رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد:‌ حق انتقام از آمران و عاملان ترور شهید سلیمانی برای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت همچنان محفوظ است و این پرونده تا مجازات تروریست‌ها باز خواهد ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق امروز یکشنبه به منظور تعقیب و پیگرد همه عاملان جنایت ترور فرماندهان پیروزی مقاومت و همرزمانشان دستوری برای تشکیل کمیته‌ای با مشارکت ایران، عراق، سوریه و لبنان صادر کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به آخرین وضعیت پرونده شهید سلیمانی گفت: اقدام آمریکا در ترور شهدای پیروزی جنایت علیه بشریت است و عدالت در برخورد با عاملان ترور شهید سلیمانی اجرا می‌شود.
قهرمانی در ادامه افزود: تحقیقات و اقدامات دستگاه قضایی و پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر متهمین این پرونده ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
قاسمی با اشاره به اینکه متهمان هم اکنون با تشکیل پرونده قضائی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: با تعامل مراجع قضائی تلاش برای دستگیری دو نفر دیگر ادامه دارد.
سازمان محیط زیست اعلام کرد: پرونده برای عاملان تلف شدن خرس قهوه ای در اردبیل تشکیل شد.
سازمان محیط زیست اعلام کرد: پرونده برای عاملان اتلاف خرس قهوه ای در اردبیل تشکیل شد.
رئیس جمهور گفت: اراده دولت ونظام قضائی عراق درپیگیری پرونده جنایت هولناک آمریکایی‌ها در ترور شهیدان سلیمانی و المهندس و سپردن آمران، مباشران و عاملان این جنایت به دست عدالت برای ما روشن است.
محمدعلی یاوری اظهار داشت: پرونده عاملان شهادت شهید حمیدرضا الداغی، شهید امر به معروف سبزوار به صورت ویژه در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.
سردار جلیلیان با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری دیگر این عاملان در دستور کار پلیس است.
متهم اصلی این پرونده با همکاری دخترش مواد سمی را تهیه کرده بود و در ۷ مدرسه لار برای مسمومیت دانش آموزان استفاده می‌کردند.
محاکمه عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان و وکلای مدافعشان، اولیای دم و جمعی از جانبازان و شاهدان این حادثه در دادگاه انقلاب اسلامی شهر شیراز برگزار شد.
محاکمه عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان و وکلای مدافعشان، اولیای دم و جمعی از جانبازان و شاهدان این حادثه در دادگاه انقلاب اسلامی شهر شیراز برگزار شد.
معاون اول قوه قضاییه از صدور کیفرخواست آمران و عاملان پرونده شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این حادثه فراتر از مسئله ساده است.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد:‌ حق انتقام از آمران و عاملان ترور شهید سلیمانی برای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت همچنان محفوظ است و این پرونده تا مجازات تروریست‌ها باز خواهد ماند.
وزیر امور خارجه گفت: وزارت خارجه و قوه قضاییه با جدیت به پیگیری‌ها برای به دست عدالت سپردن قطعی آمران و عاملان جنایت تروریستی در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه می‌دهند.
وزیر امور خارجه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در وزارت خارجه با بیان اینکه کمیته ویژه ای در وزارت خارجه با همکاری قوه قضائیه و سپاه و نیروی قدس تشکیل شد و اقدامات حقوقی در این پرونده را سرعت بخشیدیم، گفت: از طرف سفارت سوییس در ایران برخی اقدامات را به اطلاع دولت آمریکا رساندیم و دستگاه دیپلماسی تا سپردن عاملان ترور شهید سلیمانی به دست عدالت تلاش خواهد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عاملان قتل خانوادگی با تلاش مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده به قتل پدر خانواده با همدستی دو نفر اعتراف کردند.
کرج- رئیس کل دادگستری البزر با اشاره به ادامه رسیدگی به پرونده عاملان شهادت «روح الله عجمیان» در کرج گفت: سومین جلسه رسیدگی به این پرونده شنبه هفته آینده برگزار می شود.
یک نماینده مجلس عراق از فراکسیون «الصادقون» خواستار بازگشایی پرونده ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس و شهید حاج ابو مهدی المهندس معاون پیشین سازمان الحشد الشعبی عراق شد و برخی افسران دولت پیشبرد امور این کشور را به دست داشتن در این پرونده متهم کرد.
در این حادثه ۸ نفر فوت شدند و برای ۲۵ نفر هم پرونده تشکیل شده است؛ ممکن است افرادی به این تعداد اضافه و یا کاسته شوند که این بستگی به تحقیقات دارد.بلحاظ برنامه ریزی آشوبگران از بند سارقان، آشوب و حادثه مورد نظر رخ داد تا آنها از زندان فرار کنند اما هیچ زندانی نتوانست از بازداشتگاه اوین متواری شود
دادستان تهران گفت: اقدامات تخصصی در حال انجام است تا عاملان به شهادت رساندن بسیجیان مورد شناسایی و دستگیر شوند.
دادستان تهران گفت: پرونده قضایی ویژه برای شناسایی عاملان شهادت بسیجیان مدافع امنیت اغتشاشات اخیر پایتخت در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل شده است.
قیمت در بازار خودرو اندکی تغییر کرده است و قیمت خودروهای پر متقاضی اندکی در مقایسه با روز گذشته افزایش یافتند. همچنین روز گذشته خبر مهمی درباره واردات خودرو منتشر شد که می تواند بر روی بازار خودرو تاثیرگذار باشد.
معاون اول قوه قضائیه گفت: امیدوارم تا چند ماه آینده رای پرونده کیفری عاملان شهادت سردار سلیمانی صادر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ