پرواز پهپاد‌های رزمی، انهدامی و مراقبتی ارتش از نقاط مختلف کشور از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور، برای انجام ماموریت در منطقه عمومی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش و مناطق مرزی آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
تراکتور تبریز از کیت سوم خود به شیوه‌ای خاص رونمایی کرد.
مراسم رونمایی نیمار امروز پیش از دیدار الهلال مقابل الفیحا برگزار خواهد شد.
مدافع جدید استقلال نخستین بازی فصل خود را مقابل ملوان انجام داد.
مدافع جدید ملوان انزلی برای نخستین بار در این فصل مقابل استقلال بازی می‌کند.
همه نسخه‌های نیسان تایتان مدل 2024 زیر کاپوت خود یک پیشرانه 5.6 لیتری V8 دارند. این پیشرانه برای به حرکت در آوردن این پیکاپ غول‌پیکر 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر تولید می‌کند. برای مقایسه بهتر است بدانید فورد سوپر دیوتی به‌عنوان رقیب نیسان تایتان در بازار ایالات متحده، با پیشرانه پایه 6.8 لیتری V8 خود توانایی تولید قدرت 405 اسب بخار و گشتاور 603 نیوتن متر را دارد.
سخنگوی سپاه با تاکید بر قدرت افزایی روز افزون سپاه برای پاسداری از انقلاب و صیانت از امنیت ملی و آرامش مردم ایران گفت: سامانه‌ها و توانمندی‌های راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه به زودی رونمایی می‌شود.
کریم بنزما که زندگی جدیدی را در عربستان آغاز کرده، از بی‌ام‌و جدیدش که 625 اسب بخار قدرت دارد، رونمایی کرد.
کریم بنزما که زندگی جدیدی را در عربستان آغاز کرده، از بی‌ام‌و جدیدش که 625 اسب بخار قدرت دارد، رونمایی کرد.
وبگاه آمریکایی Missile Threat در گزارشی در پی رونمایی مقتدرانه ایران از موشک هایپرسونیک فتاح، اقدام به قیاس قدرت موشکی ایران و رژیم صهیونیستی کرده است.
با وجود تمام شایعات و گمانه زنی ها، ۱۰۰ درصد مشخص نیست که زیر کاپوت یک RX-۹ جدید چه خواهد بود. اما چیزی که به آن اشاره شده است، یک عضو جدید بالقوه از خانواده مزدا Skyactiv است. مزدا ممکن است یک توربوشارژ شش سیلندر خطی عرضه کند که احتمالاً ۳۵۰ تا ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد. این امر RX-۹ را به رقیبی ترسناک برای تویوتا GR سوپرا تبدیل می‌کند.
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی، توسعه و فعالان اقتصادی استان خوزستان گفت: در دولت دبیرخانه‌ای فعال شده که روابط ارزی ایران با دنیا را تغییر می‌دهد. این دبیرخانه بندناف قدرت دلار را می‌بُرد تا هم ارزش پول ملی را بیشتر کند و هم باعث می‌شود فعالیت‌های بیشتری در منطقه داشته باشیم. منبع: دانشجو
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در آینده بسیار نزدیک شاهد رونمایی از قدرت جدیدی خواهیم بود.
یک شرکت چینی امروز از مدل هوش مصنوعی مولد خود رونمایی کرده که قدرت چت‌بات‌های مختلف را تقویت می‌کند و در آینده نزدیک در همه برنامه‌های این شرکت ادغام خواهد شد.
باستان شناسان مصری در جدید‌ترین حفاری‌هایشان در گورستان فراعنه در نزدیکی قاهره از گنجینه‌هایی با قدمت بیش از چهار هزار سال رونمایی کردند.
قدیمی‌ترین «سنگ رونی» جهان با حکاکی‌هایی که قدمت روی آن به حدود دو هزارسال قبل بر می‌گردد، به صورت رسمی در نروژ رونمایی شد.
مکانیزم نهفته در تکامل برتری تطبیقی کروکدیل‌ها، هنوز یک راز است؛ ولی تحقیقات دانشگاه نبراسکا لیکلن که در مجله کارنت بیولوژی منتشر شده، اکنون از قطعه جدیدی از این پازل تکاملی رونمایی کرده است.
جدی‌ترین و محتمل‌ترین سناریویی که گمانه می‌رود در رونمایی از طرح جدید حجاب عمومی ارائه شود، اعمال محدودیت‌ها و احتمالا جرایمی ویژه برای افراد بی‌حجاب است. این سناریو به منظور بازگشت وضعیت حجاب عمومی زنان به وضعیت قبل از آغاز ناآرامی‌های اخیر کشور با بهره‌گیری از اعمال قدرت نرم است. بدین معنا که بدون هر گونه استفاده از مواجهه فیزیکی و تنبیهی مستقیم، افراد از طریق کی سری مجازات هوشمندِ نظارتی، اصطلاحا روسری‌ها را مجددا بر سر کنند. اما این سناریو نیز در دو حالت امکان اجرایی شدن دارد
شرکت نورالینک که در زمینه‌ی نورون‌های عصبی فعالیت دارد از دستاورد جدید خود رونمایی کرده و خبر از آغاز آزمایش‌های بالینی در انسان‌ها طی شش ماه آینده داده است.
شرکت نورالینک که در زمینه‌ی نورون‌های عصبی فعالیت دارد از دستاورد جدید خود رونمایی کرده و خبر از آغاز آزمایش‌های بالینی در انسان‌ها طی شش ماه آینده داده است.
مورد عجیب، اصرار به برگزاری مراسم رونمایی است. مراسمی که ظاهرا فقط در ایران برای رونمایی از پیراهن تیم ملی گرفته می‌شود و در آن اصرار عجیبی است که از مسئولان دولتی، فدراسیون، بازیکنان و پیش‌کسوتان فوتبال دعوت شود. با توجه به فضای کنونی جامعه، برگزاری مراسمی به این شکل به قدر کافی محل سؤال است
لوکادیا اگرچه شم بالایی در گلزنی دارد، اما در بازی مقابل مس کرمان توانایی‌های دیگرش را به رخ کشید که اگر هم‌تیمی‌هایش قدر آن‌ها را می‌دانستند، لوکادیا اولین پاس گلش در پرسپولیس را ثبت می‌کرد.
حزب کمونیست چین از کمیته دائمی دفتر سیاسی (پولیتبورو) خود رونمایی کرد. یک گروه هفت نفره که اوج قدرت سیاسی در چین را نمایندگی می‌کند.
«"جو بایدن" را باید مقصر اصلیِ وضعیت کنونی در چهارچوب معادله هسته ای ایران دانست. وی در مقام و قامت یک رئیس جمهور ظاهر نشده و صرفا شایسته این است که از وی به عنوان محرک اصلی تبدیل شدنِ ایران به یک قدرت اتمی یاد شود.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ