مهاجم تیم پرسپولیس به شایعه‌ای که درباره او مطرح شده بود واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، در واکنش به یادداشت روزنامه کیهان درباره لزوم تغییر مدیریت و مالکیت برخی استارتاپ‌ها گفت: این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.
باشگاه پرسپولیس با انتشار ویدیویی، به جدایی عیسی آل‌کثیر واکنش نشان داد.
علیرضا بیرانوند سخت در تلاش است تا هرطور شده خودش را به شروع لیگ برساند و دروازه‌بان قرمز‌ها در هفته‌های ابتدایی باشد
عیسی آل‌کثیر بعد از واکنش تند هواداران پرسپولیس به جدایی او، سرانجام با انتشار یک استوری به این انتقال واکنش نشان داد.
مدافع پرسپولیس برای دو همبازی خود در تیم‌های جدیدشان آرزوی موفقیت کرد.
هواداران سپاهان به خرید آل کثیر توسط این باشگاه واکنش تندی نشان دادند!
عیسی آل کثیر بعد از عدم توافق با پرسپولیس، از این تیم جدا شد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، در سخنانی به ادعاهای نتانیاهو واکنش نشان داد و این ادعاها را در راستای دستاوردسازی کاذب از سوی وی دانست.
حمله پهپادی شامگاه امروز صهیونیست‌ها به جنین که با هدف انتقام از عملیات غرورآفرین مقاومتی «عیلی» و ترور جوانان مقاومت صورت گرفت، با واکنش و محکومیت مقامات و گروه‌های فلسطینی روبه‌رو شد.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
اتحادیه اروپا ضمن تداوم سیاست دوگانه خود در قبال مسئله فلسطین، عملیات رزمندگان مقاومت در شهرک «عیلی» را محکوم و در عین حال از گسترش شهرک‌سازی های تل آویو در کرانه باختری ابراز نگرانی کرد.
حزب‌الله لبنان عملیات مقاومتی در شهرک «عیلی» را که به هلاکت ۴ شهرک‌نشین صهیونیست و زخمی‌شدن ۴ صهیونیست دیگر انجامید، نشانگر آمادگی مقاومت و قدرت آن در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی دانست.
حماس و جهاد اسلامی نسبت به اجرای عملیات جهادی در شهرک صهیونیستی عیلی، واکنش نشان دادند.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه پس از دیدار برابر هوادار و راهیابی سرخپوشان به فینال جام حذفی با سوالی درباره عکس جنجالی روز‌های اخیر مواجه شد.
ریکاردو ساپینتو در دربی تهران روز عجیب و غریبی را پشت سر گذاشت.
«عیسی زارع‌پور» در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در واکنش به کاهش کیفیت و سرعت اخیر اینترنت گفت: «اختلال‌های جزئی داشتیم، اما برطرف شده است. الان می‌توانید تست کنید و خواهید دید مشکل خاصی وجود ندارد.»
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این که برنامه این تیم برای عیسی آل‌کثیر چیست و آیا می‌تواند جایگزین لوکادیا و دیاباته باشد؟ گفت: آل‌کثیر آماده بازی نشده است و هنوز شش ماه از مصدومیت او نگذشته است.
کاربران فضای مجازی از بازیکنان تیم ملی انتقاد کرده و از اینکه آن‌ها واکنش مناسبی نسبت به فوت مهسا امینی نداشته‌اند، شاکی‌اند. حتی این روز‌ها کار به جایی رسیده که تعدادی از تیم ملی رو گرداند‌ه‌اند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات با اشاره به شایعه فیلترینگ همیشگی اینستاگرام بیان کرد: شورای عالی فضای مجازی در این مدت جلسه‌ای نداشته است که بخواهد درباره اینستاگرام نظری ارائه دهد. مرجع تصمیم گیری در این زمینه وزارت ارتباطات نیست.
عیسی زارع پور گفت: اگر بخواهند خدمات به ایران بدهند باید ضوابط کشورمان را رعایت کنند. بعید میدانم به این زودی اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در ایران فعال شود.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات به خبر تابعیت استرالیایی فرزندانش واکنش نشان داد. وی اعلام کرد: من یک ایرانی کرد و متولد اسلام آباد غرب هستم، همه اعضا خانواده ما حتی برای یک لحظه هم تابعیت جمهوری اسلامی ایران را با تابعیت هیچ جای دنیا عوض نمی‌کنند.
هالک ایرانی پس از مبارزه امیر علی اکبری و ناک اوت کردن حریف ایتالیایی عکسی از این مبارز سنگین وزن MMA در کنار علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران منتشر کرد و این پیروزی مقتدرانه را به هر دو آن‌ها تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ