکردن با ساختمان‌های ناایمن را بهانه می‌کردند.
رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت: واگذاری‌هایی که در قالب راهبری یا سرمایه گذاری در معادن انجام شده است،به نوعی اجرای قانون و تکلیف بوده و با کسانی که براساس مفاد قرارداد عمل نکنند، برخورد می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه ریزش ناگهانی نبود و این ریزش در ادامه علمیات تخریب کنترل شده، انجام شد، گفت: این ریزش براساس محاسبات بود و دقیقا در همان محل مشخص شده ریزش انجام گرفته، اما متاسفانه سنگی از ساختمان جدا شده و با یک خودرو که سرنشین آن یک خانم بوده برخورد کرده و منجر به فوت آن خانم شد و باید این موضوع که چرا این ریزش کنترل شده منجر به فوت یک نفر شده، بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.
براساس مستندات موجود تاکنون ، تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روزهای بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ نفر می باشد که شامل :برخی از نمازگزاران در مصلی ، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری ، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می باشد.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: وظیفه قانونی ما است که در کمال استقلال بدون هیچگونه اغماض و با اقتدار و براساس مر قانون به وظیفه خود عمل کنیم.
عبدالکریمی گفت: متاسفانه یگانه شیوه‌ای که حاکمیت با معترضان برخورد می‌کند شیوه مواجهه پلیسی است و این درحالیست که ریشه قضیه پلیسی و امنیتی نیست. اگر نیرو‌های خارجی و معاند قاطی می‌شوند و شرایط را به آشوب و خون و خون‌ریزی می‌کشانند این‌ها براساس آن شکافی است که در جامعه وجود دارد.
معاون نظارت بانک مرکزی عنوان کرد: برخی تسهیلات پرداختی بانکها از شمول تسهیلات کلان بدلایلی مستثنی شدند اما در صورت نداشتن دلایل موجه، براساس مقررات با بانکهای متخلف برخورد می شود.
دستگاه قضایی طبقه بندی متمایزی براساس دسته بندی های مختلف اغتشاشگران وقایع اخیر و نوع برخورد قانونی با آنان تدارک دیده و بر این اساس طبقه بندی مزبور برحسب نوع جرایم ارتکابی و انگیزه های مرتکبین، آغاز شده است.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دستگاه قضائی طبقه بندی متمایزی براساس دسته بندی های مختلف اغتشاشگران وقایع اخیر و نوع برخورد قانونی با آنان تدارک دیده و بر این اساس طبقه بندی مزبور آغاز شده است.
مسیح مهاجری نوشت: آنکس که بنا به مصلحت آنی، اغتشاش را محکوم می‌کند و خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران می‌شود و ساعاتی بعد براساس برنامه‌ای که به او دیکته شده اقدام به تکذیب آن می‌کند و از تروریست‌های تجزیه‌طلب حمایت می‌نماید، روشن است که عامل چه کسانی است.
رئیس پیشین بانک مرکزی خطاب به رئیس جمهور نوشت: امروز، صِرفِ اعلام اینکه، مشکلی با اعتراضات ندارید، راه حل نیست. ادامه روش فعلی برخورد هم، شاید بتواند در کوتاه مدت صورت مسئله را پاک کند، اما براساس تجربیات گذشته قطعاً در مسیر کاهش بیشتر اعتماد عمومی خواهد بود.
در بخشی از بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی آمده است: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن ابراز همدردی با خانواده مهسا امینی و داشتن حس پدرانه و مادرانه فقدان فرزند خود از خداوند متعال برای آن مرحومه آرامش ابدی و برای بازماندگان طلب صبر می‌نماید. از آنجا که این اتفاق موجب جریحه‌دار شدن احساسات بسیاری از مردم شریف ایران شد، لازم است دستگاه‌های مسئول براساس دستور صریح روسای محترم قوای سه گانه کشور، ضمن بررسی دقیق و همه جانبه موضوع، نتایج آن را به اطلاع مردم و افکار عمومی برسانند و در صورت قصور یا تقصیر احتمالی با متخلفین برخورد لازم صورت پذیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ