رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از امروز ۱۶ شهریورماه در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از راهپیمایی پرشور روز عاشورا در ضاحیه بیروت را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از اجرای مراسم شبیه خوانی در جشن مهمونی ده کیلومتری را مشاهده می‌کنید.
روزگاری بود که فقط بعضی‌ها خدمت سربازی می‌رفتند؛ ولی از ۱۹ مهر ۱۳۰۵ شمسی اعلام شد که تمام افراد مذکر باید از اول ۲۱ سالگی به مدت ۲ سال بروند خدمت. از آن روز، خدمت سربازی شد بخشی از زندگی و فرهنگ ایرانی‌ها.
تصاویری از گفت وگوی حسن روحانی و علی لاریجانی در مراسم ترحیم مادر اسحاق جهانگیری را مشاهده می‌کنید. روز گذشته، مراسم ترحیم مرحومه فاطمه بهرامی، مادر اسحاق جهانگیری، معاون اول سابق رئیس جمهور در مسجد نور تهران برگزار شد.
جبلی درباره ماجرای مرگ مهسا امینی و لزوم به دست گرفتن روایت اول در رسانه، در توضیحاتی بیان کرده است: برای اینکه جلوی اتهام دروغین کشته شدن خانم مهسا امینی بر اثر ضرب و شتم گرفته می‌شد، باید بلافاصله، تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ی آن مرکزی که ایشان به آنجا رفته بود، در اختیار ⁧ رسانه ملی⁩ قرار می‌گرفت؛ خب این اتفاق چند روز طول کشید.
تصاویری از تظاهرات حمایت از فلسطین در نیویورک به مناسبت ۷۵مین سالگرد روز نکبت را تماشا می‌کنید.
تصاویری از دو پیامک مربوط کشف حجاب در خودرو بین کاربران فضای مجازی پربازدید شده است. پیامک اول در تاریخ ۳۰ فروردین و پیامک دوم هم در دهم اردیبهشت ارسال شده و محتوای آن خبررسانی درباره توقیف خودروی مالک به مدت ۱۵ روز است.
قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید در حالی برای بقای وزیر صمت به رایزنی با نمایندگان مشغول بود که طبق آیین نامه در روز استیضاح حق گذر از ردیف اول را ندارد.
تصاویری از غارت عجیب فرشگاه‌ها در اوکلند آمریکا را مشاهده میکنید.
مردم یمن ضمن اعلام مجدد حمایت از آرمان فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کردند در هر نبردی برای آزادی فلسطین در برابر دشمن صهیونیست حضور خواهند یافت.
چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر از روز اول بهمن با آغاز نمایش‌های صحنه‌ای عملاً آغاز شد و یازدهم بهمن پایان این رویداد است. اتفاق جالبی که در این دوره از جشنواره و به خصوص در نیمه دوم جشنواره در قالب تصاویر ثبت شده، استقبال غیرمنتظره تماشاگران از شماری از نمایش‌ها است.
یگان‌های نیروی دریایی ارتش در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار 1401 تمرین دفاع مستحکم از سواحل را در شب و روز اول فاز تاکتیکی رزمایش اجرا کردند.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با رمز یا زهرا (س) در منطقه جاسک و شرق تنگه هرمز تا مدار ۱۰ درجه شمالی در شمال اقیانوس هند آغاز شد.
آغاز ماجرا به روز‌های پایانی پاییز برمی‌گردد؛ روز ۲۶ آذر، «سایمون شرکلیف» سفیر انگلیس در تهران با انتشار تصاویری از خود با کلاه معروف بابانوئل و با انتشار توییتی از همکاری نمایندگان ۱۲ کشور خارجی و همچنین مردم رهگذری که در پاک کردن شعار‌ها از روی دیوار‌های سفارت این کشور در تهران همکاری کردند، قدردانی کرده بود و همین هم آغازگر چالش تازه‌ای شد که شهرداری تهران را درگیر ماجرا کرده است.
جلسه دادگاه متهم ردیف اول شهردار اسبق فساد شهرداری ارومیه از روز شنبه ۲۸ آبان برگزار شد.
خبر جان‌باختن تاثربرانگیز «کیان پیرفلک» کودک ۱۰ ساله اهل ایذه پس از ۳ روز همچنان ترند شبکه‌های‌اجتماعی و رسانه‌های خبری است و کاربران با انتشار تصاویری از او سوگواری می‌کنند. پیکر کیان دیروز جمعه ۲۷ آبان در ایذه به خاک سپرده شد. در ادامه تیتر‌های صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ را در واکنش به این حادثه تلخ می‌بینید:
مراسم روز بزرگداشت یاد سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول با حضور چارلز سوم پادشاه انگلیس و اعضای خانواده سلطنتی در وایت هال لندن برگزار شد. روز بزرگداشت روزی است که در کشورهای اعضای اتحادیه کشورهای همسود (کامان ولس) از زمان پایان جنگ جهانی اول برای زنده نگه داشتن یاد سربازان کشته شده در هنگام انجام وظیفه در جنگ جهانی اول برگزار می‌شود. با پیروی از رسمی که جرج پنجم در سال ۱۹۱۹ بنیان گذاشت، بسیاری از کشورهای غیر عضو اتحادیه کشورهای همسود هم این روز را گرامی می‌دارند.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره سراسر خاک کشورمان از روز گذشته در حال برگزاری است و امروز با انهدام هدفهای مختلف پیگیری شد.
روابط عمومی سازمان فضایی ایران گفت: ماهواره خیام، ماهواره سنجش از دور و متعلق به جمهوری اسلامی ایران است. تمامی فرامین مربوط به کنترل و بهره‌برداری از آن از روز اول و بلافاصله پس از پرتاب توسط کارشناسان ایرانی مستقر در پایگاه‌های فضایی متعلق به وزارت ارتباطات در خاک ایران انجام و صادر خواهد شد.
روابط عمومی سازمان فضایی ایران گفت: ماهواره خیام، ماهواره سنجش از دور و متعلق به جمهوری اسلامی ایران است. تمامی فرامین مربوط به کنترل و بهره‌برداری از آن از روز اول و بلافاصله پس از پرتاب توسط کارشناسان ایرانی مستقر در پایگاه‌های فضایی متعلق به وزارت ارتباطات در خاک ایران انجام و صادر خواهد شد.
خودروهای فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم بهمن موتور روز چهارشنبه 18خرداد در بورس کالا معامله می‌گردند.
مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام از روز اول محرم به مدت ۱۲ روز در دفتر آیت الله العظمی وحیدخراسانی مرجع عالیقدر شیعیان برگزار می‌شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ