در ایران منتقدان با اشاره به اینکه در نوبت قبلی که دولت روحانی اقدام به آزادسازی بدهی‌های ایران از امریکا کرده بود، گاندوسازان، تلاش‌های زیادی را برای زیر سوال بردن این تصممیم برنامه‌ریزی کرده بودند و به نقد رویکرد‌های جناحی و سیاسی در خصوص منافع ملی پرداختند. باید دید این تصمیم آیا دریچه‌ای به سمت درک مشترک میان دو کشور باز می‌کند یا آن را باید در حکم تصمیمی موردی و غیرمستمر قلمداد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میانگین برداشت از منابع صندوق در دولت دهم (دولت دوم احمدی‌نژاد) ماهانه ۴۵۳ میلیون دلار، در ۸ ساله دو دولت روحانی ماهانه نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار و در دولت سیزدهم (یک سال و نیم) میانگین ۱.۱۲ میلیارد دلار در ماه برداشت از منابع صندوق انجام شده است. با این مقیاس، دولت سیزدهم در قله برداشت از منابع صندوق توسعه ملی قرار می‌گیرد.
عضو اتاق ایران با اشاره به جذب ۶ میلیارد دلار از منابع بلوکه شده گفت: این کار خوبی است اما ما می توانستیم در شرایط اقتصادی بهتری باشیم.
باشگاه چلسی با نیمار برای انتقال احتمالی به استمفوردبریج مذاکره می‌کند.
یکی از عجیب ترین اتفاقات در مدیریت عجیب! فوتبال ایران گم شدن نزدیک به 140 هزار دلار از حساب باشگاه استقلال است.
سومین جواب منفی طارمی به دلارهای سعودی
خبر کوتاه بود و البته از قبل نیز همه می دانستیم که مودریچ، پسری از زادار کرواسی، قراردادش با رئال را تمدید خواهد کرد.
دلارهای عربستان بلای جان بارسلونا شد
بانک مرکزی به مردم درباره وجود دلارهای تقلبی در بازار غیررسمی هشدار داد و تأکید کرد: مردم برای انجام امور و مصارف ارزی، صرفاً به شعب ارزی بانک ها و صرافی های مجاز مراجعه کنند.
چند پیشنهاد مالی بسیار خوب هافبک پرسپولیس برای لژیونر شدن وسوسه کرده است.
شکایت کانون دلال‌های فوتبال از میثاقی
سارقان بعد از سرقت همه دلار‌ها ناپدید شدند و تیراندازی آن‌ها سبب مصدوم شدن شدید یک کارمند خانم از ناحیه دست شد. بلافاصله ردیابی سارقان مسلح در دستور کار تیمی از مأموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و آن‌ها با اقدامات فوق تخصصی فاش کردند این دلار‌ها با نقشه‌ای که مدیر مالی شرکت طراحی و اجرا کرده بود به سرقت رفته است. با فاش شدن راز ماجرا مدیر مالی شرکت و یکی از همدستان او دستگیر شدند، اما یکی از متهمان هنوز متواری است.
یک نماینده مجلس در صحبت‌های عجیب از دولت خواست ارز در دست مردم را جمع و به جای آن به مردم پول ایرانی بدهد.
ما تخمین می‌زنیم که در فاصله سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ میلادی مازاد حساب جاری کشور‌های نفتی خلیج فارس ممکن است به دو سوم یک تریلیون دلار برسد. یا این وجود، در خارج از بانک‌های مرکزی این پول‌ها به کجا می‌روند؟
ائتلاف سعودی با دلارهای نفتی و آمریکا با فروش تسلیحات، بحران یمن را به مرز هشت سالگی کشاندند؛ جنگی که ائتلاف مزبور در آن ناکام ماند اما سود هنگفتی نصیب اسلحه سازان آمریکایی کرد.
ما رابطه تجاری خیلی بزرگی با چین نداریم، اما آن‌ها به دلیل اینکه ما نفت را با قیمت پایین‌تر به آن‌ها به شکل تانکر به تانکر می‌فروختیم، یکی از اندک خریداران نفت ما بودند. اما الان آمریکا در تلاش است که همین را هم قطع کند. از طرف دیگر ما دلار‌های این قبیل مبادلات را به بانک مرکزی عراق منتقل می‌کردیم و از آنجا به شکل‌های مختلف وارد ایران می‌شد، اما الان این هم دیگر برای امکان پذیر نیست و آمریکایی‌ها جلوی آن را گرفته‌اند
دزد دلارهای بازیکنان نساجی در ترکیه دستگیر شد
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد آمریکا با تامین مالی مخالفان دولت مجارستان، به مداخله جویی خود در امور داخلی دیگر کشورها ادامه می دهد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدار‌های هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند. این دیدار با حضور بانوان برگزار می‌شود. تصاویری متفاوت از اولین حضور بانوان پرسپولیسی در لیگ برتر و شادی وصف‌ناپذیر دختران سرخ را مشاهده می‌کنید.
مردمی که ۳۱ تیر کشور را با طنین شعار‌های انقلابی خود تکان می‌دادند، در روز ۲۸ مرداد در خانه ماندند و از پشت پنجره خانه‌هایشان نگاه کردند که چطور آمریکایی‌ها و مزدورانشان، دلار‌های نفتی ما را می‌گیرند و به عده‌ای اراذل و اوباش پول می‌دهند تا در خیابان‌ها، آشوب به پا کنند. علت این انفعال هم بی‌اعتمادی مردم به جریانی بود که تا پیش از آن، روحانیت پیشاهنگ آن بود، اما در روز ۲۸ مرداد، به این خاطر که دیگر نشانه‌ای از روحانیت میان مردم نبود، مردم مطمئن شدند که قدرت‌مداران بدون روحانیون دوباره همان جنایتی را می‌کنند که تا پیش از آن به دست شاه و دربار انجام می‌شد.
غیبی با اشاره به اینکه استفاده از رمزارز‌ها در کشور دو جنبه مختلف و مهم دارد، گفت: در وهله اول اگر بخواهیم به رمزارز به عنوان یک ابزاری نگاه کنیم که تنها از قِبَل آن مردم بخواهند سودی کسب کنند، این موضوع در نهایت به دلالی و سفته‌بازی ختم می‌شود، همان اتفاقی که در بازار دلار نیز ما هر روز مشاهده می‌کنیم، که میلیارد‌ها دلار از سرمایه‌های کشور تحت عنوان دلار‌های خانگی در اختیار مردم است و هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود و تنها مردم برای پس‌انداز و حفظ ارزش دارایی خود این ارز‌ها را نگهداری می‌کنند.
بانک مرکزی درباره فروش دلارهای تقلبی توسط واحدهای صنفی غیرمجاز هشدار داد و از مردم خواست فقط از صرافی‌هایی که اسامی آنها در www.cbi.ir وجود دارد خریداری کنند.
آخرین تولیدات گروه بهمن در نصف جهان به نمایش درخواهد آمد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ